Bo się szum podniósł i przestraszyli się, że graczy stracą, czyli swoje STAŁE ŹRÓDŁO DOCHODÓW z kupowania Coins oraz wyświetlania reklam.
Sprawa ustawienia płatnych interakcji jest i prosta i złożona zarazem. Oczywiście uważam z pełnym przekonaniem, że nie chodziło o "jakieś tam zgłoszenia", bo przecież róże zostawili darmowe, a nimi też można "spamować", Smeet istnieje x lat i jakoś zgłoszenia cały czas były, albo nie były i nic z tym nie robili. Uważam, że chodziło im TYLKO I WYŁĄCZNIE o kolejne zyski. Sami się gubią w swoim deklarowanym podejściu, nie wróży to dobrze. Wracajmy jednak do tego, co chciałem przedstawić. Otóż myślę, że ich założenie było takie - ustawimy interakcje płatne, starzy gracze, którzy władowali już w Smeet fortunę, nie odczują tego, jak wydadzą kilka Coins na rzucenie całusa, może pomarudzą, ale po 3 dniach się przyzwyczają i dalej będą swoją krwawicę ładować w biznes Smeet. Jeśli chodzi natomiast o graczy nie wydających Coins i tym samym nie kupujących ich - Smeet wiedział, że podniosą największy raban, albo odejdą. Jednak nie jest dla Smeet dużą stratą, gdy odejdą kury, które złotych jaj nie znoszą, jedynie służą do nabijania licznika wyświetleń reklam.
Tak więc dziwi mnie trochę, że Smeet zrezygnował z płatności za nie. Jest na takiej pozycji, że nie musiał by. Zaczną trząść portkami w momencie, gdy najwięksi finansujący gracze odejdą. Tu nie ma miejsca na sentymenty, chodzi tylko i wyłącznie o zysk.
Jednak ważnym jest, by gracze mieli świadomość tego, co się w grze dzieje.