Chez626
Chez626
  21 listopada 2008 (pierwszy post)

Potrzebuję pomocy.
Moja przyjaciółka zdaje w tym roku mature.
I nie wie czy zdajac
WOS,Polski,Angielski,Geografie,Historię
Jednego z tych przedmiotów nie zda(nieobowiazkowych np.Historii)
to czy będzie musiała zdałac poprawke tej historii.

Jedni jej mówią,ze tak inni nie ;P

Jak myslicie :> ;]
Pozdrawiam :piwo:

Rosiczka00
Rosiczka00
  22 listopada 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: więc po raz kolejny potwierdza się to, że sukces w dziennikarstwie zależy od tego, co masz pod czaszką, w dużej mierze

dlatego też napisałam, że nawet ukończenie dziennikarstwa nie nauczy kogoś faktycznej smykałki do tego zajęcia, może jedynie pomóc ;]
tymbardziej, że wielu znanych dziennikarzy pewnie takiego kierunku, jak dziennikarstwo nie ukończyło, a potrafili się wkręcić i mieli taką pasję.
sama kiedyś miałam w planach wybranie takiego kierunku, byłam w klasie 'medialnej' w liceum, tyle że mi się odwidziało i aktualnie jestem na studiach inżynierskich :-D
DYNAMI3
Posty: 5505 (po ~204 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 2
DYNAMI3
  22 listopada 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: tymbardziej, że wielu znanych dziennikarzy pewnie takiego kierunku, jak dziennikarstwo nie ukończyło

w PL nie, jak sie popatrzy na zagranicę i ludzi w CNN czy BBC to jednak już jest inaczej

nie potrafię do końca powiedzieć, dlaczego, bo nie pracuję tutaj jeszcze tak długo, ale może chodzi o to że są wyższe standardy, a studia dziennikarskie faktycznie czegoś uczą? :woot:
Rosiczka00
Rosiczka00
  22 listopada 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: w PL nie, jak sie popatrzy na zagranicę i ludzi w CNN czy BBC to jednak już jest inaczej nie potrafię do końca powiedzieć, dlaczego, bo nie pracuję tutaj jeszcze tak długo, ale może chodzi o to że są wyższe standardy, a studia dziennikarskie faktycznie czegoś uczą?

możliwe.