| Fotka.com
HardRockLola
HardRockLola
  1 September 2009 (pierwszy post)

Czeee.. :mrgreen:
Dowiedziałam się,że ma mnie uczyć matematyki moja znienawidzona nauczycielka.
Nie znoszę jej,zresztą z wzajemnością. I cóż mam zrobić ? Nie jestem orłem z matmy ,jak się uweźmie to może mnie nie przepuścić. I jak tu ją ''ugłaskać '' bez lizania jej tyłka ? :and:

thomas893
Posty: 10977 (po ~132 znaków)
Reputacja: -11 | BluzgometrTM: 4
thomas893
  1 September 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: haha;p to co to za forum co tego nie lubia;p

koszykówka niestety nie jest w PL zbyt popularna :and:

Konto usunięte
Konto usunięte: tam pewnie tylko o piłce noznej gadaja;p

przeważnie :mrgreen:

Konto usunięte
Konto usunięte: alez pisz pisz. offtop do tematu;p jak nas nie złapia to do tego czasu pisac mozemy ;D

tutaj mody raczej nie zaglądają ;P

Konto usunięte
Konto usunięte: ktos to musi robic c'nie?

no tak ;D A dobrze, że trafiłaś teraz, bo mi sie nudzi ;P

Konto usunięte
Konto usunięte: modem juz nie jestem (powiedzmy;p) wiec wracam do początków mojej działanosci na forum :D:D szkoda ze Karoli nie ma, my to zawsze razem szalałysmy :D

pamiętam, pamiętam ;D Karola się już zmyła z forum?

Konto usunięte
Konto usunięte: oo jaki Dobroduszny

od zawsze xD

Konto usunięte
Konto usunięte: nie wątpie:p

:swir:
MOna2tl
MOna2tl
  1 September 2009
thomas893
thomas893: no tak ;D A dobrze, że trafiłaś teraz, bo mi sie nudzi ;P

mi nduzi sie cąły dzien. nawet spałam juz dzisiaj 2h :D
z nudów^^ haha;p

thomas893
thomas893: tutaj mody raczej nie zaglądają ;P

to widze takie mody jak ja:D

thomas893
thomas893: Karola się już zmyła z forum?

nie, czasami jeszcze jest.. Zreszta nie wiem rzadko keidy tam jestem.

thomas893
thomas893: od zawsze xD

ahaaa :ziober2:
kuba92762
kuba92762
  1 September 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: to nudne sie robi ;p szczegolnie na RiM;/

Jeszcze sie wtrace:P
Jak sie czyta wypowiedzi takich uzytkownikow jak PejakPaula to nie dziwie sie, ze nudno sie zrobilo.Nie widzialem kogos o inteligencji takiej jak moj chomik, bez obrazy, ale gosciowa wszedzie sie udziela a nic nie wie i dopasowuje swoj gust muzyczny do tego co wiekszosc tam slucha:)

Konto usunięte
Konto usunięte: jak nas nie złapia to do tego czasu pisac mozemy ;D

Jak zlapia to wole bana na godzine a nie na dobe bo Sport mnie wzywa:D

thomas893
thomas893: no mi osobiście nie przeszkadza, że mało siatkówki :PP A kosza może się troche pojawi

Mnie szczerze bardzo przeszkadza:D Ale o koszu tez chetnie rozmawiam, ale wiem, ze Ty bardziej w polskiej lidze a ja w NBA:)
MOna2tl
MOna2tl
  1 September 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Jak zlapia to wole bana na godzine a nie na dobe bo Sport mnie wzywa:D

ee tam, odpoczniesz troche ;p dobrze CI to zrobi:mrgreen:

Konto usunięte
Konto usunięte: Ale o koszu tez chetnie rozmawiam, ale wiem, ze Ty bardziej w polskiej lidze a ja w NBA:)

i zaczyna sie:mrgreen: :and:
thomas893
Posty: 10977 (po ~132 znaków)
Reputacja: -11 | BluzgometrTM: 4
thomas893
  1 September 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: mi nduzi sie cąły dzien. nawet spałam juz dzisiaj 2h :D z nudów^^ haha;p

to ze mną jeszcze tak źle nie jest xD Rzadko w dzień śpie ;P

Konto usunięte
Konto usunięte: to widze takie mody jak ja:D

Boś Ty leń jest ;P

Konto usunięte
Konto usunięte: nie, czasami jeszcze jest.. Zreszta nie wiem rzadko keidy tam jestem.

i tak nick zmieniała, więc nie mam pojęcia, która to Ona :lol2:
MOna2tl
MOna2tl
  1 September 2009
thomas893
thomas893: Boś Ty leń jest ;P

oo tak:tak: ale co poradze na to ;p

thomas893
thomas893: i tak nick zmieniała, więc nie mam pojęcia, która to Ona

oj cos na "Y" :D
kuba92762
kuba92762
  1 September 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: ee tam, odpoczniesz troche ;p dobrze CI to zrobi

Odpoczalem dobe juz przed wczoraj za pomylenie dzialow:P

Konto usunięte
Konto usunięte: i zaczyna sie

Przeniesiemy sie na sport 10 wrzesnia:D
A Ty w ogole sportem sie nie interesujesz?:D
Kuba jestem, tak poza tym:mrgreen:
kuba92762
kuba92762
  1 September 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: oj cos na "Y" :D

Yuui chyba:D
thomas893
Posty: 10977 (po ~132 znaków)
Reputacja: -11 | BluzgometrTM: 4
thomas893
  1 September 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Jak zlapia to wole bana na godzine a nie na dobe bo Sport mnie wzywa:D

nie bój żaby :P

Konto usunięte
Konto usunięte: Mnie szczerze bardzo przeszkadza:D Ale o koszu tez chetnie rozmawiam, ale wiem, ze Ty bardziej w polskiej lidze a ja w NBA:)

zdecydowanie polska liga jest mi bliższa niż NBA, w końcu ma się z nią do czynienia na co dzień ;]

Konto usunięte
Konto usunięte: i zaczyna sie

przynieś piwo Kobieto, a nie marudź :P

Konto usunięte
Konto usunięte: oo tak ale co poradze na to ;p

walcz z tym ;P

Konto usunięte
Konto usunięte: oj cos na "Y" :D

pewnie bym po ilości postów mógł się domyślić :lol2:
kuba92762
kuba92762
  1 September 2009
thomas893
thomas893: zdecydowanie polska liga jest mi bliższa niż NBA, w końcu ma się z nią do czynienia na co dzień ;]

Ta, ja 100 kmod szczecina.Miasteczko-niewielu tu wie co to NBA chociaz jest kilku fanatykow:P

thomas893
thomas893: nie bój żaby :P

W sumie w fototyperze oddalem glos juz to bez roznicy:P
thomas893
Posty: 10977 (po ~132 znaków)
Reputacja: -11 | BluzgometrTM: 4
thomas893
  1 September 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Ta, ja 100 kmod szczecina.Miasteczko-niewielu tu wie co to NBA chociaz jest kilku fanatykow:P

hehe ;D wszystko się w tym kraju pofajdało z tą koszykówką :and: a w końcu to 2 dyscyplina sportowa na świecie pod względem popularności

Konto usunięte
Konto usunięte: W sumie w fototyperze oddalem glos juz to bez roznicy:P

w razie co zawsze można PW do Krzycha wysłać ;D
MOna2tl
MOna2tl
  1 September 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: A Ty w ogole sportem sie nie interesujesz?:D

Zero. takie okrąglutkie nic :D
Lubei tlyko mecze siatkówki ogladac :D

Konto usunięte
Konto usunięte: Kuba jestem, tak poza tym

Mona :)
Jak lepiej moze byc i Monika :D

Konto usunięte
Konto usunięte: Yuui chyba:D

Dokladnie! :D

thomas893
thomas893: przynieś piwo Kobieto, a nie marudź :P

i kto tu "alkoholik" :P
kuba92762
kuba92762
  1 September 2009
thomas893
thomas893: w razie co zawsze można PW do Krzycha wysłać ;D

Na wszelki wypadek tak, ale nie wierze, ze dostalibysmy za takie cos bana na tydzien.:)Mistrzostwa sia zaczynaja i trzeba sie wypowiadac:P

thomas893
thomas893: wszystko się w tym kraju pofajdało z tą koszykówką

Nic nie zrobisz.Teraz kazdy sie jara Cristiano Ronaldo i chce byc wyzelowany jak on.Nie ma co sie dziwic ze mlodziez teraz juz z koszykowka ma tyle wspolnego co ja z kolarstwem.
MOna2tl
MOna2tl
  1 September 2009
Konto usunięte
Konto usunięte:

thomas893
thomas893:

Panowie, uspokoic się!:ziober2:
Offtop sportowy robicie! :zmrgreen:
kuba92762
kuba92762
  1 September 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Lubei tlyko mecze siatkówki ogladac :D

Zapraszamy na sport.Zaraz ME ruszaja i bedzie mozna mecze poogladac i komentowac:D

Konto usunięte
Konto usunięte: Dokladnie! :D

A Justyne znasz?:DNajfajniejsza taka ze wszystkich z muzyki ktorych znam chyba:)

Konto usunięte
Konto usunięte: Offtop sportowy robicie! :zmrgreen:

I tak offtop i tak, wiec juz bez roznicy:P
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.