Tuning - moje życie

Tuning - moje życie

Cytuj

Golf 2

Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
Pierwszy post w tym wątku. 6 czerwca 2010
Witam... Jestem posiadaczem golfa 2 CL 1.3 z 1986r. :) i oto moich kilka pytań...1. Na małych obrotach coś mi piszczy pod maska jak depne to przestaje i jak zwalniam znowu ;/ po jakiś 10-15 min jak się silnik rozgrzeje przestaje... co to moze byc i dlaczego? 2. Licznik... jest coś walnięte w liczniku ponieważ na rezerwie zrobiłem ponad 150km (wiedziałem że coś kolo tego zrobię bo niemożliwe żeby za 150zł zrobił 200km tylko i tak pali 10 jeździłem tyle aż mi nie stanoł) i nie wiem czy to wina licznika czy w baku się czujnik poluzował tak samo z kontrolka od temp silnika jak odpalam mruga zaraz przestaje ale wskaźnik się nie rusza.... 3. Co można zrobić żeby mniej palił ale nie stracił osiągów? jak na 1.3 10l to dużo... Z góry dziękuje za pomoc.... Pozdrawiam...
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
7 czerwca 2010
Raczej jak odpalę to się kręci ale ręką nie przekręcę... tylko jak mocniej chce dokręcić śruby to się lekko kręci...
Zobacz profil horizon55 na Fotce
7 czerwca 2010
To coś za ciężko Ci chodzą
5119
181
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
7 czerwca 2010
bd musiał jutro lekko poluzować i zobaczę :)
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
11 czerwca 2010
Pomoże mi ktoś kto ma golfa i się na nich zna??:(((
Zobacz profil xxxmateuszx na Fotce
12 czerwca 2010
powiem tak jak piszczy to piszczy pasek klinowy, moze jest za slabo naciagniety bo po zmianie lubia sie luzowac i trzeba skasowac luzy, w wiekszosci aut robi sie to alternatorem nie wiem nie mam golfa moze masz napinacz ale watpie;) naciag sprawdzasz kciukiem;) nacisnij na niego kciukiem i kciuk powinien ci zejsc nie nizej niz normalne polozenie paska z lekkim oporem;) jezeli kciuk ci wpada nizek to masz odpowiec;)
moze tez byc z ta rolka jak piszesz ze zmieniales na samorobke ze sie pasek przeslizguje jak jest zimny bo wiadomo jak sie nagrzeje to guma zwieksza przyczepnosc do materiału;) rolki powinny sie obracac w miare swobodnie dlateego moze byc za duzy opor i pasek dopuki nie nabierze temp bd sie slizgal po nim piszczac jednoczesnie;)
gsi forever;D
5092
18
Zobacz profil xxxmateuszx na Fotce
12 czerwca 2010
aha z bakiem obstawiam na plywak ze sie gdzies przywiesza, temp silnika to raczej czujnik temp, a spalanie... masz tam gaznik czy monowtrysk?? jak gaznik to pewnie jego regulacja pomoze, jak monowtrysk to pierwsze co bym sprawdzil to sonde moze jest walnieta, musialbys napisac jak silnik chodzi szczegulnie jak raaguje na nagle wcisniecia gazu, czy obroty nie faluja, czy sie nie dusi itp;)
gsi forever;D
5092
18
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
17 czerwca 2010
To tak :) piszczenie już wiem co jest jego powodem... Alternator nie był max naciągnięty bo ja go podnosiłem a kumpel dokręcał a to nie tak ( uczymy się na błędach :)) miałem walniętą śrubkę od alternatora bo tam są takie ząbki i jak się dokręca to on sam się naciąga... a co do spalania wczoraj z tego co zauważyłem jakoś się wyrównało z obliczeń wychodzi że spalił 8l na setkę... a po czym poznać gaźnik i monowtrysk?
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
19 czerwca 2010
Ty masz gaznik.. 86 roku gazniki byly mono.. ma wicej "kabli" kostek"ty masz filtr okrogly jak by nad silnikiem??
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
19 czerwca 2010
Nom okrągły...
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
23 czerwca 2010
czyli masz gaznik
Pisanie na tym forum dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Zaloguj lub zarejestruj się za darmo jeśli nie masz jeszcze konta.