Tuning - moje życie

Tuning - moje życie

Cytuj

wasze auta tuningowane

Posty: 32,
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
Pierwszy post w tym wątku. 25 maja 2010
piszcie tu jakie macie samochody po modyfikacjach lub jaki macie plan by przerobic swoje autko
Zobacz profil horizon55 na Fotce
25 maja 2010
Mercedes C220
- chip BRABUS D3(II)

Innych bardziej sprecyzowanych planów nie mam, może większe turbo, nowy wydech, się okaże bo każda taka do tego samochodu to przynajmniej 1000zl:)
5116
181
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
25 maja 2010
ja mam plan by przerobic poloneza caro rocznik 1993
chcialem wsadzic podzespoly od bmw i silnik 5.0i od e32
Zobacz profil horizon55 na Fotce
25 maja 2010
nie wejdzie Ci ten silnik, jak chcesz wsadź fiatowski silnik 2.0DOHC pasuje bez większych przeróbek
5116
181
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
26 maja 2010
czy jest tu jakiś moderator? 3 taki sam temat...TUNING, Pochwal się swoimi modami i teraz wasze auta tuningowane...śmietnik się robi. ale dobra bo widzę to nie ma sensu. Jako pierwszy, chciał bym się pochwalić swoją "Pralką" po przeróbkach. Samochód to Honda Prelude 3 generacji, rocznik 90. Głowica z podstawowego silnika 109 konnego (B20A3), została zamieniona na głowicę od najmocniejszej europejskiej wersji (B20A7), o mocy 150 koni. Silnik przy okazji tego zabiegu został wyremontowany. Problem zrodził się po założeniu głowicy przez speców gdyż nie założyli oni wałków rozrządu od wersji 150 konnej tylko 109. Jednak mimo wszystko Preludy 5 generacji ze 136 konnym silnikiem idą ze mną równo ;) Mocy dokładnej nie mogę podać ale zrobię to jak tylko odwiedzę hamownię. W podstawie automatyczne gaźniki których nie umiał ustawić żaden spec. Po zmianie głowicy zostały założone gaźniki weber. Jednak spalanie wzrosło i to bardzo znacząco a gaźniki webera raczej nie powinny być traktowane lekko. Dlatego webery ustąpiły miejsca wtryskom. Wymagało to zainstalowania całego osprzętu, przypominam że w podstawie były tam gaźniki podciśnieniowe. Jedną ze śmiesznych rzeczy jest to że po montażu wtrysku obroty falują gdy nie są włączone światła drogowe. Cała buda była odmalowana na srebrny metalic z oryginalnego srebrno-szarego lakieru. Założony kolektor od B20A9, tłumik o lepszej "przepustowości". W najbliższym czasie planuje...dorobić dolot do stożka, teraz jest zamocowany bezpośrednio na przepustnicy, a ciepłe powietrze nie pomaga. co do 2.0 DOHC to będzie najlepsze wyjście dobry i mocny silnik. co do podzespołów bmw...szkoda zabawy bo buda nie wytrzyma rozsypie się przy odpalaniu. chyba że masz w planach klatkę i kompletne przerabianie całości
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
26 maja 2010
kurde tyle ze bardziej patrzylem nad silnikiem od bmw
Zobacz profil horizon55 na Fotce
26 maja 2010
pewnych rzeczy nie przeskoczysz, a silniki BMW są do dupy, lepiej wstawić jakiś japoński silnik, doskonale pasuje do fiata silnik Rowera 1.4 o mocy 105 koni, jak chcesz możesz wstawić silnik od ściery 2.0 DOHCi o mocy 140 koni ale to wymaga przeróbek, pamiętaj że mosty w fiacie nie udźwigną więcej jak 70 koni więc tak na dobrą sprawę wszystko musisz wymienić
5116
181
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
27 maja 2010
1.4 były w poldziach i muszę powiedzieć dobrze szły ;) weź jeszcze pod uwagę że piurowe resory też trzeba przerobić bo samochód nie będzie miał żadnej trakcji.
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
27 maja 2010
ja mam silnik 1.4 od Rovera ale za slaby
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
28 maja 2010
to 2.0 dohci będzie o wiele mniej roboty niż z wrzucaniem 5.0 od bmw. albo tnąc po kosztach splanuj głowice o parę milimetrów i przybędzie kucy kosztem 200-300 zł, odchudź koło zamachowe to też nie jest drogie a wpływ ma na osiągi.
Pisanie na tym forum dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Zaloguj lub zarejestruj się za darmo jeśli nie masz jeszcze konta.
Posty: 32,