kamikadze2682
kamikadze2682
  8 lipca 2009 (pierwszy post)

Witam chciał bym porównać do siebie dwa aparaty Olympus E500 a Sony Alpha A350
jestem kompletnym amatorem mam zwykła cyfrówkę sony DSC-W150 lecz to nie to samo co lustrzanka chce kupić sobie lustrzankę za max 4,5 tys ma miec wszystko razem z dodatkowymi obiektywami ma byc prosta w obsludze chce nią robic fotki owadów z bliska ,burzy ,piorunom itp prosze tylko o realne porady bez zbednych jaj licze na profesjonalne wypowiedzi wszelkie inne olewam jesli ktos zna sie dobrze na aparatach prosze o kontakt na pw podam gg zależy mi bardzo na profesjonalnych radach pozdrawiam :)

Drozu
Drozu
  9 lipca 2009

Po pierwsze te oceny użytkowników są o kant dupy rozbic, każdy może dać ocene jaką chce... po drugie premiera eosa 400d była 2 lata wczesniej, dawane oceny są więc troche nieadekwatne do tych któe stawia się nowym aparatom... najlepiej przeczytać cały test aparatu zrobiony przez redakcję, przejrzeć plusy i minusy... Osobiście wybrałbym oczywiście EOSa, z tym że 400d nie ma już w sklepach - jedynie rynek wtórny, dlatego polecam 450D

artLiszka
Posty: 8401 (po ~110 znaków)
Reputacja: -4 | BluzgometrTM: 4
artLiszka
  10 lipca 2009

ja i tak uważam że nawet 400D z rynku wtórnego jest aparatem naprawdę dobrym - sama miałam taki używany i ani razu problemów z nim nie było
...
od razu 500D bo premiera niedawno była niech weźmie? ;]

"Na ścianie twarze których wizerunkiem żywisz się, On fotograf dziki wampir pije ludzką krew, On fotograf żyje obcym w swoim ciele...Teraz wiesz kradniesz dusze poprzez zdjęcia swe [...]"

GRADEK83
GRADEK83
  10 lipca 2009

nie no nikona D90 niech se kupi... matko jakie on filmy kręci:szok2: :w00t:
http://www.optyczne.pl/flash/d90.html

supaant
supaant
  10 lipca 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: nikona

ale Ty sie uparles tych nikonow :lol:
HandOfFate
HandOfFate
  10 lipca 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: nikona D90 niech se kupi


Konto usunięte