Avantt
Avantt
  17 sierpnia 2009 (pierwszy post)

Witam.
Jestem amatorką i chciałabym pracować z lepszym sprzętem niż aparat cyfrowy.
Teraz mam dylemat, bo nie znam się tak dobrze na lustrzankach cyfrowych.
Stąd pojawia się pytanie, który wybrać: Nikon D60, Sony Alpha 350 czy Sony Alpha 300 ?

malyCTT
malyCTT
  17 sierpnia 2009

hmmm
chyba chciałaś napisać że...czymś lepszym niż kompakt (małpka)
co do aparatów które podałaś...każdy z uzytkowników tego forum będzie miał swoje zdanie
najlepiej...wybierz ten model co mają znajomi (wymiana obiektywami)

peace

Jacek80
Jacek80
  17 sierpnia 2009

na temat A350, D60 masz troszkę w tym temacie (str nr 2)
http://www.fotka.pl/forum/read.php?f=26&t=6205&p=1

joker4444
Posty: 32031 (po ~88 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 446
joker4444
  17 sierpnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Stąd pojawia się pytanie, który wybrać: Nikon D60, Sony Alpha 350 czy Sony Alpha 300

obojetne :ninja:
najlepiej kup białego KM ;)
Avantt
Avantt
  17 sierpnia 2009
joker4444
joker4444: obojetne

To nie jest obojętne. Każdy z tych aparatów jest inny.
joker4444
Posty: 32031 (po ~88 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 446
joker4444
  17 sierpnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: To nie jest obojętne. Każdy z tych aparatów jest inny.

popatrz jaki system jakie szkla oferuje
poogladaj zdjecia z ww aparatow i wybierz co Ci odpowiada
kazdy ma inne wymagania jakby wszyscy tego samego po lustrzance i od lustrzanki oczekiwali bylby jeden wlasciwy wybor a tak latwo nie ma
takieblablabla
takieblablabla
  17 sierpnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Nikon D60,

mam ten. i spelnia moje oczekiwania:tak:
Flo
Flo
  17 sierpnia 2009
nikon
fenacious
fenacious
  17 sierpnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Stąd pojawia się pytanie, który wybrać: Nikon D60, Sony Alpha 350 czy Sony Alpha 300 ?