Komentarze (4)
Cuenta eliminada
21 Marzo 2010
to mi sie podoba ;)
Cuenta eliminada
11 Febrero 2010
(Mietekmurorz) bo to sie nazywa zazdrosc :)
Cuenta eliminada
11 Febrero 2010
to jest to ;DDD ;D ;)
Cuenta eliminada
1 Noviembre 2009
Jak to je 2.0 td to se to do zlomu postaw