Cytuj

KONKURSY - bombonierka z pomysłami

Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
Pierwszy post w tym wątku. 17 stycznia 2011
Jeśli macie pomysł na konkurs lub event, zcie się tutaj swoją wyobraźnią!

Jest to kontynuacja tematu z innego forum (http://www.fotka.pl/forum/miasto_fotki/5230,Konkursy_-_bombonier).

Jeśli po weryfikacji pomysł okaże się i ciekawy i wykonalny technicznie, chętnie zasponsoruję i nagrody i odznakę organizatora eventów i konkursów MF dla pomysłodawcy, który podejmie się wprowadzenia pomysłu w życie (mikrofonik).

Co kwartał będziemy weryfikować czy pomysłodawca nie spoczął na laurach i czy nadal zasługuje na taką odznakę!
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
22 stycznia 2011
Ale można by otworzyć Kasyno na czas konkursu dla wszystkich.

A co do najbardziej wnerwiającego użytkownika MF - jest wiele takich osób - ale jak rozegrać, gdy każdy ma swój świat we własnym miejscu
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
22 stycznia 2011
piotrek1a:
Wydaje mi się że to nie jest dobry pomysł ponieważ do kasyna wchodzą tylko +18 ://

Więc tylko tacy wezmą w konkursie udział.
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
22 stycznia 2011
stvn:
Więc tylko tacy wezmą w konkursie udział.

Ej! O równouprawnienie proszę! :) :P
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
22 stycznia 2011
A ja o zrozumienie sprawy. Konkursy audiotele też są od lat osiemnastu. Tak więc moja propozycja jest także od lat osiemnastu. Jeszcze wiele konkursów przed nami, także tych, które mogą być organizowane dla osób poniżej osiemnastego roku życia. Ważna jest zabawa. Dla wszystkich znajdzie się miejsce w konkursach!
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
22 stycznia 2011
To czyli konkursy powinny być dla każdych graczy MF - nie organizacja konkursów które eliminują wiekowo.
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
22 stycznia 2011
Czy tylko dlatego, że na MF są użytkownicy o wieku +18 i -18, nie ma zostać zorganizowany konkurs?

Wyjątkowy konkurs, wyjątkowa sytuacja. Napisałem, że osoby -18 także swój EXCLUSIVE konkurs będą mieli. Muszę tylko takowy wymyślić, ale i innych zachęcam do wymyślenia. Takiego właśnie dla osób -18. Aby byli usatysfakcjonowani, aby było fair.
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
23 stycznia 2011

http://img64.imageshack.us/img64/4755/warningd.jpg


- = POMYSŁ NA KONKURS - DOBRA MARKA = -

Proszę o wdrożenie go w życie w nadchodzącym tygodniu.

W jednym z moich pokoi umieszczę 10 tablic, na każdej z nich widnieć będzie - już teraz przeze mnie specjalnie wycięte, wklejone i obrobione - logo (naniesione na białe tło o wielkości 400x300 pikseli) danej marki.

Trzy pierwsze osoby, które - od momentu rozpoczęcia konkursu do czasu jego zakończenia - we wiadomości prywatnej (na fotce) podadzą mi WE WŁAŚCIWEJ KOLEJNOŚCI nazwy marek - otrzymają nagrodę. Jaką? Logo przedstawiają niejako "grube ryby biznesu", niech więc zwycięzcy otrzymają dla tych ryb - akwarium! Te, po rozbudowie podniesie poziom sławy o 750 Fame Points.
Zobacz profil PadlaMiBateria na Fotce
23 stycznia 2011
Event " wymyśl zwierzaka"
konkurs polegałby na składaniu propozycji na nowe, interaktywne stworzenie, oraz imię dla niego.
hehe :D :mrgreen:
121
Zobacz profil PadlaMiBateria na Fotce
23 stycznia 2011
Albo event "pokaż jak żyjesz"
Konkurs polegający na przedstawieniu swojego mieszkania. W tym, że liczy się pomyśl na ułożenie mebli i takich tam pierdół a nie ich cena i wartość[ bo nie każdego stać] . Dodatkowo każdy pokój musiałby być w chociaż najmniejszym stopniu umeblowany, inaczej mieszkanie nie podlega konkursowi.
Event podzielony byłby na 3 części .
Pierwsza dla osób z maksymalnie 5 pokojami
druga dla osób z maksymalnie 10 pokojami
trzecia dla osób z liczbą pokoi 11 i wzwyż .
Dodatkowa nagroda [czy wyróżnienie] byłaby za pokój [ nie mieszkanie] najśmieszniej urządzony .
hehe :D :mrgreen:
121
Zobacz profil  na Fotce
konto usunięte
24 stycznia 2011
Tomasz: konkurs pokoi> daję cynk, że wkrótce odbędzie się konkurs na pokój miesiąca stycznia, więc proszę o śledzenie blogu (do końca miesiąca niewiele brakuje, więc administracja musi się z tym sprężać).
"Maskotka MF" - dobre! Proszę o przedstawienie szczegółów organizacyjnych

Shake: konkursy na modelkę> będą organizowane konkursy na wybiegu i już jeden mamy za sobą.

Apasionada: ad.1. najlepszy opis avatara, ok! Jak to zorganizować? Poprzez galerię grupy MF czy online? Konkurs tematyczny czy ogólny? Jak często można by to było organizować?
ad. 2. patrz wyżej> pokój miesiąca stycznia
ad. 3. na innych rynkach istnieje już od pewnego czasu rola, która została przetłumaczona w MF jako "Lektor". Jest to osoba, która czyta wybraną przez siebie poezję lub książki mieszkańcom. Myślicie, że w naszych realiach by się to nie sprawdziło? Jeśli myślicie, że jednak tak, można w lutym zorganizować konkurs na wiersz o MF, prezentowany online, a zwycięzca dostałby taką rolę...
ad. 4. ciekawe, poczekamy z tym jeszcze na wdrożenie w życie roli "Plotkary" MF.

Tomasz: banery i loga> super! Pytanie: jak chciałbyś to zorganizować?

PadłaMiBateria: Quiz o MF: przygotujesz pytania?
"Pokaż jak żyjesz" też jest ok, i mimo, że trochę się pokrywa z pokojem miesiąca, możnaby także rozważyć taką formę.

stvn: "Rozbij Kasyno"> pomysł ciekawy, ale ze względu na małą ilość osób, które mogłyby wziąć udział pozostaje w rezerwie. W grze i tak mamy ograniczenia liczby osób, które mogą się pomieścić w jednym pokoju (w Catwalk jest to 75 osób) a chcemy by wzięło ich udział jak najwięcej!
"Dobra Marka"> ok, ale tego rodzaju konkursy najlepiej zorganizować w odstępach przynajmniej 2 tygodniowych... a niedawno mieliśmy konkurs "Spójrz mi w oczy"

Shake: ad. konkurs klików. Pomysł ciekawy. Trudno kontrolować kiedy ktoś wstawił coś do pokoju i ogłosić start, ale wykorzystam ten pomysł, choć trochę zmodyfikowany. Dzięki

Piotrek1a: dodanie pytań do quizów jest skomplikowane, ale skontaktuj się z DeleLeeR, on wymyślił już na to sposób, więc możecie razem działać. PadłaMiBateria też może skorzystać z tej opcji w przypadku Quizu o MF.

Shanghai20: a podaj szczegóły organizacyjne ^^

Dziękuję za wszystkie pomysły. Dam tylko kilka wskazówek:
1. wolimy eventy on-line, nie na forum
2. chcemy, by było w nie zaangażowanych jak najwięcej osób.

Do dzieła!
Pisanie na tym forum dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Zaloguj lub zarejestruj się za darmo jeśli nie masz jeszcze konta.