areczek69
Posty: 961 (po ~129 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 8
areczek69
  10 stycznia 2010 (pierwszy post)

szukam swojej pierwszej lustrzanki. moja uwage przykul wlasnie Canon EOS 500D. jakie sa wasze opinie na temat tego aparatu? moze doradzicie jakis inny? dodam ze od aparatu oczekuje aby byl wielozadaniowy poniewaz nie mam okreslonego typu zdjec jakie bede robil. chcialbym tez zeby obsluga byl w miare latwa i inuicyjna bo jestem zielony w osbludze takiego sprzetu a chce wykorzystac jego wszystkie mozliwosci. to chyba narazie tyle. z gory dzieki za pomoc. pozdrawiam. ;)

spioch
spioch
  10 stycznia 2010
areczek69
areczek69: szukam swojej pierwszej lustrzanki. moja uwage przykul wlasnie Canon EOS 500D. jakie sa wasze opinie na temat tego aparatu? moze doradzicie jakis inny? dodam ze od aparatu oczekuje aby byl wielozadaniowy poniewaz nie mam okreslonego typu zdjec jakie bede robil. chcialbym tez zeby obsluga byl w miare latwa i inuicyjna bo jestem zielony w osbludze takiego sprzetu a chce wykorzystac jego wszystkie mozliwosci. to chyba narazie tyle. z gory dzieki za pomoc. pozdrawiam. ;)


Wielozadaniowy to jest czołg bojowy.

Pierwsza sprawa KASA czyli pi razy drzwi razy okno ile chcesz przeznaczyć .
Następnie jeśli to Twoja pierwsza lustrzanka to czy wiesz że niesie to ze sobą pewne ograniczenia i drobne niedogodności ?
Kolejna sprawa to rozbudowa sprzętu bo jeśli chcesz robić różne zdjęcia i spróbować każdego rodzaju fotografii po trochu to zaopatrz się w sporo gotówki.
No i chyba ostatnia sprawa czy miałeś doczynienia z jakimś systemem lustrzankowym ?

Aha no i mówisz w temacie o body rozumiem że szklo też masz upatrzone ?
areczek69
Posty: 961 (po ~129 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 8
areczek69
  10 stycznia 2010

ograniczenia i niedogodnosci? - prosze mowic dalej..
nie mialem doczynienia z systemem lustrzankowym..
nie mam upatrzonego szkla..
mowilem ze jestem zielony.. ale chce sie nauczyc. tak ze checi i zapal sa ogromne. ;)