Pochwal się swoim autem.
Opisz je, opisz jak się sprawuje. W miarę możliwości wstaw zdjęcie.
tylko pamiętaj, żeby było mniejsze niż 600px na szerokość.
Może ja zacznę.
Volvo 960, 3,0l 24v 200KM
1995
Auto nie do zdarcia. Silne jak nowe. Od nowości jest w rodzinie.
Wnętrze, np. tapicerka nie eksploatuje się wcale.
Jedna wada:
-3 litrowa jednostka dużo pali(w zimie nawet do 16 litrów w mieście)
Auto polecam jakby ktoś pytał.
Pochwal się swoim autem! strona 28 z 30
Nie wiem ile to ma koni bo nie byłem na hamowni, seryjnie PY ma 113km przy 0.6bar na kompresorze wyporowym, teraz mam parę modów, porting głowicy, większy kolektor ssący, eprom sls pod 1bar, zamiast g pochłaniającego sporo mocy na rozkręcenie się jest turbo t25 na kolektorze skrzynkowym + luźny wydech i spust z wg pod auto, wielki IC i sporo dupereli jeszcze porobionych.
PY przy kółku 65mm ma jakieś 0.9bara i 140km bez zmieny wałka więc myślę że te 140km to pewnie jest a może więcej.
Polo GT i G40 są tylko czarne.
w Polsce bylem szczesliwym [zaraz wyjasnie dlaczego] posiadaczek Opla Calibry 2.0 16 V C20Xe.
Auto seryjnie mialo 150 KM, calkiem fajnie zestrojone zawieszenie i na szczescie nie poddalo sie weijskiemu tuningowi.
Zalozylem stozkowy filtr powietrza, wymienilem uklad wydechowy na ciekawy model remusa z podwojna koncowka ktory tylko delikatnie mruczal. Zalozylem 16 calowe felgi z omegi, zmienilem grill na siatke i usunalem znaczki. Wygladala ciekawie w czarnym kolorze. Udalo mi sie pojechac 240 bez wiekszych problemow:)
Aktualnie mieszkam w Irlandii i jezdze Volvo S 80 2.0 T z 99r. w niezbyt ladnym zielonym butelkowym kolorze. Ale za to moge pochwalic sie biala skora, drewnem i dosc wyskim poziomem bezpieczenstwa.
Aha, dlaczego bylem szczesliwym posiadaczem. :)
Kupilem auto od znajomego ktory wyjdezdzal za granice za 2000zl, po tym jak ją w koncu rozbilem zima, odsprzedalem ja za 1800 zl:) czego wiecej chciec od auta, utrata wartosci po 7 miesiacach byla zerowa;p poza tym ze palila mi 15 w miescie nie narzekalem :)
Jak CI się lata tym volviakiem? Pytam z czystej ciekawości. Zastanawiałem się kiedyś nad S80 ale słyszałem od jednego anglika, że uturbione szwedy nie zbierają się z miejsca tak jak powinny. Ten anglik miał akurat wtedy SAAB 9-5 2.3T z 2001 roku (po lifcie) i trochę narzekał na słabe przyspieszenie i duże spalanie.
Przyspieszanie, heh zalezy kto czego oczekuje. Jak dla jest ok fajnie sie zbiera, chociaz dopiero od 2500 obrotow, wczesniej jest cisza. Co do spalania, 10-12 litrow przy normalnej jezdzie, niezbyt szybko i nie oszczedzajac sie to norma.
Znalazlem w irlandii jesli chcesz daj maila wysle Ci fotki. Nie wiem co w tym dziwnego i czemu zadales to pytanie:) to chyba najpopularniejsza wersja;)
czyli spalanie normalne, to, że przyspiesza od 2.5tys to tez w sumie norma. a zadałem to pytanie dlatego, że w anglii nie spotkałem się z S80 2.0T, większość tutaj to 2.4 (słabsze i mocniejsze wersje).
ja jestem dokladniej w Irlandii. a tutaj kazdy stara sie kupic auto z jak najmniejsza ojemnoscia ze wzg, na duzy tax czyli podatek oraz ubezpieczenie.
mysle ze auto warte jest uwagi.
tutaj jest podobnie z ubezpieczeniem, a co do taxu to nie jest drogi, no ale sprawdź sam na www.autotrader.co.uk i powiedz mi czy znajdziesz tam takie S80 2.0T :)
rzweczywiscie nie jest to proste....:) na szybkiego znalazlem jedno.
Ja korzystam ze strony donedeal.ie tam szukam aut i tez nie jest ich za wiele, ale w komisach w Dublinie, roi sie od 2.0 T w wiekszosci w oplakanym stanie i za cene 2000 euro :P