Komentarze (10)
McGoris
9 Agosto 2010
felgi porażka
Cuenta eliminada
10 Junio 2010
autko kozak ale alu .... szkoda gadać .
Cuenta eliminada
15 Marzo 2010
no mi tez...jeszcze chromowanego a'la spinera brakuje...;p
Cuenta eliminada
14 Marzo 2010
Porazka i wogóle do stylu auta nie pasują. Przypominaja nawet troche jakis badziewny kołpak
Cuenta eliminada
14 Marzo 2010
Poważnie fele są do bani :/
Cuenta eliminada
14 Marzo 2010
no felga totalna porazka...do takiego autka taka lipe wrzucic;-(
Cuenta eliminada
14 Marzo 2010
ładny ale felgi bym zmienił ;/
Cuenta eliminada
22 Enero 2010
mnie się podoba ;)
Cuenta eliminada
27 Octubre 2009
FIu FI U
Cuenta eliminada
26 Octubre 2009
z kąd pomysł na taka Felge??