Witam
Miał ktos może zagazowany ten silnik? 2.8
jak on sie zachowuje po gazie?
czy w ogóle sie nadaje do zagazowania?
Byłem w warsztacie to powiedzieli mi że ten silnik jak najbardziej pod gaz bo wolnossący ale wiadomo, że nie powie że sie nie nadaje bo na tym zarabia i to nie mało bo za sekwencje woła 4500zł do tego silnika
bmw 528
dopóki tata placi to nie sa...
filtr gazu sie syfi szybko bo to gowno lane na stacjach w polsce jest usyfione strasznie
koszt filtra to ok 12 pln i mozna samemu w 5 minut wymienic....
albo jezdzic jak kretyn co miesiac do gazownika na regulacje
{quote=MeKaN]w LPG liczba oktanowa waha się w okolicach 100, ale nie 112...............
Wy sobie obaj poczytajcie najpierw co to jest lpg i jakie normy musi spełniac..
Skoro wybierasz tylko w dresowozach to nie generalizuj diesla
3.0d kolego to bardzo dobry motor, każdy dobry mechanik Ci to powie, 2.5 tds to były awaryjne silniki.
Co do instalacji gazowych - filtr gazu zmieniać co 8 tyś km max i bedzie śmigał jak książka pisze. Nie wiem czym się różnią parowniki w sekwencji od parowników w II generacji, ale w II generacji ważne by co 3-4 tys km odkręcać korek spustowy na spodzie parownika - wycieka tamtędy zbierający się w parowniku syf.
A te 3.0d to też słyszałem same dobre opinie o tym silniku. A ci co mają te 2.8 to też sobie chwalą silniki. Wadą jest częsta wymiana sprzęgła no i lubią sobie paliwo, a z resztą nie ma większych problemów
a Ty nadal czytać uważnie nie umiesz...
pfff pewnie starych lub dziadków na współwłaścicieli wziąłeś i myślisz, że jesteś kimś bo z marnej pensji sypniesz raz na jakiś czas te 600 lub 700 zł. Poza tym jak Cie stać na ubezpieczenie tego auta to po co na gaz przerobiłeś? Czyżby bieda zaglądała Ci do portfela? W takich sytuacjach kupuje się coś z mniejszym silnikiem zamiast od razu kupować "przedłużenie chu.ja". heh żal!
pewnie, a czyżby hahah smieszny jestes, dorabiasz jako wróżka na straganie i czujesz sie kimś?
haha cwaniak z ciebie bo masz kierownice po prawej stronie bo za czapke drobnych kupiłeś i jezdzisz zawsze z kolegą który mówi ci kiedy możesz wyprzedzać, dobry jestes haha,
a tak w ogóle to co ty mozesz wiedziec co kto robi i czym sie zajmuje, ogolnie to jestes smieszny;)
pfff za czapkę drobnych? nie byłbym tego taki pewien...jak dla mnie Ł5000 to nie są drobne...poza tym na auto sam musiałem zarobić, sam muszę też auto utrzymać i nie jest to jakieś marne 800-1000zł tylko kilka razy więcej bo ubezpieczenie w UK jest zaj.ebiście drogie, poza tym nie potrzebuję też nikogo obok bo w tu gdzie mieszkam jest ruch lewostronny.
a za garść drobnych (i to nie swoją) to pewnie kupiłeś te 528 i myślisz, że jesteś kims...
bardzo się popisałeś swoim brakiem informacji chłopczyku
mówisz tak jak byś stał przed lustrem.
wszystkie BMW w benzynie sa paliwo zerne. 316 pali 10l nizej nie zejdziesz wiec teraz masz porównanie do silnika 2.8l Ale jak juz sie zdecydowałas na taki duzy to wolałbym 3.0l jest o niebo lepszy, lepsze osiagi a spalanie prawie identyczne
co za cymbal wpisal spalanie 10l w 530d :D ? !!!!!
prowokacja, w dupach wam sie poprzewracalo, nie mieliscie zadnej stycznosci z tym silnikiem !
trasa 5.5 bez problemu w miescie nawet 10 nie powinien brac.
Weż już skończ pisać, na początku nawet smieszyłes, ale zrobiło sie to nudne.
nie wiem jak tam inne silniki w benzynie ale 320 E46 w benzynie 150 km paliła 8l prz takiej mieszanej jeździe bo kuzyn miał ten silnik, Te silniki nie wiem czy wszystkie ale jego miał podwojnego wanosa
Ja miałem stycznośc z tym silnikiem bo wracałem z niemczech tylko, że no właśnie bmw 730 a nie 530 i w ałtomacie dlatego tyle wychodziło pewnie.
Tam na trasie tak 7l było a u nas tak jak jeżdzi to 10l palił normalnie