Justyna Steczkowska

Justyna Steczkowska XV
zdjęcie z którego korzystałem:




Magdaaaa95
o kurcze , wspaniałe!
8 lutego 2014
Konto usunięte
dokładnie powinno się robić to co nam sprawia przyjemność, jeśli miał bym rysować na siłę z ,,natury'' to nie miało by to żadnego sensu, chyba że ktoś chce powiązać tą pasję z przyszłością i chce na tym zarobić , a jeśli chodzi o rysowanie z zdjęć to
8 stycznia 2013
InSoMnIa87
tak tez wywnioskowalem ale jak dla mnie diwczyna sie myli wiele razy rysowalem z "natury" ale kazdy odnajduje sie w tym co lubi - proste...
7 stycznia 2013
Konto usunięte
no ja ,,yase'' rysuje z natury to też kopiuje w jakimś stopniu zalicza sie to do kopiowania , i nigdy nie bedzie to wyglądało identycznie, mi sie wydaję że ona chciala przekazać to że z zdjęcia nigdy sie nie nuczycie rysować.. tak wywnioskowałem
7 stycznia 2013
InSoMnIa87
wiec czy chcesz tego czy nie to ty tez jestes kopistka (Yase)... dorosniesz to moze zrozumiesz ...widac ze na chwile obecna tego nie pojmujesz
6 stycznia 2013
InSoMnIa87
(...) bo na "naturze" swiat sie nie konczy a wydaje mi sie ze kazda forma rysunku jest swego rodzaju kopia a dokladniej wlasna interpretacja tego czego widzimy
6 stycznia 2013
InSoMnIa87
jednak widze ze (Yase) masz troche plytkie horyzonty i poglady ...trzeba sie rozwijac a nie 3mac sie twardo "d*upy" i upierac sie glupio przy swoim i jednej technice (...)
6 stycznia 2013
InSoMnIa87
i jestem z tego dumny że to jak teraz rysuje że się rozwijam mogę zawdzięczać tylko sobie, i inwestuje sam w swój własny talent i rozwoj
6 stycznia 2013
InSoMnIa87
Yase- tego jak rysuje nikt mnie nie musiał uczyć żadna nauczycielka nie prowadziła mnie za ręke jak mam postawić kreske nie jestem kaleczny więc licze wyłącznie na własne wyczucie...
6 stycznia 2013
Konto usunięte
a Irka nie krytykowałaś tylko narzucałaś mu własne poglądy które nie zabardzo go w ogóle tyczyły... a co niektóre osoby to taki tłum za plecami krzyczą coś ale nie do końca sami wiedzą co i o czym krzyczą ;]
6 stycznia 2013
Konto usunięte
jak kogoś interesuje tylko manga czy komiksy , to cholera ma siedzieć w polu i szkicować słoneczniki i wróbla na dachu? jak ktoś chce się ogólnie artystycznie rozwijać to sam wie doskonale o tym że musi spróbować wszystkiego i wszystko ćwiczyć... chy
6 stycznia 2013
Konto usunięte
wielu artystów chcąc coś narysować namalować stworzyć , korzysta z projektów ,szkiców, zdjęć ? kopiują ? raczej tworzą na podstawie czegoś bo nigdy nie będzie to idealna kopia i odwzorowanie. (słownik języka polskiego: "Kopia-rzecz odtworzona dokładn
6 stycznia 2013
Konto usunięte
powstało wiele wizerunków Chopina , Papieża itp... i co człowiek który jakoś chciał uwiecznić na swój sposób ich wizerunek miał ich prosić po śmierci czy za życia o pozowanie ? narysowali namalowali ze zdjęć i co w tym momencie przestali być artystam
6 stycznia 2013
Konto usunięte
hehe znowu ta sam gadka się pojawia :D Masz swoje zdaje ale strasznie wąskie spojrzenie na rysunek, sztukę, tworzenie... to jest "beee" tak jak ja mówię jest "pro" ;]
6 stycznia 2013
Konto usunięte
Nie trzeba być mistrzem rysunku aby mieć takie zdanie jak ja... Trochę krytyki znieść nie potraficie i uszanować czyjegoś zdania ;33 Ja już napisałam swoje...
6 stycznia 2013
ACODINx
Przerysowywanie ze zdj. to nic złego, więc nie wiem o co ci chodzi. W wakacje mieliśmy zajęcia plastyczne dla chętnych, w których najpierw przerysowywaliśmy, a później rysowali z natury. A ty tak się czepiasz jakbyś była mistrzem ołówka ; /
6 stycznia 2013
Konto usunięte
Powiem więcej ;3 uargumentuje moje wcześniejsze wypowiedzi... Rysując ze zdjęcia nie uczysz się rysować a kopiować. A tutaj nie o to chodzi raczej hmm? Wolicie być kopiarzami niż rysownikami? proszę bardzo przerysowujcie sobie... Hejtujcie mnie ile c
6 stycznia 2013
Konto usunięte
jeszcze nie przyjmując do siebie żadnych słów krytyki :3
6 stycznia 2013
Konto usunięte
Enviaczek... Żałosnym jest uważać się za artystę, rysując ze zdjęcia ;33
6 stycznia 2013
Konto usunięte
Bardzo dokładnie...jednym słowem jest Super !
5 stycznia 2013
Konto usunięte
Yase- typowedziecko z plastyka. żałosne!
4 stycznia 2013
ACODINx
miałam napisać kolega się napracował, coś mi się pomyliło sorry xd
4 stycznia 2013
ACODINx
nie rozumiem koleżanki, co się czepia. Rysowanie ze zdjęć też jest trudne, i nie każdy tak potrafi. Widać, że dziewczyna się napracowała i starała, wyszło jej to wspaniale. Niech sama pokaże te swoje dzieła z natury -,-
4 stycznia 2013
InSoMnIa87
rozumiem - wrodzona skromnosc :)
2 stycznia 2013
Konto usunięte
tego nie wiesz... może koleżanka po prostu nie chce się ujawniać ze swoim geniuszem
2 stycznia 2013
InSoMnIa87
by "atakować" powinno mieć się jakieś sensowne argumenty, rozumiem wszystko konstrunktywna krytyka jak najbardziej ale "wonty" od kogoś kto nie za wiele ma wlasna tworczoscia do powiedzenia... "get out"
2 stycznia 2013
Konto usunięte
w sumie zjadł ją tym tekstami niczym dr.haus ;D (epic spam) xd
2 stycznia 2013
Konto usunięte
Ale spamujecie ;) Zawsze i wszędzie znajdzie się jakiś infantylny hejter, nie warto zawracać nim (nią) sobie głowy. Poza tym, jak można zarzucać komuś brak profesjonalizmu, jeżeli samemu nie skończyło się nawet odpowiednich studiów... :P
2 stycznia 2013
InSoMnIa87
no ale sory paniusiu niestety ale chyba nie dorastamy "Pani ambisjom raz poziomem rozwoju talentu do "Pani" oczekiwan... my chociaz probujemy a Twoich prac jak nie bylo tak nie ma pamietaj troche dystansu do samej siebie
2 stycznia 2013
InSoMnIa87
ta grupa jest dla osob ktore kochaja rysunek, jest czescia ich zycia a to ze sa na roznym poziomie rozwoju swojego talentu to chyba tylko na ich %2b przez to grupa jest ciekawsza
2 stycznia 2013
InSoMnIa87
jak masz z tym problem to co tutaj robisz... z tego wychodzi ze tylko "ryczec" potrafisz jak krowa, nie masz soba nic ciekawego do zaoferowania a wypowiadasz sie na tematy chyba raczej tobie obce
2 stycznia 2013
Konto usunięte
No tak... Czego moge się spodziewać po fotkowej grupie "artystów"... Zatem koniec ?_?
2 stycznia 2013
InSoMnIa87
i to ze jestem amatorem nie mam z tym wiekszego problemu sadzac po niektorych to maja chyba za wysokie mniemanie o sobie , (Yase) pochwal sie swoimi "dzielami" ...
2 stycznia 2013
InSoMnIa87
i juz wiadomo o czym mowa ha ha ha... tak ja jestem amatorem , nigdy nie mowilem ze jestem profesjonalista w tym co robie caly czas sie ucze odnajduje nowe techniki
2 stycznia 2013
Konto usunięte
To spsóbuj coś narysować z natury... Przekonasz się, że jest o wiele trudniej ;3 obrazek jest płaski... Dlatego też dużo łatwiej jest go przekopiować... I jesteście kompletnymi amatorami sądząc, że rysowanie ze zdjęć jak i z natury jest czymś podobny
2 stycznia 2013
InSoMnIa87
jak wszystkie techniki maja swoich zwolennikow jak i przeciwnikow, krotka pilka, mysle ze ta rozmowa do niczego sensownego nie prowadzi uparlas sie przy swoim i tyle
2 stycznia 2013
InSoMnIa87
W szkołach tez preferuja "martwa nature" itp wiec zaszczepiaja w dzieciakach ze to jest jedyna najlepsza mozliwosc czego nie pojmuje
2 stycznia 2013
Konto usunięte
Zgadzam się. Czy rysowanie ze zdjęcia, czy z natury - oba procesy wyglądają tak samo. Patrzysz na obiekt i przenosisz to na kartkę. Nie wiem, dlaczego rysowanie z natury miałoby być czymś lepszym.
2 stycznia 2013
InSoMnIa87
mimo wszystko rysunek z "obrazka" tez wymaga wyobrazni przestrzennej jezeli do tego pijesz (Yase) poniewaz kazdy interpretuje to po swojemu
2 stycznia 2013
InSoMnIa87
wydaje mi sie ze wogole rysunek to forma kopiowania tak , przerysowania pewnej formy, mysli czy tego co widzimy i nam sie podoba na papier to kopiowanie
2 stycznia 2013
Konto usunięte
Samo "przekopiowanie" obrazka wymaga już pewnych umiejętności, więc nie zgadzam się, że każdy to potrafi. Poza tym, czy rysowanie z natury nie jest kopiowaniem? To, że ktoś umie coś przerysować, nie oznacza od razu, że jest artystą.
2 stycznia 2013
Konto usunięte
Owszem... Możesz rysować jak chcesz... Ale tak to nie możesz powiedzieć, że umiesz rysować... Każdy potrafi przekopiować obrazek... Narysować z natury - to jest wyzwanie... Jak można powiedzieć, że umie się rysować i że jest się artystą nie wiedząc n
2 stycznia 2013
InSoMnIa87
(...) czekajac tylko na okazje jest malo produktywnym i "plodnym" artysta :)
2 stycznia 2013
InSoMnIa87
dokladnie a tym bardziej nie widze prac zwiazanych z typowym pozowaniem wiec wydaje mi sie ze dalszy komentarz do wypowiedzi kolezanki jest tutaj zbedny i chyba juz bezpodstawny. a tym bardziej artysta ktory rysuje tylko z "modelingu" czyli pozowania
2 stycznia 2013
Konto usunięte
nie widzę tutaj ludzi którzy by wstawiali prace do których potrzebne by było pozowanie, myślę ze to otwarta grupa i są tu pastele , manga itp
2 stycznia 2013
InSoMnIa87
każda technika ma swoje %2b jak i - u ciebie jest to zależne od osoby czy danego momentu kogo zaangażujesz do tego by mogłby pozowac , u mnie mam wolna reke bo rysuje co chce nie mam ograniczen nie mam barier, a to ze aktualnie rysunek wstawiony to r
2 stycznia 2013
Konto usunięte
A i powiem Ci, że siedziałam po 3 godziny przez kilka dni, co tydzień... A i dla mnie tak pozowano...
2 stycznia 2013
Konto usunięte
Nigdy nie nauczysz się rysować poprawnie, nie mając żywego modela... Nie musi być to Angelina Jolie... Piękno to naprawdę pojęcie względne. Nie mogąc obcować z modelem, podejść, zobaczyć coś z bliska nigdy nie będziesz rysował poprawnie... Rysowanie
2 stycznia 2013
Konto usunięte
cięta ripsta, widzę w komentarzu jestem zaaa ;D
2 stycznia 2013
InSoMnIa87
Yase- wiec Twój argument jakoś do mnnie nie dotarł ...
2 stycznia 2013
InSoMnIa87
każdy ma swoje zdanie tylko nie wydaje mi się żebyś chciała siedzieć 5-7h w bez ruchu przy głupim portrecie, dla mnie liczy się komfort pracy, i raczej nie wydaje mi się żeby przykładowo Angelina Jolie usiadła i chciała bym ją narysował więc większeg
2 stycznia 2013
Konto usunięte
Nie powinno się rysować ze zdjęć... Szczególnie tych ostro przerobionych PS... Moim zdaniem takie rysunki w ogóle nie są ciekawe!
2 stycznia 2013
Anastazja
przy uchu trochę za ostro kontury - to mi się rzuciło :)
2 stycznia 2013
więcej komentarzy (48)

Grupa

Założona 28 lutego 2007 przez Anastazja.
Grupa publiczna z ręczną akceptacją nowych użytkowników
Kategoria: Hobby

Aktywność grupy