ocet
ocet
  16 września 2009 (pierwszy post)

Witam
Miał ktos może zagazowany ten silnik? 2.8
jak on sie zachowuje po gazie?
czy w ogóle sie nadaje do zagazowania?
Byłem w warsztacie to powiedzieli mi że ten silnik jak najbardziej pod gaz bo wolnossący ale wiadomo, że nie powie że sie nie nadaje bo na tym zarabia i to nie mało bo za sekwencje woła 4500zł do tego silnika

MordimerMadderdin
MordimerMadderdin
  20 września 2009
ocet
ocet: silniki nies są zbytnio drogie w całosci

dopóki tata placi to nie sa...

Konto usunięte
Konto usunięte: Znajomy miał w A3 wsadzony gaz i miał problem czeste wizyty u gazownika

filtr gazu sie syfi szybko bo to gowno lane na stacjach w polsce jest usyfione strasznie
koszt filtra to ok 12 pln i mozna samemu w 5 minut wymienic....
albo jezdzic jak kretyn co miesiac do gazownika na regulacje :lol2:
lutek
lutek
  20 września 2009
DEIVIS
DEIVIS: a gaz ma 112 oktan okolo taki ma sklad chemiczny i kropka

{quote=MeKaN]w LPG liczba oktanowa waha się w okolicach 100, ale nie 112...............
Wy sobie obaj poczytajcie najpierw co to jest lpg i jakie normy musi spełniac..

ocet
ocet: 520d 150km za słaby jak na tą bude, będzie cały czas obciażony, a za 530d trzeba sporo dopłacic żeby miec ten silnik i spalanie też nie jest zachęcające, 10l/100km trzeba smiało liczyć po tych naszych drogach i też bezawaryjne to te silniki nie są, a o tds to już sie nie wypowiadam;)

Skoro wybierasz tylko w dresowozach to nie generalizuj diesla
J4cus
J4cus
  20 września 2009

3.0d kolego to bardzo dobry motor, każdy dobry mechanik Ci to powie, 2.5 tds to były awaryjne silniki.

Co do instalacji gazowych - filtr gazu zmieniać co 8 tyś km max i bedzie śmigał jak książka pisze. Nie wiem czym się różnią parowniki w sekwencji od parowników w II generacji, ale w II generacji ważne by co 3-4 tys km odkręcać korek spustowy na spodzie parownika - wycieka tamtędy zbierający się w parowniku syf.

ocet
ocet
  20 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: dopóki tata placi to nie sa...


skoro tobie płaci to nie znaczy, że innym też
ocet
ocet
  20 września 2009

A te 3.0d to też słyszałem same dobre opinie o tym silniku. A ci co mają te 2.8 to też sobie chwalą silniki. Wadą jest częsta wymiana sprzęgła no i lubią sobie paliwo, a z resztą nie ma większych problemów

MordimerMadderdin
MordimerMadderdin
  20 września 2009
ocet
ocet: skoro tobie płaci to nie znaczy, że innym też

skoncz belkotac pajacu bo nudny jestes :ziew:
ocet
ocet
  20 września 2009

MordimerMadderdin:

Konto usunięte
Konto usunięte: skoncz belkotac pajacu bo nudny jestes


haha trafiłem w sedno twoich problemów buraku
whitestok
whitestok
  22 września 2009
uotr
uotr: ale on nic o dieslu nie napisał

a Ty nadal czytać uważnie nie umiesz...

ocet
ocet: skoro tobie płaci to nie znaczy, że innym też

pfff pewnie starych lub dziadków na współwłaścicieli wziąłeś i myślisz, że jesteś kimś bo z marnej pensji sypniesz raz na jakiś czas te 600 lub 700 zł. Poza tym jak Cie stać na ubezpieczenie tego auta to po co na gaz przerobiłeś? Czyżby bieda zaglądała Ci do portfela? W takich sytuacjach kupuje się coś z mniejszym silnikiem zamiast od razu kupować "przedłużenie chu.ja". heh żal!
ocet
ocet
  22 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: pfff pewnie starych lub dziadków na współwłaścicieli wziąłeś i myślisz, że jesteś kimś bo z marnej pensji sypniesz raz na jakiś czas te 600 lub 700 zł. Poza tym jak Cie stać na ubezpieczenie tego auta to po co na gaz przerobiłeś? Czyżby bieda zaglądała Ci do portfela? W takich sytuacjach kupuje się coś z mniejszym silnikiem zamiast od razu kupować "przedłużenie chu.ja". heh żal!


pewnie, a czyżby hahah smieszny jestes, dorabiasz jako wróżka na straganie i czujesz sie kimś?
whitestok
whitestok
  22 września 2009
ocet
ocet: pewnie, a czyżby hahah smieszny jestes, dorabiasz jako wróżka na straganie i czujesz sie kimś?


heh a teraz ja trafiłem w sedno tWOICH problemów buraku, poza tym wymyśl coś mądrego bo takimi tekstami jak ten to możesz jedynie do swojej babci wyskoczyć.
ocet
ocet
  22 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: heh a teraz ja trafiłem w sedno tWOICH problemów buraku, poza tym wymyśl coś mądrego bo takimi tekstami jak ten to możesz jedynie do swojej babci wyskoczyć


haha cwaniak z ciebie bo masz kierownice po prawej stronie bo za czapke drobnych kupiłeś i jezdzisz zawsze z kolegą który mówi ci kiedy możesz wyprzedzać, dobry jestes haha,
a tak w ogóle to co ty mozesz wiedziec co kto robi i czym sie zajmuje, ogolnie to jestes smieszny;)
whitestok
whitestok
  22 września 2009
ocet
ocet: haha cwaniak z ciebie bo masz kierownice po prawej stronie bo za czapke drobnych kupiłeś i jezdzisz zawsze z kolegą który mówi ci kiedy możesz wyprzedzać, dobry jestes haha,


pfff za czapkę drobnych? nie byłbym tego taki pewien...jak dla mnie Ł5000 to nie są drobne...poza tym na auto sam musiałem zarobić, sam muszę też auto utrzymać i nie jest to jakieś marne 800-1000zł tylko kilka razy więcej bo ubezpieczenie w UK jest zaj.ebiście drogie, poza tym nie potrzebuję też nikogo obok bo w tu gdzie mieszkam jest ruch lewostronny.

a za garść drobnych (i to nie swoją) to pewnie kupiłeś te 528 i myślisz, że jesteś kims...

bardzo się popisałeś swoim brakiem informacji chłopczyku

ocet
ocet: a tak w ogóle to co ty mozesz wiedziec co kto robi i czym sie zajmuje, ogolnie to jestes smieszny;)

mówisz tak jak byś stał przed lustrem.
ziomekthx
ziomekthx
  22 września 2009
ocet
ocet: A te 3.0d to też słyszałem same dobre opinie o tym silniku. A ci co mają te 2.8 to też sobie chwalą silniki. Wadą jest częsta wymiana sprzęgła no i lubią sobie paliwo, a z resztą nie ma większych problemów

wszystkie BMW w benzynie sa paliwo zerne. 316 pali 10l nizej nie zejdziesz wiec teraz masz porównanie do silnika 2.8l Ale jak juz sie zdecydowałas na taki duzy to wolałbym 3.0l jest o niebo lepszy, lepsze osiagi a spalanie prawie identyczne
JustOneMati
JustOneMati
  22 września 2009

co za cymbal wpisal spalanie 10l w 530d :D ? !!!!!

prowokacja, w dupach wam sie poprzewracalo, nie mieliscie zadnej stycznosci z tym silnikiem !

trasa 5.5 bez problemu w miescie nawet 10 nie powinien brac.

ocet
ocet
  22 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: pfff za czapkę drobnych? nie byłbym tego taki pewien...jak dla mnie Ł5000 to nie są drobne...poza tym na auto sam musiałem zarobić, sam muszę też auto utrzymać i nie jest to jakieś marne 800-1000zł tylko kilka razy więcej bo ubezpieczenie w UK jest zaj.ebiście drogie, poza tym nie potrzebuję też nikogo obok bo w tu gdzie mieszkam jest ruch lewostronny. a za garść drobnych (i to nie swoją) to pewnie kupiłeś te 528 i myślisz, że jesteś kims... bardzo się popisałeś swoim brakiem informacji chłopczyku


Weż już skończ pisać, na początku nawet smieszyłes, ale zrobiło sie to nudne.

Konto usunięte
Konto usunięte: szystkie BMW w benzynie sa paliwo zerne. 316 pali 10l nizej nie zejdziesz wiec teraz masz porównanie do silnika 2.8l Ale jak juz sie zdecydowałas na taki duzy to wolałbym 3.0l jest o niebo lepszy, lepsze osiagi a spalanie prawie identyczne


nie wiem jak tam inne silniki w benzynie ale 320 E46 w benzynie 150 km paliła 8l prz takiej mieszanej jeździe bo kuzyn miał ten silnik, Te silniki nie wiem czy wszystkie ale jego miał podwojnego wanosa

Konto usunięte
Konto usunięte: co za cymbal wpisal spalanie 10l w 530d :D ? !!!!! prowokacja, w dupach wam sie poprzewracalo, nie mieliscie zadnej stycznosci z tym silnikiem ! trasa 5.5 bez problemu w miescie nawet 10 nie powinien brac


Ja miałem stycznośc z tym silnikiem bo wracałem z niemczech tylko, że no właśnie bmw 730 a nie 530 i w ałtomacie dlatego tyle wychodziło pewnie.
Tam na trasie tak 7l było a u nas tak jak jeżdzi to 10l palił normalnie
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.