sylwik
sylwik
  2 sierpnia 2010 (pierwszy post)

chwilowo jestem w trakcie wybierania/kupowania motocykla. pierwszego. ogolnie pomysl jest taki, zeby nie tracic nerwow i kasy na wymiane moto za sezon-dwa, i kupic od razu w miare docelowy (600ka), tylko ze "wykastrowac" go do 34KM na ten sezon-dwa.
(wszelkie 250tki itp odpadaja z gory, nie mam auta, a nie mam zamiaru sie w dluzszych trasach nadal tluc autobusami w sezonie:lol2:)

no i jak to jest z tymi dlawionymi moto w praktyce? :mrgreen:
czy taki przypadek zachowywalby sie podobnie w czasie jazdy co slabsze moto?
mial ktos w ogóle stycznosc z takim przypadkiem, i moglby w miare dokladnie mi napisac cos o jezdzie dlawionym, najlepiej tez o tym jak jest po zdjeciu blokady?
jesli kupie ok 10letni niedlawiony, zalozy sie blokade (na gazniki, oczywiscie nie samodzielnie;)), pojezdzi, pozniej zdejmie, nie bedzie zadnej szkody dla motocykla? przyjmujac oczywiscie, ze wszystko jest zrobione prawidlowo.

sylwik
sylwik
  4 sierpnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: 600 są mniej więcej tej samej masy, różnica wynosi max 20kg a Kawa do najcięższych nie nalezy więc nie jest chyba źle

tak, sprawdzalam masy:D chodzi tylko zebym jej tak nie czula:)
w sobote chce cbrke chociaz zobaczyc, przymierze sie, przejade. wydaje sie ze mniej na przodzie ma, i najbardziej mi sie podoba po odrzuceniu kawy:mrgreen:

Konto usunięte
Konto usunięte: A myślałaś nad Kawasaki Ninja ZX4R? Super motocykl! i jest bardzo leciutki, sporo mniejszy od ZX6R w sam raz dla kobiety

wyglad fajny. ale nawet nie ma co nad nim myslec, ani jednego egzemplarza na alle czy otomoto, danych technicznych tez zbyt nie widac:D ale to byloby pewnie jak 500tka, na sezon. zreszta sporo mniejszy tez mi nie pasuje. od baku w tyl zx6r wielkosc bylaby idealna, tylko moze kilka cm nizej siedzenie, ale to zniose:)
machu221
machu221
  4 sierpnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte:


ale zawsze zaczyna się małymi kroczkami jeśli chodzi o moto , a z tym dławieniem ktoś już wcześniej napisał różnie z tym bywa jeśli chodzi o silnik w moto

od siebie dodam nie wiem czemu tak się uparliście i kupujecie tylko ścigacze :woot:

to jest dla mnie piękno motocykla nie plastik :ble:

MarcinKawasakiZX6R
MarcinKawasakiZX6R
  5 sierpnia 2010

Jak Ty szukasz po tym allegro... http://otomoto.pl/kawasaki-zxr-400-M2102474.html
http://otomoto.pl/kawasaki-zxr-zxr-400-M2038076.html
http://moto.allegro.pl/item1166874843_kawasaki_zxr_zx_r_zx_400_r_nie_cbr_w_dobre_rece.html
jest jeszcze z 5 na allegro. Nie powiedziałbym, że ten motocykl na sezon tym bardziej dla kobiety. Miałem przyjemność wracać takim z Gdańska do Włocławka (kolega zakupił sobie). Z początku też myślałem ze niewiele może ALE! Jak sie wbiłem na autostrade, poleciałem kawałek zobaczyć na co to stać. Byłem w szoku. 5 bieg i 210km/h miałem jeszcze zapas obrotów no i 6 bieg! 230-240 idzie, nie ma bata! Co do mocy to 70 pare kucy. Ja bym się zastanowił

PiotrLuszcz
PiotrLuszcz
  7 sierpnia 2010

podobno jeśli zmienisz tłoki na drewniane to spadnie moc, jeśli potrzeba zmniejszyć jeszcze moc to do tego drewniane korbowody i wał, najlepsza kombinacja to dąb buk dąb, jeśli nie masz za duzo pieniędzy sosnowe też podejdzie, pozdrawiam

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.