Konto usunięte: Sześć meczów dyskwalifikacji i 20 tys. złotych kary nałożyła na Semira Stilicia Komisja Ligi Ekstraklasy. Przypomnijmy, że w trakcie posezonowego spotkania z kibicami piłkarz Lecha wznosił obraźliwe okrzyki pod adresem klubu Legia Warszawa.
Dyskwalifikacja Stilicia obowiązuje "w sześciu meczach rangi mistrzowskiej". Dodatkowo na zawodnika nałożono karę w wysokości dwudziestu tysięcy złotych.
Stilić w trakcie spotkania z kibicami Lecha wzniósł okrzyk "Legia to k....", który błyskawicznie podchwycili fani "Kolejorza". Bośniak próbował tłumaczyć się ze swojego zachowania, ale były to tłumaczenia dość mało wiarygodne...
- Wierzcie mi, nie wiedziałem co te słowa dokładnie znaczą. Nie byłem świadomy, że te słowa mają taką moc, gdybym to wiedział, to na pewno bym ich nie użył. Ja jestem piłkarzem, profesjonalistą, a nie jakimś chuliganem - mówił Semir Stilić.
Chyba ktoś się z ujem na głowy pozamieniał
Renifer: Oczekuję 10 meczów zawieszenia dla całego zespołu Ślaska Wrocław i 20 tyś x pi razy oko 26 zawodników.
Paranoja.
Podbijam, i do tego -15 pkt na starcie nowego sezonu.
Konto usunięte: Niech się napinają i tak w lidze mistrzów **uja ograją :P
Pierwszy lepszy zespół ich pojedzie 2 razy po 0:3.
Konto usunięte: Akurat ta przyśpiewka o Legii jest spoko i świetnie pasuje do tego co działo się w ostatnich tygodniach sezonu.
A zapewne parę stron wcześniej w tym temacie piętnowałeś Stilicia
Konto usunięte: opowiadali jaki ten Śląsk słaby na wiosnę
Opowiadanie jacy są słabi, a takie przyśpiewki to jak niebo i ziemia.
Konto usunięte: kazdy ma prawo cieszyc sie mistrzostwem a to co robia poza boiskiem to ich prywatna sprawa, chca sie cieszyc z kibicami to niech sie ciesza, piłkarze kazdego klubu maja duzo za uszami a zescie sie Śląska uczepili jak rzep psiego ogona
A Stilicia się wcześniej nie czepiałeś hm?
Konto usunięte: piłka nożna dla kibiców a nie dla sztucznych ceremoniałów
To się nazywa szacunek dla osiągnięcia rywala.