chicel
chicel
  9 stycznia 2011 (pierwszy post)

witam, w moim samochodzie starł się prawy klocek wewnetrzny.
i teraz moje pytanie, trzeba wymieniać klocki w tylnych kołach i przednich czy można tylko w przednich ? samochód posiada ABS, czy po wymianie klocków gdy będą nowe ABS sam się ustawi ? bo chciałbym je wymienić sam lecz nie wiem czy bedzie samochód potem hamować

Damnavi
Damnavi
  9 stycznia 2011

Przy Twoich zdolnosciach, to jedz do warsztatu. Zaplacisz 50zl, a nikogo nie zabijesz.
Mozna wymienic sam przod.

Konto usunięte
Konto usunięte: ABS sam się ustawi ?

A co ma sie ustawiac? :zonk:
ABS zapobiega blokowaniu koł. Nie rozumiem co ma do tego wymiana klockow.
chicel
chicel
  9 stycznia 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: A co ma sie ustawiac? ABS zapobiega blokowaniu koł. Nie rozumiem co ma do tego wymiana klockow.

nie wiem nie znam się, :) dlatego założyłem ten temat aby się jak najwięcej dowiedzieć o wymianie klocków,
jakie kupić itp, jak się je wymienia itp
dlatego prosze pisąc wszystko
Damnavi
Damnavi
  9 stycznia 2011

masz Ty baranie jeden google?
Jestes na tyle glupi, ze wolisz czekac na forum, az ktos Ci wszystko wyjasni krok po kroku, niz wpisac jedno krotnie zdanie w google?
Prosze bardzo- wyszukalem za Ciebie: http://tinyurl.com/37najs5

chicel
chicel
  9 stycznia 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: masz Ty baranie jeden google? Jestes na tyle glupi, ze wolisz czekac na forum, az ktos Ci wszystko wyjasni krok po kroku, niz wpisac jedno krotnie zdanie w google? Prosze bardzo- wyszukalem za Ciebie: http://tinyurl.com/37najs5

czytałem to wszystko, ale nigdzie nie piszą czy ja musze mieć klocki hamulcowe z czujnikami ? czy nie ma bez czujników ?
KORARM
KORARM
  9 stycznia 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: ABS sam się ustawi ?

Zabiłeś mnie tym, jak wyżej nic tam nie ma do ustawiania, niby co ma się ustawić?

Konto usunięte
Konto usunięte: ja musze mieć klocki hamulcowe z czujnikami ? czy nie ma bez czujników ?