Powiadomienia Podglądacz Tak • Nie Głosy Czat Online Kamerki Szukaj Ranking Forum Gry Klub Gwiazd
Avatar użytkownika BujajacaWoblokachhBujajacaWoblokachh
Posty: 44428 (po ~170 znaków)
Reputacja: -10 | BluzgometrTM: 12
BujajacaWoblokachh
  11 kwietnia 2019 (pierwszy post)
REGULAMIN FORUM



Definicje


1. Temat - wątek użytkownika założony na forum, celem prowadzenia dyskusji / wymiany poglądów
2. Post - wypowiedź w temacie na Forum.
3. Sygnatura (podpis) - krótki tekst Użytkownika (np. jakaś sentencja), wyświetlający się każdorazowo pod postem Użytkownika (do ustawienia w ustawieniach konta: https://fotka.com/ustawienia/forum )
4. FotkaTeam (FT) - Pracownicy serwisu (programiści, dział obsługi klienta, marketing, itd.)
5. Moderator Globalny (MG) - FP pełniący funkcję opiekuna Forum ( Bujajacawoblokachh i Dyana )
6. Fotka Przyjaciel (FP) - Użytkownicy, którzy dzięki swojej znajomości serwisu pomagają innym Użytkownikom lepiej poznać to miejsce oraz czuwają nad przestrzeganiem Regulaminu. Pełna lista FP dostępna jest pod adresem: https://fotka.com/przyjaciele#fotka_przyjaciele
7. Przyjaciel Forum (PF) - Użytkownicy odpowiedzialni za moderację Forum. Pełna lista PF dostępna jest pod adresem: https://fotka.com/przyjaciele#forum_przyjaciele
8. Ban - czasowa blokada możliwości wypowiadania się na forum. W zależności od skali przewinienia ban może być nadany na: 1h, 3h, 6h, 1 dzień, 3 dni, 7 dni, 14 dni, miesiąc.Notoryczne łamanie Regulaminu może skutkować całkowitą blokadą konta.Należy pamiętać, że ban jest blokadą nakładaną na Użytkownika nie na konto (t.j. niedopuszczalnym jest wypowiadanie się na forum z drugiego profilu podczas blokady na Forum na innym ze swoich kont).
9. Off topic (OT) - wypowiedź Użytkownika odbiegająca od tematu.
10. Spam - tematy / posty o niepożądanej tematyce np. reklamy


Postanowienia ogólne


1. Regulamin określa zasady panujące na Forum Fotka.com
2. Integralną częścią Regulaminu są:
- Regulamin serwisu Fotka.com
- Dodatkowe wytyczne do Regulaminu Forum zawarte w Regulaminach poszczególnych działów.


Zasady prowadzenia dyskusji na Forum


W trosce o miłą atmosferę w czasie dyskusji, prosimy, abyś zastosował/a się do poniższych zaleceń:
1. Masz prawo wyrazić własne zdanie, ale nie atakuj / nie obrażaj / nie wyśmiewaj pozostałych Użytkowników za odmienne poglądy
2. Nie zamieszczaj na forum zdjęć innych Użytkowników (szczególnie, o charakterze ośmieszającym / obrażającym osobę na nich), linków do profili innych Użytkowników serwisu oraz zrzutów ekranu z prywatnych rozmów (PW), w tym z FT / MG / FP / PF.
3. Bez względu na to czy jesteś katolikiem, muzułmaninem, buddystą czy ateistą - nie tolerujemy ataków na inne religie, wyznania, symbole religijne.
4. Bez względu na orientację seksualna i poglądy na ich temat, uszanuj fakt, iż na forum mogą przebywać osoby innej orientacji.
5. Całkowicie zakazane jest propagowanie treści erotycznych (wykluczając dział przeznaczony do rozmów o problemach z seksem*), faszystowskich, rasistowskich, komunistycznych, nazistowskich, antysemickich.
6. Tematy powinny być zakładane w odpowiednich działach. (W przypadku zamieszczenia tematu w nieodpowiednim dziale FT / MG / FP / PF ma prawo przenieść temat do właściwego działu).
7. Zanim założysz nowy temat, upewnij się, czy wątek o podobnej tematyce nie istnieje już na forum (‘zdublowane’ tematy są zamykane)
8. Staraj się nie pisać krótkich, kilkuwyrazowych postów - rozwijaj swoją wypowiedź, aby każdy Cię zrozumiał.
9. Nie zaniżaj poziomu dyskusji poprzez odbieganie od tematu, prowadzenie kilku wątków w jednym temacie (tzw. OT).
10. Nie podawaj danych kontaktowych (e-mail, nr telefonu, adres, itp), ze względu na własne bezpieczeństwo - nigdy nie wiadomo, kto może ich użyć bez Twojej wiedzy.
11. Nad przebiegiem dyskusji na Forum (zgodnością z Regulaminem) czuwają MG / FP / PF. Jeśli jesteś świadkiem niestosownego zachowania, zgłoś je Moderatorowi w prywatnej wiadomości.
12. Jeśli uważasz, że moderator popełnił błąd, skontaktuj się z MG Forum.


Poprawność językowa


1. Cenimy wysoką jakość wypowiedzi.
2. Używanie polskich znaków diakrytycznych (ę, ą, ś, ć itd.) nie jest wymagane, ale pamiętaj że ich stosowanie świadczy o Tobie.
3. Nie modyfikuj czcionki (styl / kolor / wielkość) jeśli nie ma takiej potrzeby.
4. Dodając nowy temat, post pamiętaj:
*Nie używaj wulgaryzmów
*Pisz poprawnie ortograficznie,
*Używaj znaków interpunkcyjnych: kropek, przecinków itd.,
*Korzystaj ze słownika wbudowanego w przeglądarkę, który podkreśla źle napisane słowa; nie ignoruj podkreślonych słów, poprawiaj błędy.

5§ Reklama


1. Wszelkie próby wykorzystywania Forum jako darmowej platformy reklamowej są niedozwolone.
2. Dozwolone jest podawanie linków do serwisów niekomercyjnych, jeśli te mają pomóc rozwiązać problem innemu Użytkownikowi (po tym gdy użytkownik problem opisze) lub charytatywnych (np. Siepomaga, Pajacyk, Caritas, PCK itp.).

6§ Postanowienia końcowe


1. FT / MG / FP / PF ma prawo zamknąć temat jeśli jest niezgodny z Regulaminem Forum lub nie wnosi nic w życie Forum
2. FT / MG / FP / PF ma prawo usunąć post jeśli jest niezgodny z Regulaminem Forum lub nie wnosi nic w życie Forum
3. FT / MG / FP / PF ma prawo zmienić tytuł tematu, jeśli jest niezgodny z Regulaminem Forum
4. Nie stosowanie się do zasad niniejszego Regulaminu skutkuje upomnieniem lub banem, a w przypadku ich nieskuteczności całkowitą blokada konta.
5. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem należy stosować się do zaleceń FT / MG / FP / PF.
6.Serwis zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
7. Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania go na Forum.
Nie mam czasu nienawidzić ludzi, którzy mnie nienawidzą,
bo jestem zbyt zajęta kochaniem ludzi, którzy mnie kochają ;)