Czarna41992
Czarna41992
  4 lipca 2017 (pierwszy post)

Jestem z facetem który bije mnie i nie pozwala odejsc nawet niemam gdzie odejść mam dzieci .... Niemam nikogo to jest najgorsze czy są mężczyźni którzy naprawdę kochający potrafi być wierni okazywać szaczunek... wiem ze juz nigdy nie będę szczęśliwa. ..

Jozef84
Jozef84
  5 lipca 2017

nie znam się na tym ale z wiekszości opałow, jak groziło mi pobicie, to ratował mnie język, rozmowa.

Jozef84
Jozef84
  5 lipca 2017

mój Tata mawiał: "ojców możesz mieć wielu ale matkę masz jedną". To chyba dobitnie świadczy jaki szacunek powinno mieć do matki swoich dzieci.

RedRiding1978
RedRiding1978
  5 lipca 2017

Po 1. osoby dotknięte przemocą, rozmawiają o niej raczej niechętnie i nie są takie wylewne jak owe cuś tam ze zdjęciami jak krakowianka na festynie "puszczania wianków"
Po 2. Polska policja działa prawidłowo i wg bez większych zastrzeżeń(obecnie) i niebieska karta musiałby być założona.
Po 3. Musiała być sporządzona notatka policyjna z interwencji i wysłana informacja do MOPSU, ze w tej rodzinie występuje przemoc
Po4. Niby nie ma nikogo, ale nagle znajduje się matka i to dodatkowo chora na raka. wow, robi wrażenie i chwyta za serce.
po 5. Co robią te dzieci, jak mamusia przesiedziała tutaj calutki dzień, próbując co? Znaleźć im kolejnego tatusia? Jak ona niby ma 24 lata to ile one mają 2,3,4? może monitoring ich zgarnie a policja mamusie zamknie? idt itd , bo na więcej nie mam czasu

RedRiding1978
RedRiding1978
  5 lipca 2017
Jozef84
Jozef84: może to bajka, ale działasz jej na nerwy-

Wiem wiem to od dawna, ale chyba za wysokie dla niej progi i tego nie przeskoczy :)
RedRiding1978
RedRiding1978
  5 lipca 2017

Poza tym, poza przemocą siłową, występuje przemoc słowna i na jej miejscu, zaczęłabym się oglądać za siebie. Jest znacznie trudniejsza do udowodnienia, ale nie jest to niemożliwe

Jozef84
Jozef84
  5 lipca 2017