Mam propozycję ,aby w mieście fotek po 1;zrobić więcej gier po 2:więcej ruchów aby można było np.położyć się do łóżka; 3:ulepszone tańce żeby każdy mógł sam sobie wybrać jak chce tańczyć co wy na to.??
pusty to jest tu co najwyżej Fox dodajac foty "nagich lasek" do pokoju ;)
5334
5
konto usunięte
22 czerwca 2010
Pomysł jest fajny;) Czemu nie;) Że niby nie pasuje bo czat 3D? A niby co szkodzi żeby nasze postacie mogły coś więcej... Jeśli to byłby tylko czat to po co pokoje i meble z których nie można korzystać... Moim zdaniem pomysł jest fajny tylko trzeba trochę wysiłku i chęci.
konto usunięte
26 czerwca 2010
Nie no racja nie upadabniajmy tak MF do simsow ;D tu i tak przewaznie sie gada z ludzmi a nie patrzy jak kto tanczy. chociaz jedno co wkurza to te lozka na ktorych polozyc sie nie mozna ale mimo wszysto sa one w tych pokojach;p
konto usunięte
2 lipca 2010
no i jeszcze jedno,po co tyle mebli i rzeczy niepotrzebnych,może by taki pomysł abu stworzyc taki rynek na którym można je sprzedać i za to kupować coś innego:))fajnie by było:)
konto usunięte
3 lipca 2010
Ten pomysł akurat wątpię żeby wypalił ponieważ wszyscy chcieli by się pozbywać mebli i zarabiać... A skoro sporo tych mebli dostają wszyscy za uzyskanie wyższego poziomu to nikt by ich nie kupował...
konto usunięte
5 lipca 2010
popieram Ole, tak powinno być kurde;| o i z tym rynkiem handlu super pomysł ;D
konto usunięte
28 grudnia 2010
ja jestem zaa... fajnie by było tak.. np..kilka kroków do wyboru np.na cyferki od 1-9 każdy inny krok..i by sie po swojemy tańczyło.. i popieram z tym sprzedawniem...
konto usunięte
22 stycznia 2011
Ojej jak się wszyscy wielce przejmują :))
konto usunięte
27 stycznia 2011
Hmm, może zacząć kupować tak z rozsądkiem, a na hop wszystko.
Co do rynku - nie wypali.
Ale można stworzyć wyprzedaż między użytkownikami, można licytować - tzn, jeżeli chcemy się koniecznie pozbyć, ustalamy cenę godną dla kupującego.
Co Wy na to?
konto usunięte
27 stycznia 2011
To nie przejdzie.
Pisanie na tym forum dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników.