Avantt
Avantt
  17 sierpnia 2009 (pierwszy post)

Witam.
Jestem amatorką i chciałabym pracować z lepszym sprzętem niż aparat cyfrowy.
Teraz mam dylemat, bo nie znam się tak dobrze na lustrzankach cyfrowych.
Stąd pojawia się pytanie, który wybrać: Nikon D60, Sony Alpha 350 czy Sony Alpha 300 ?

HandOfFate
HandOfFate
  18 sierpnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: szkoda że ja nie mam takiego wujka za ukończenie liceum z wyróżnieniem to chyba dałby mi D3

te sam wujek na moja komunie dal mi nikona fm2 albo f2t...nie pamietam bo juz go nie mam od paaaru ladnych lat :(
NigdyMnieTuNieBylo
NigdyMnieTuNieBylo
  18 sierpnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: moj maly kuzyn dostal w prezencie od wujka...Nikona D300


Konto usunięte
Konto usunięte: e sam wujek na moja komunie dal mi nikona fm2 albo f2t...

ja chce takiego wujka! :ninja:
bardzofajno
bardzofajno
  18 sierpnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Nikon D60

posiadam ten aparat i szczerze polecam.
HandOfFate
HandOfFate
  18 sierpnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: ja chce takiego wujka!

a ja chce komunie, bo wujka juz mam hahah :D
moze jak sie ozenie dostane w prezencie slubnym d3 albo cos w tym stylu? :P
NigdyMnieTuNieBylo
NigdyMnieTuNieBylo
  18 sierpnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: moze jak sie ozenie dostane w prezencie slubnym d3 albo cos w tym stylu? :P

ozen sie ze mna to moze i mnie cos wpadnie :lol:
HandOfFate
HandOfFate
  18 sierpnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: ozen sie ze mna to moze i mnie cos wpadnie

;>
Niezly plan w sumie :D
NigdyMnieTuNieBylo
NigdyMnieTuNieBylo
  18 sierpnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: ;> Niezly plan w sumie :D

jestem za! czego sie nie robi dla nikona D3 :lol:
Jacek80
Jacek80
  18 sierpnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Nie dogadamy sie tutaj bo Ty masz Sony

Nie chodziło mi o to, żeby wychwalać sprzęt który posiadam, tylko o to że z tego cytatu
Konto usunięte
Konto usunięte: Jak chcesz wywalić po m-cu aparat za olno to weź Sony