areczek69
Posty: 961 (po ~129 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 8
areczek69
  10 stycznia 2010 (pierwszy post)

szukam swojej pierwszej lustrzanki. moja uwage przykul wlasnie Canon EOS 500D. jakie sa wasze opinie na temat tego aparatu? moze doradzicie jakis inny? dodam ze od aparatu oczekuje aby byl wielozadaniowy poniewaz nie mam okreslonego typu zdjec jakie bede robil. chcialbym tez zeby obsluga byl w miare latwa i inuicyjna bo jestem zielony w osbludze takiego sprzetu a chce wykorzystac jego wszystkie mozliwosci. to chyba narazie tyle. z gory dzieki za pomoc. pozdrawiam. ;)

joker4444
Posty: 32031 (po ~88 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 446
joker4444
  12 stycznia 2010
Flo
Flo: no ale 70 i 70s mają lcd za małe ihmo żeby ocenić ostrość zdjęcia

70s ma wiekszy niz 70 a i powiekszenie na pewno jest ja mimo ze mam duzy to i tak powiekszam bo bez tego to musi byc bardzo nietrafione zeby bylo widac ze nieostre
Flo
Flo
  12 stycznia 2010
joker4444
joker4444: 70s ma wiekszy niz 70 a i powiekszenie na pewno jest ja mimo ze mam duzy to i tak powiekszam bo bez tego to musi byc bardzo nietrafione zeby bylo widac ze nieostre

mówisz, że będę zadowolona z niego? dobra cena wszakże, kusi :
spioch
spioch
  12 stycznia 2010
Flo
Flo: mówisz, że będę zadowolona z niego? dobra cena wszakże, kusi :

Zadowolona to będziesz jak będzie z nim wszystko ok :)
Flo
Flo
  12 stycznia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Zadowolona to będziesz jak będzie z nim wszystko ok :)

a używałeś go może? interesuje mnie jak się sprawuje na wysokim iso (powyżej 800 powiedzmy) bo czasem jest mi potrzebne, a wiecie, jak nie ma prawie żadnej różnicy względem d40x to sobie daruję
spioch
spioch
  12 stycznia 2010
Flo
Flo: a używałeś go może? interesuje mnie jak się sprawuje na wysokim iso (powyżej 800 powiedzmy) bo czasem jest mi potrzebne, a wiecie, jak nie ma prawie żadnej różnicy względem d40x to sobie daruję

Raz ale tylko przez chwilę . Więcej styczności miałem z D80
spioch
spioch