Fiona
Fiona
  4 maja 2011 (pierwszy post)
Hej ;)
Znacie jakieś sprawdzone produkty do twarzy i dekoltu poprawiające wygląd skóry?
Moja skóra jakby starzała się szybciej ode mnie.. nie znam się na kosmetykach, więc proszę o radę. Jakie produkty polecilibyście?
Zadziora
Zadziora
  4 maja 2011

Jesteś tym co jesz- od tego zacznij:) Plus jakieś maseczki. Palisz?

space85
space85
  4 maja 2011

By poprawić generalny stan cery można stosować napary miętowe z glinką. Łyżeczkę sproszkowanej glinki rozpuszczamy i bardzo dokładnie mieszamy z około 200ml herbaty. Taki napar pijemy dwa razy dziennie. Rano i wieczorem. Niestety pełne efekty są widoczne dopiero po miesiącu regularnego picia naparu.

NuTiiiiii
Posty: 70111 (po ~86 znaków)
Reputacja: -1080 | BluzgometrTM: 51
NuTiiiiii
  4 maja 2011
Fiona
Fiona: Znacie jakieś sprawdzone produkty do twarzy i dekoltu poprawiające wygląd skóry?

:ziober2:

Nie znam.

PS znam, ale wiesz.

Ballantines rzeźbi to wspaniałe ciało :ziober2:
Oglądanie meczów to nie tylko rozrywka, ale wręcz terapia. Futbol pozwala oswoić i uwolnić emocje - agresję, frustrację i smutek :pilka:

Zadziora
Zadziora
  4 maja 2011
NuTiiiiii
NuTiiiiii: PS znam, ale wiesz.

Też go znam :ziober2:
NuTiiiiii
Posty: 70111 (po ~86 znaków)
Reputacja: -1080 | BluzgometrTM: 51
NuTiiiiii
  4 maja 2011
Zadziora
Zadziora: Też go znam

Jesteś wporzo :rotfl:

Stosujesz?

Ballantines rzeźbi to wspaniałe ciało :ziober2:
Oglądanie meczów to nie tylko rozrywka, ale wręcz terapia. Futbol pozwala oswoić i uwolnić emocje - agresję, frustrację i smutek :pilka:

madzia2143
madzia2143
  4 maja 2011

Ja do biustu i dekoltu używam :


co do twarzy skup się na nawilżaniu, ile masz lat?

Zadziora
Zadziora: Jesteś tym co jesz- od tego zacznij:)

otóż to.
Zadziora
Zadziora
  4 maja 2011
NuTiiiiii
NuTiiiiii: Jesteś wporzo Stosujesz?


Jak tylko mogę ;) Kiedyś koleżance w pracy zaproponowałam ten sposób, to mnie wyśmiała :ninja: Potwierdził to Komendant mówiąc " tak to prawda, czytałem" :mrgreen: