xrudx
xrudx
  7 lutego 2012 (pierwszy post)
1. make up sceniczny idealnie kryjący firmy Soraya. polececie? powody za i przeciw.

2. jaki eyeliner polecacie? w żeli, z pędzelkiem w pisaku? dodam, że nie może uczulać, ponieważ mam cerę bardzo poddatną na wszelkie alergeny. (max. 30zł)

3. idealna sukienka dla młodej dziewczyny w rozmiarze 44? jakie kroje dobrze wyglądają na osobach 'większych'?

pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :)
N.
xrudx
xrudx
  8 lutego 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: Myślę też, że masz jakieś specjalne maści żeby na szybsze gojenie i coś, co zmniejszy ich widoczność w przyszłości?

póki co używam nos-car'u. i fakt- pomaga. blizny bieleją. ale mimo wszystko są w bardzo widocznym miejscu- na policzku, koło nosa i na nosie... :ninja:
Uzi
Uzi
  8 lutego 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: póki co używam nos-car'u. i fakt- pomaga. blizny bieleją. ale mimo wszystko są w bardzo widocznym miejscu- na policzku, koło nosa i na nosie...

Rozumiem. Nie znam się na maściach raczej. Osobiście nigdy nie stosowałam.
Paulinessa
Paulinessa
  8 lutego 2012

Poleciłabym Ci Max Factor Lasting Performance. Jak dla mnie kryje lepiej niż Revlon.

pijana
pijana
  8 lutego 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: Poleciłabym Ci Max Factor Lasting Performance. Jak dla mnie kryje lepiej niż Revlon.

Lepiej kryje, ale jasny to on jest do pół minuty po nałożeniu...
Paulinessa
Paulinessa
  9 lutego 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: Lepiej kryje, ale jasny to on jest do pół minuty po nałożeniu...


Zgadzam się. :)
naaats
Posty: 1611 (po ~182 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 0
naaats
  10 lutego 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: 1. make up sceniczny idealnie kryjący firmy Soraya. polececie? powody za i przeciw.

Jest okropny. Nie polacam. Nie kryje wcale, strasznie ciemne kolory, nieładnie wygląda na twarzy.

Ludzie mówią, weź się lecz się, sam się weź się, lecz się, kur.wa, co jeden lepszy ekspert.

naaats
Posty: 1611 (po ~182 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 0