lista tematów
Wasze fotki - oceniamy i komentujemy! strona 162 z 524
W tym wątku możesz pochwalić się swoimi fotkami i wklejać do nich linki, a inni oceniają, komentują, udzielają rad itd;)
no to na pewno.
w ogole to tu jakos dziwnie, Wy wszyscy praktycznie tylko portret i portret albo jaies fashion, jakies to takie popularne sie stalo, ja tu mala szara myszka wyjatkowo nie zajmuje sie portretami itp...chyba jako jedyny ;p
zniewiesciali ;p
Konto usunięte: no to na pewno.
w ogole to tu jakos dziwnie, Wy wszyscy praktycznie tylko portret i portret albo jaies fashion, jakies to takie popularne sie stalo, ja tu mala szara myszka wyjatkowo nie zajmuje sie portretami itp...chyba jako jedyny ;p
ja makro swego czasu robiłam, ale teraz nie bardzo mam czym ;p jak sobie kupię pierścienie czy coś to zacznę znów:D w sumie mam teraz stałkę m42 i pierścienie, ale on jest stary i śmierdzi metalem xD
Zaznaczam, że jestem w tym wszystkim zielony :D
Nie wiem jak się ustawia aparat, co to ISO i te inne szamba, nie mam także lustrzanki,tylko gównianą cyfrówke :D
Tak czy inaczej mam nadzieje , że komuś się coś spodoba ;)
Zatoka w mieście Morecambe , odpływ nocą
Również odpływ - Morecambe, Anglia
Zachód słońca - Morecambe, Anglia
Z serii : woda uciekła - Morecambe, Anglia
Fontanna przed Operą Poznańską
Fontanna przed Operą Poznańską 2
Serce
Żelki :D
Moja mała siostra :
SzczeryCham: Zaznaczam, że jestem w tym wszystkim zielony :D
Nie wiem jak się ustawia aparat, co to ISO i te inne szamba, nie mam także lustrzanki,tylko gównianą cyfrówke :D
Nie trzeba mieć lustrzanki żeby szumy były na mniejszym poziomie, nie wiem jaki masz model kompaktu ale na ogół we wszystkich modelach ten parametr można ustawić sobie manualnie...co do zdjęć...ucieka Cie linia horyzontu na tych widoczkach...I wyłącz datownik na zdjęciach
Za duże szumy i za ciemne zdjęcie.
Krzywy kard i nie potrzebny jest ten cień tej lampy.
Ucięta ławka. Znowu kadr krzywy.