kamikadze2682
kamikadze2682
  8 lipca 2009 (pierwszy post)

Witam chciał bym porównać do siebie dwa aparaty Olympus E500 a Sony Alpha A350
jestem kompletnym amatorem mam zwykła cyfrówkę sony DSC-W150 lecz to nie to samo co lustrzanka chce kupić sobie lustrzankę za max 4,5 tys ma miec wszystko razem z dodatkowymi obiektywami ma byc prosta w obsludze chce nią robic fotki owadów z bliska ,burzy ,piorunom itp prosze tylko o realne porady bez zbednych jaj licze na profesjonalne wypowiedzi wszelkie inne olewam jesli ktos zna sie dobrze na aparatach prosze o kontakt na pw podam gg zależy mi bardzo na profesjonalnych radach pozdrawiam :)

artLiszka
Posty: 8401 (po ~110 znaków)
Reputacja: -4 | BluzgometrTM: 4
artLiszka
  8 lipca 2009

canon 400D i dobre szkła lepsze w tej kwocie :)

"Na ścianie twarze których wizerunkiem żywisz się, On fotograf dziki wampir pije ludzką krew, On fotograf żyje obcym w swoim ciele...Teraz wiesz kradniesz dusze poprzez zdjęcia swe [...]"

Flo
Flo
  8 lipca 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: chciał bym porównać do siebie dwa aparaty Olympus E500 a Sony Alpha A350

http://www.optyczne.pl/porownaj.php?co=aparat&ile=2&add0=351&add1=625
btw. piszemy chciałbym piszemy razem
artLiszka
Posty: 8401 (po ~110 znaków)
Reputacja: -4 | BluzgometrTM: 4
artLiszka
  8 lipca 2009
http://www.optyczne.pl/porownaj.php?co=aparat&ile=2&add0=329&add1=625

to ja dam takie :D
dużo może to nie mówić ale już po matrycy widać kto tu rządzi :D

"Na ścianie twarze których wizerunkiem żywisz się, On fotograf dziki wampir pije ludzką krew, On fotograf żyje obcym w swoim ciele...Teraz wiesz kradniesz dusze poprzez zdjęcia swe [...]"

mariolkaxxx
mariolkaxxx
  8 lipca 2009

Amatorze polecam Sony Alpha DSLR-330 Alfa 330 pozdrawiam serdecznie:)

artLiszka
Posty: 8401 (po ~110 znaków)
Reputacja: -4 | BluzgometrTM: 4
artLiszka
  8 lipca 2009

nie słuchaj jej :D