Paulinessa16
Paulinessa16
  4 maja 2009 (pierwszy post)

Hej! :mrgreen:

To taki opis Lublina, Chciałabym aby byl bezbledny, wiec prosze o pomoc OBEZNANE z jezykiem angielskim osoby :)

PS. Na przecinki nie zwracajcie uwagi, bo jescze nawet ich nie przemyslalam :mrgreen:

Z gory Thanks :ziober2: :piwo:

Lublin is one of the biggest cities in Poland. It is situated on the east of the Vistula river. There are 354 thousands inhabitants.

There are many interesting and historic buildings which you should see. In Lublin there is a beautiful castle and you can walk on the old town. Don't forget about a wonderful St. Peter's Cathedral - there are amazing 18th cantury frescoes. Universities are up to the mark in this city (for example UMCS and KUL).

What can I say about bad points of Lublin? It's a brilliant city but it's breveted insufficiently and there aren't a lot of tourists. Either, you can't find a lot of parkings there.

If you want to relax you can go to Zemborzycki Bay. But if you don't like water you can see beautiful parks and gardens. For example Saski Park is the oldest park in this city. And you wouldn't regret if you saw botanical garden. In Lublin there are a lot of museums, theathres, opera houses and there are often organized festivals. There are many clubs (for example Graffiti Club) so if you like nightlife you should go to this place.

In my opinion Lublin is splendid and interesting city. My town is situated near it and I am very pleased because of that.

RapMoimZyciem
RapMoimZyciem
  4 maja 2009
Konto usunięte
Konto usunięte:

Eee tam, zawsze jest powód do dumy z powodu tego gdzie się mieszka ;d
ja jestem dumna z tego, że mieszkam na Śląsku :mrgreen:
agoosiaaa
agoosiaaa
  4 maja 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: where many festivals are organised so often.

ale ona nie chce napisac, ze sa festiwale organizowane w teatrach, muzeach i operach.
Paulinessa16
Paulinessa16
  4 maja 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: U mnie by tego nie zaliczyli Albo piszesz całość, albo darujesz sobie skróty.

Nie moge tak napisac? :and:

Konto usunięte
Konto usunięte: To bym zmienił... hmm... In Lublin there are a lot of museums, theathres, opera houses where many festivals are organised so often.

Kurde, ale mi chodzilo ze te festyny to ogolnie w lublinie po prostu sa.

Ogolnie- dziekuje :*
smencik
smencik
  4 maja 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: ale ona nie chce napisac, ze sa festiwale organizowane w teatrach, muzeach i operach.

Konto usunięte
Konto usunięte: Kurde, ale mi chodzilo ze te festyny to ogolnie w lublinie po prostu sa.

A to pardon :jezyk2: umknęło mi and :and:

Konto usunięte
Konto usunięte: Nie moge tak napisac?

No mi, by tego nie uznali w szkole :smutny:
agoosiaaa
agoosiaaa
  4 maja 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Nie moge tak napisac?

po prostu rozwin skroty (napisz je w calosci po polsku) i bedzie git :)

Konto usunięte
Konto usunięte: A to pardon umknęło mi and

a no tak to to ma sens :)
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.