Avantt
Avantt
  17 sierpnia 2009 (pierwszy post)

Witam.
Jestem amatorką i chciałabym pracować z lepszym sprzętem niż aparat cyfrowy.
Teraz mam dylemat, bo nie znam się tak dobrze na lustrzankach cyfrowych.
Stąd pojawia się pytanie, który wybrać: Nikon D60, Sony Alpha 350 czy Sony Alpha 300 ?

slodkidran
slodkidran
  18 sierpnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: dla mnie lustrzanki sony to jakas pomylka i bardiej zjawisko marketingowe niz sprzet ktory sie nadaje do fotografowania

Dla mnie też :) Ooo live view , jakieś bańki mydlane latają do tego tryliard pixeli ...
Ojjj nieee ... Na to się nie złapię do tego jeszcze naciąganie modelu do użytkownika
Czemy nie wypuścili samej 350tki ? A no temu że blado by wypadła zbyt blado .
Zrobili jakąś pseudo szkołę sony i niezłe zjawisko medialne z tej Alfy no i nic poza tym tak jak kolega wspomniał dopiero A700 coś tam potrafi ale w porównaniu do konkurencji i tak blado wypada . Sony może i robi ale dobre kompakty a lusterka niech zostawi lepiej liderom .
To jest moje zdanie jego się będę trzymał .
Beataa16
Beataa16
  18 sierpnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte:

jeśli chodzi o lustrzanki..
to proponuje z firmy NIKON..
natomiast SONY no nie ma zbytnio moim zdaniem dobrych lustrzanek np.Alfa 300
Avantt
Avantt
  18 sierpnia 2009

Dziękuję wszystkim. Tak mi się wydawało, że Nikon będzie najlepszy.

slodkidran
slodkidran
  18 sierpnia 2009

Ale jak masz zamiar robić zdjęcia na AUTO to kup Sony Tobie i tak nie zrobi różnicy

HandOfFate
HandOfFate
  18 sierpnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Dla mnie też :) Ooo live view , jakieś bańki mydlane latają do tego tryliard pixeli ...

Live View sam posiadam w swojej D90-tce...i o dziwo, mimo ze na poczatku podchodzilem do sprawy mega sceptycznie to...cholerstwo sie czasem przydaje :)
...Szczegolnie przy makro kiedy juz tak leze na glebie ze nie dam rady przylozyc oka do wizjera bo ryje broda w gruncie :D
Ale reszta czyli....

Konto usunięte