Fiona
Fiona
  4 maja 2011 (pierwszy post)
Hej ;)
Znacie jakieś sprawdzone produkty do twarzy i dekoltu poprawiające wygląd skóry?
Moja skóra jakby starzała się szybciej ode mnie.. nie znam się na kosmetykach, więc proszę o radę. Jakie produkty polecilibyście?
NuTiiiiii
Posty: 70111 (po ~86 znaków)
Reputacja: -1080 | BluzgometrTM: 51
NuTiiiiii
  4 maja 2011
Pyś :* :ziober2:

Ballantines rzeźbi to wspaniałe ciało :ziober2:
Oglądanie meczów to nie tylko rozrywka, ale wręcz terapia. Futbol pozwala oswoić i uwolnić emocje - agresję, frustrację i smutek :pilka:

folkemon
folkemon
  4 maja 2011

Wiecie jak Spacja pisze posty, powiem Wam.

1. wpisanie tematu w google: Poprawa wyglądu cery
2. wybór czegoś z wyników, w tym wypadku nr 6, pierwszy artykuł
3. zmiana treści by było niby, że to jej

WYNIK:

Konto usunięte
Konto usunięte: By generalnie poprawić stan cery, zaleca się napary miętowe z glinką. Łyżeczkę sproszkowanej glinki trzeba rozpuścić i starannie wymieszać z 200 ml herbatki. Niestety, pełne efekty widoczne dopiero po ok. miesiącu regularnego picia rano i wieczorem.

porównajmy:
Konto usunięte
Konto usunięte: By poprawić generalny stan cery można stosować napary miętowe z glinką. Łyżeczkę sproszkowanej glinki rozpuszczamy i bardzo dokładnie mieszamy z około 200ml herbaty. Taki napar pijemy dwa razy dziennie. Rano i wieczorem. Niestety pełne efekty są widoczne dopiero po miesiącu regularnego picia naparu.
agoosiaaa
agoosiaaa
  4 maja 2011

kopiowac testy z google i wklejac jako wlasne, tak przegrac.

Fiona
Fiona
  4 maja 2011
Zadziora
Zadziora: Jesteś tym co jesz- od tego zacznij:) Plus jakieś maseczki. Palisz?

Myślę, że odżywiam się zdrowo. Nie korzystam z fast-foodów, nie jadam chipsów itp. i piję 2 l wody dziennie. Nie wiem co jeszcze mogłabym zmienić w swojej diecie.
A może to, iż nie spożywam mięsa też ma jakiś negatywny wpływ? hmm..
Nie palę czynnie, dziennie. Jedynie w weekendy pozwalam sobie na max. 3 papierosy.