Rock/Metal

Rock/Metal

True Rock/Metal

Chciałbym poruszyć pewną kwestię.

Przejde od razu do rzeczy.

Nie mam pojecia co w tym klanie robią ludzie słuchający zespołów pokroju Fall out Boys, 30stm czy Mhr. Według mnie obrażają oni te dwa cudowne gatunki muzyczne zaliczając do nich takie emo zespoły;)

destroyed
Lol skąd wiecie że 30stm nie jest rockowa kapelą ??
8 grudnia 2009
Konto usunięte
Emo śmierdzi xDD buhhhahaa
11 kwietnia 2009
Oss93
to , że mcr , fob 30stm są obrzydliwie beznadziejne , do dupy i wyglądają jak emo to nie znaczy ,że to nie jest rock... i jednak uprzejmie pozwolę tym ludziom pozostać w klanie xD
18 lutego 2009
Konto usunięte
Haha, jak ja kocham, uwielbiam te zespoły. Sama ich słucham na poprawę humru (placze ze smiechu)
1 grudnia 2008
zzzz882
Wielka Madra Glowo!Skad wiesz ze tolerancji nie ma?Powinienes zdjac okularki a wtedy...
27 września 2008
Konto usunięte
nie, ale zobacz sobie opisy wiekszości ludzi na tej stronie "czego nie lubie?" "nietolerancji i bla bla bla" normalnie kopiuj wklej to samo. Tolerancji nigdy nie było i nie będzie, witaj w realnym świecie.
18 września 2008
Konto usunięte
jaka moda?! ja pierdziele! to kazdy na kazego ma bluzgac za to jaki jest i jakiej muzyki slucha ?! ała...nie skomentuje tego
11 września 2008
Konto usunięte
tolerancja? wkurza mnie moda na tolerancje. wiesz, moze i być dla Ciebie wkurzający ale nikt chyba nie ma wątpliwości, że to rock. Za to właśnie Fall out Boys trzeba gdzieś tam an siłe podpinać:P
9 września 2008
Konto usunięte
muzyka to muzyka. o gustach nie powinno sie dyskutowac. dla kogos innego metallica moze byc shitem no taka prawda. ah..Polska to jednak tolerancyjny kraj nie ma co =/
8 września 2008
Konto usunięte
W sumie zespoły typu Fall Out Boys niby zaliczają sie w jakiś sposób do rocka, ale zgodze sie że brakuje ludzi słuchających prawdziwej muzyki ;P
7 września 2008
Konto usunięte
ale to już od gustu zależy, mnie np bardzo denerwuje głos gościa z Led Zeppelin. a czy komuś się to podoba to już od gustu zależy. każdy jest inny ;) trzeba to zaakceptować i tyle :)
4 września 2008
Konto usunięte
prosze bardzo, jak na tacy, masz np piosenki Led Zeppelin, albo Deep Purple:) lżejsze? taaakk! komercha? nieeee... Technicznie ? Perfekcja..:P
3 września 2008
Konto usunięte
lżejszego niż np black sabath?
1 września 2008
Konto usunięte
j się zgadzam z Bananka000 reszty zespolow nie slucham ;p
1 września 2008
Konto usunięte
ale to nie jest "coś lżejszego"..-.- lżejszego niż co niby?
1 września 2008
Konto usunięte
to są rockowe zespoły przecież... nie klasyfikują się jako 'emo' ... choc w sumie nie wiem, bo nie słucham, no ale czasem fajnie posłuchac czegoś lżejszego ...
31 sierpnia 2008
Konto usunięte
hm..ktoś napewno będzie pamietać, jak dla mnie to oni pozostaną undergroundowym zespołem, bo nie lansują się za bardzo. z resztą przecież wokalista w filmach gra :) i nie można wrzucać ich do jednego worka.są legendy oczywiście ale to nie powód to kr
31 sierpnia 2008
Konto usunięte
a kto o nich bedzie pamietał za 10 lat? ...:P i czym sie wyróżniają... zupełnie niczym, są tacy sami jak wiele niby rockowych zespołów.
31 sierpnia 2008
Konto usunięte
no właśnie. :P widzisz podałeś różne odmiany głosów więc nie wiem czy dałby radę. komercha? wydali przez 5 lat tylko 2 płyty! :lol: ah..tolerancja i docenianie artysty...
31 sierpnia 2008
Konto usunięte
niech sprubuje burak zaspiewac jak wokalista impaled nazarine albo niech zacznie kariere od dna jak burzum to wtedy pogadamy na temat ufarbowanego psedo mansona z 30 stm :D hehe co za oblech z niego ale co zrobic pozerstwo komercja a przedewszystkim
31 sierpnia 2008
Konto usunięte
ja i śpiewanie :P? to grozi śmiercią wielu osób w pobliżu, ale założe sie ze wokalista 30stm, wypluł by krtań w publiczność gdyby chciał zaśpiewać jak Ian Gillan z Deep Purple, albo Axl Rose z G'n'R... ;] znam ale nie słucham.
31 sierpnia 2008
Konto usunięte
hhmmm.. ja tak w sumie mam te zespoly gleboko.. nie slucham ich, wole mocniejsze brzmienie. ;]
31 sierpnia 2008
Konto usunięte
a ja właśnie uważam, że robią kawał dobrej muzy i piszą świetne tesky, a jak jesteś w stanie zaśpiewać lepiej niż wokalista 30stm to zbuduję Ci pomnik ;) znasz Nine Inch Nails?
31 sierpnia 2008
Konto usunięte
wszystko było by okej, ale oni po prostu zabijają muzyke:) a co do Twojej uwagi, to przesłuchałem sobie tą muzyke juz dawno.. przeciez nie pisał bym nie wiedząc o czym.
31 sierpnia 2008
Konto usunięte
no ok, ale to nie znaczy, że trzeba oceniać ludzi po tym czego słuchają,'bo to pozerskie etc.' inni artyści też żyją z muzyki i nie widzę powodów, żeby jechać na ludzi którzy są otwarci na muzykę.poczytaj chociaż teksty piosenek i dopiero osądź.
31 sierpnia 2008
Konto usunięte
tak właśnie uważam, że to sztuczne, pozerskie, nic nie warte, komercyjne gó*no ;) i co to ma znaczyć "wyznawać metal". Cholera! tego sie "słucha" (najlepiej głośno) a nie "wyznaje"!:D
31 sierpnia 2008
Konto usunięte
to uważasz,że to jest ekhem...sztuczny rock ?! :lol: w każdym razie...osoby wyznające metal są nic nie warte, bo tylko widzą swoje kapele nie zwracając uwagi na to,że te..nie TRÓ nie pracują tylko robią chłam..żal
31 sierpnia 2008
Konto usunięte
ah, widze ze źle zrozumieliście temat bloga, nie użyłem słowa true w tym konekscie. Miałem na myśli raczej prawdziwy rock i metal a nie "true" ludzi..
31 sierpnia 2008
Konto usunięte
mnie to Yebawszy, z góry uważam, że te zespoły podchodzą pod rock, tak więc ja tu szczególnego problemu nie widzę. nie słucham ich, wolę cięższa muzykę ale to i to zalicza sie do gatunku rocka, jakby nie było- i dajcie temu spokoj bo to głupie.
31 sierpnia 2008
Konto usunięte
hahaha przeciesz glaby spiewaja jak kot z jajami w imadle:D hehehelol2
31 sierpnia 2008
Konto usunięte
no to żeś ku*wa doj*bał... -_- To, że te kapele mają przyczepioną etykietę emo przez jakieś pie*dolone emo larwy i emo boy'ów to nie znaczy że takie sa. Wsłuchaj się w teksty,co?
31 sierpnia 2008
Konto usunięte
dziękować za poparcie :)
31 sierpnia 2008
Konto usunięte
Popieram Bananka000 ^^
31 sierpnia 2008
Konto usunięte
jak 30stm nie sa ambitni to jestem ksiedzem^^ jak nie sluchaliscie i nie czytaliscie tekstow jareda leto to sie nie wypowiadajcie, bo niestety to nie sa teksty emo, tylko takie ktore maja podbudowac czlowieka^^a swoja droga ma swietny glos i tyle xD
31 sierpnia 2008
Konto usunięte
hyeheheheheheh zabawne :D
31 sierpnia 2008
Konto usunięte
30StM to emo???? Buhahah xD A poza tym nie rozumiem o czym tu dyskutować, każdy ma swój gust i słucha czego chce, pozdrawiam.
31 sierpnia 2008
Konto usunięte
ja nie lubię tych zespolów. tylko po co te kłótnie?? zespoły emo tak naprawdę nie istnieją, to emole zaliczają ww zespoły do tego gatunku. ja nie widzę problemu - wyje.bać emo i będzie cacy xD
31 sierpnia 2008
Konto usunięte
admin ma racje to nie metal tylko pochodne z zabaw bogatych dzieci bogatszych rodzicow, i za jakis czas beda pytac czy zna sie taki zespol blackmetalowy jak tokio hotel :D hehehe lol2 holerne kindermetale lol :D
31 sierpnia 2008
Konto usunięte
Jeżeli 30STM to nie Rock to ja się chyba walnę na różowo! xD Bez przesady! każdy ma swój gust i wolną wolę ... A Emoczkom dajmy spokój niech sobie spokojnie żyją xP hahaa
31 sierpnia 2008
zzzz882
Ale dzieki Bogu lub jak kto woli Szatanowi mamy uszy i mnogosc przeroznych gatunkow muzycznych i zaden z Nich nie narzucil nam niczego ale dal nam wybor ! Ale wiadomo ze co niektorzy probuja to zmienic !
31 sierpnia 2008
zzzz882
Ale dzieki Bogu lub jak kto woli Szatanowi mamy uszy i mnogosc przeroznych gatunkow muzycznych i zaden z Nich nie narzucil nam niczego ale dal nam wybor ! Ale wiadomo ze co niektorzy probuja to zmienic !
31 sierpnia 2008
Konto usunięte
A problemy jakieś robicie ;) Każdy musi być tru i coś tam bo co? Nie słucham tych wszystkich emo, ba nawet połowy nie słyszałam w ogóle, ale jakoś leję na to czy ktoś tego słucha. Chociaż w sumie, bez przesady z tym, że wszystko to rock ;)
31 sierpnia 2008
Konto usunięte
Jak każdy wie, istnieje wiele odmian rock'a .. więc ja nie widzę żadnego probleemu.
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Nie widzę problemu. Ba, według niektórych nawet Feel to odmiana rocka (poprock). A my nie jesteśmy Hard Rock / Metal, tylko Rock / Metal. A to zobowiązuje do tego, żebyśmy utrzymywali i te zespoły xD
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Slucham 30STM w hu rzadko (jedynie aby podkrecic klimat z dziewczyną ;P) do tego nienawidze emo... no ale niestety.. to tez jakis rock
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Mnie też spalcie na stosie, bo oprócz metalu słucham punk'a. A nawet SKA! Wow... I co z tego? Czy muszę znać wszystkie kapele i zespoły? Słucham to co mi się podoba. Nikt nie będzie mi narzucał własnego zdania...
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Cóż, ja tego nie słucham, bo od tego aż wieje komerchą. Nie obrażając tych wszystkich trzynastek, te zespoliki są denne. Dziękuję za uwagę xD
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
co to jest emo? ---> to tylko trzaskanie kasy... beznadzieja dla ,,mrocznych gotyckich" nastolatek... zgadzam sie z Agita999... te wszystkie plastykowe go.wna z mtv czy bravo to jedno wielkie pozerstwo!!! szkoda ze coraz wiecej tego badziewia ;/
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
ludzie słuchających mcr czy 30stm mogą jednocześnie słuchać Metallici czy innych tego typu zespołów.nie przyszło Ci to przypadkiem do głowy ?
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Ja jestem tolerancyjna, ale kiedy zaczynam czytac w tym klanie o zespolach rodem z bravo czy mtv no to wybaczcie...Wiekszisc z klanowiczow to dzieci ktore o Burzum czy Cradle Of Filth nawet nie slyszaly. Za to maja swoja avril lavigne czy inne g***o.
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Kwestia bycia ,TRÓ' czy nie tró jest równie dziecinna, jak agresywne podchodzenie do ludzi słuchających FOB czy MCR itd. To nie emo tylko pseudo-emo, wylansowane przez mHrOcZnE tRzYNasTki ;] Niech każdy słucha tego, co mu się podoba i już.
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
A mnie drazni jak dzieciaki wypisuja tu "wielce metalowe i mroczne" zespolu pokroju evanescence cz 30 seconds to mars. Moim zdaniem ten klan powinien traktowac o ambitniejszych zespolach :/ Co do "emo" musze Was rozczarowac - to samo pozerstwo...
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
wyjebac te osoby z klanu i tyle... emo to podgatunek człowieka!! only TRUE
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
a ja znam emo którzy słuchają metalliki, to też jest emo? :/ nie wiem dlaczego roszczysz sobie prawa do ustalania tego, co może być słuchane przez klanowiczów a co już nie
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
CapsOff dobrze Cię rozumiem. Mnie też cholera bierze na samą wzmiankę o tych zespołach ^^ A co do ostatniej płyty LP, to lepszy rock, niż nu metal. Sami powiedzieli, że mają dość tego gówna :D
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
w nazwie klanu nie jest sprecyzowane jaki rodzaj rocka mają lubić należący do klanu. Równie dobrze to może być i punk rock, jak i classic rock.
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
moje zdanie jest takie ze o gustach i guscikach przedewszystkim muzycznych sie nie romawia, nie slucham np30stm ale są ludzie ktorzy sluchaja i to ich wybor a nikt nie podal zakresu zespolow ktorych trzeba sluchac by byc w tym klanie:P
30 sierpnia 2008
fuckinclown
śałosne to co tu napisałeś ;/
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
omg...dla mnie zalosne jest ocenianie ludzi po tym jakiej muzyki slucha, ja nie jestem emo a slucham tych zespolow tak samo jak i metallicy, gunsow, hendrixa czy doorsow. takie 30stm czy my chem to tez muzyka a ze inna odmiana rocka to co inne^^ dzie
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
ehhh od kiedy te zespoły to Emo? zal : / ja slicham mcr i 30stm ale nie tylko? co jest nie tak z tymi zespolami? to ze osiagneli sukces i są znani? cos wam sie w dupach poprzewracalo : / ZADEN Z POWYZEJ WYMIENIONYCH ZESPOLOW NIE JEST EMO !!!
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
ac/dc. deep purple. ozzy ozborne, metallica, motorhead, korn, slipknot, led zeppelin, pink floyd, to jest rock i metal a nie jakies mlode gowno!
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Linkin Park wspolne z Mozartem ? żal, naprawde. zgadzam się z Madej172 ;]
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Linkin Park to częściowo metal po zatym to jest klan Rock/Metal, a wogule o gustach się nie dyskutuje. Jesteś żałosny. Przepraszam wszystkich, że mnie poniosło
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Heh... No LP z metalem ma tyle wspólnego co Mozart... :P Ech... a dodatowo z ostatnia płytą zeszli na psy... a co do zespołów których nikt by nie tknął dwumetrowym kijem... To dodac trzeba jeszcze Panic at the disco... |m/
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
W sumie sporo ludzi oprócz CIężkiego brzmienia lubi sobie posłuchać czegoś lżejszego a kwesta "true" jest co najmniej denerwująca^^
30 sierpnia 2008
Tenfajnymichau
W dzisiejszych dniach panuje naduzycie slowa emo,ja mysle ze 30tm ma pare fajnych kawalkow,ale zespolow pokroju MHM czy Rasmus nie dotknalbym nawet dwumetrowym kijkiem ;> Zdenerwowal mnie tylko Linkin Park w sekcji 'Metal' w pewnym sklepie z plytkami
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
z tym sie zgodzę. ;p
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
hah KORN i SOAD ;)) górą !
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
kurcze no, o gustach sie nie dyskutuje..
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
ooooo zgadzam się te 30stm itp itd to jakiś pop
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
najlepsze zespoły rockowe [ te prawdziwe ] to The Beatles, Led Zeppelin, Aerosmith ... i inne.. to są PRAWDZIWE.
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
A ja powiem ze to nawet niie jest EMO muzyka prawdziwym emo brzmieniem jest:dethcore,screamo a nawet metalcore.te fallouty itp to shit a dokładnie pop punk (bubble pop punk rock) a to nie jest klan pop punk czy emo rock.sam lubie hardCORE ale zyje me
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
nie słucham takich zespołów, ale jak dla mnie np. emo też jest odmianą rock'a. każdy ma prawo słuchać tego, co mu się podoba.
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
No cóż, to co prezentują wymienine zespoły podpada pod definicję rocka i nic na to nie poradzimy. Jak nie lubisz to nie słuchaj.
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
masz racje... to jest rock/metal a nie jakis lekki rock tak jak w przykladach...jestem po stronie Bloody Love
30 sierpnia 2008
Losos1992
wypiepszać z klanu ez namysłu
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Bloody Love wie co mowi;P
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
to co że emo? to jest klan o muzyce rockowej a to też jest rock... chociaż ja nie słucham tego
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Ja słucham Fall out boy [...] aż do Slipknotu i Kornu... I po pierwsze Fall out boy i inne tego typu to rock ale w odmianie nowoczesnego rocka...i czego sie czepiasz?
30 sierpnia 2008
tempak
ale te emo gatunki to pochodne rocka/metalu, wiec jednak w pewnym sensie tu pasuja ;)
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Jeśli chodzi o te zespoły to można sie przyczepić do tego, że sie sprzedali, a nie jaką muzykę grają. FOB to pop-punk(co to ma wspólnego z tym klanem? O.o) MCR... trudno przypisać do jakiegokolwiek gatunku,ale na pewno jest to coś koło rocka! 30STM s
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Ale wy piepszycie co wy ma cie do takiej muzyki muzyka jak muzyka
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
blueeyed13: I dobrze Ci się kojarzy ;) A fob i mcr - to jak wspomniałam plastik. "Sprzedali się" i tyle. Z wyżej wymienionych to tylko 30stm lubię, reszta to rock i metal ;)
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
to ze lubie rock a metalu nie powinnam wypisac sie z klanu tak to jakos zrozumialam hmm
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Ha a ja słucham też Rapu i co dostanę kijem po dupie za to? :lol2:
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Cóż. Zgodzę się. Fall Out Boys i My Chemical Romance to nie ten klan. 30 seconds to mars to już troche lepsze 'coś'. Ale zgodzę się z autorem bloga. Ni to rock, ni to metal. Ale w żadne "TRUE" się nie bawmy bo to mi się kojarzy tylko z pozerami.
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
lemisz: Tak, ale jak tolerancja,to tolerancja.Faktem jest,że fob,mcr - to plastik.Ale raczej powinno się lubić za muzykę, a nie wygląd.Nie przepadam za tym co wymieniłam.Ale gryzie mnie,że ktoś napisał taką pretensję,jak gdyby mu ktoś krzywdę zrobił
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Sory ale tym emo czy kto to wymyslil sie w glowach poprzewracalo zeby z np mcr, fall out boy czy etf nazywac zepolami, muzyka emo. zanim ONI sie nie pojawili byl to zwykly rock lub podg.rocku. a teraz... heh
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
hah xD dla mnie to nie metal no nie rock tylko takie metal polo pozdro
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Ej to co mam zrobic jak słucham 30stm???Moja wina ze mi sie spodobała ta muza xP Moim zdaniem głupio ze poruszyliscie ten temat :P
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
mnie wkurzaja zespoły typu fall out boy mhr... ale 30stm lubie. chociaz wole oczywiscie bardziej taki... rock... tradycyjny? bardziej realistyczny i nie na jeden sezon.
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
tu taj sie zgadzam z przed mowcakapele ktore sa komercyjne w zasadzie nie wnosza nic ciekawego i nie znosze tych wszystkich pseldo "metalowych" kapela jezeli chodzi o tych wszystkich mlodych ludzi to jak dla mnie sa to buntownicy jednego sezonu
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Haha ale ten opis odnosi sie raczej do ideologii wyznawanej przez członków klanu ;]
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
z opisu : "W tym klanie istnieje TOLERACJA dla wszystkich."
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Ktoś mi fiknie pod względem różnorodności słuchanej muzyki? :D
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
To jest z deka nie miłe;Nie jestem emo,słucham głównie metalu,co nie oznacza chyba,że nie wolno mi łączyć upodobań muzycznych?!Nie wiem jaki jest sens w bawienie się w"TRU";Są pozerzy i są ludzie,tyle na ten temat.A za muzykę nie powinno się "karać"
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Adrianuch997 na prezydenta :D komercyjne gówno zajęło już zbyt dużo miejsca - nawet w umysłach biednych zbuntowanych dzieci
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Czy ja poruszyłem kwestię ich wyglądu... cenię oryginalność proszę pana. Ale słabej komercyjnej muzyki nie mam zamiaru znosić.
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
30stm jest nawet wporzo, ja powiedzmy sobie szczerze słucham wielu zespołów typu metallica Manowar rammstain itp. ale przecież nie można oceniać negatywnie zespołów których wokaliści po prostu lubią wyglądać tak jak wyglądają.. no zastanów się troche
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Kapsellka masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem?? Pokaż mi akapit w którym wjeżdżam na emo. Tolerancji? Głupotę też masz zamiar tolerować?? A terroryzm, aborcję?? Jak masz zamiar pisać głupoty to lepiej zamilknij... na wieki.
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
a ja nie rozumiem co ty masz do emo;/ ludzie, tolerancji trochę... 30STM słucham i lubię, słucham też innych kapel. Nie jestem ograniczona i słucham róznej muzyki. I popieram Myszeczke212, ma całkowitą rację.
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Tak się składa, że gitarzyście Metallici spodobał się Evan po tym jak grał cover ich piosenki Fuel. Więc być może kiedyś razem zagrają...Ale masz prawo do swojej opinni :) Chociaż oceniłeś ich po 1 kawałku :)
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Ja tam słucham wszystkiego^^^xD :krzeslo:
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Ja poprostu nazywam gówno po imieniu. A granie z Avril to chała. Gdyby byli naprawdę dobrą rockową kapelą to nie musieliby grać z Avril tylko z... Metallicą np :)) Ale chyba obydwoje wiemy że to nierealne :)
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
miałobyć 'są przyjaciółmi'. Myślę, że to gadanie nie ma sensu, każdy ma prawo słuchać czego chcę a inni nie mają prawa dyskriminować ich z tego powodu.
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
To ten sam kaliber muzyki...
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
nie Avril to pop. A BLC grało jako support Lavigne bo ona i Evan (wokalista) z przyjaciółmi. I co z tego. Mają prawo grać z kim chcą.
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
no moze zaraz powiecie, że Avril to punk ? xD jak pewna osoba która znam :P
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Dokładnie zgadzam sie z tym to nie jest żaden rock ani metal! Fall Out Boy to jakieś gówno jest...:|
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Jakoś nie szukam rozgłosu. A teraz taka ciekawostka... BLC było supportem przed koncertem AVRIL LAVIGNE!!!!!! :DDDDD
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
1. nie słucham tylko metalu, słucham wszystkiego od Led Zeppelin po Cannibal Corspe. 2. Jak juz czegoś słucham staram sie znaleźć w tym muzyke, coś bardziej skomplikowanego niż dwa akrody i pedalski wokal.
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Też sobie możesz założyć gigantyczny profil na myspace :D Chcieli mieć powiększony to mają :/
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Żaaaadnej reklamy... oprócz gigantycznego profilu na myspace. Wszyscy mają normalne a oni jakiś dziwnie powiększony taki...
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Racja.. ;-p Minimalna długość komentarza to 15 znaków. blebleble ;|
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Ta? Tyle, że oni nawet nie nagrali płyty i nie mieli żadnej reklamy, a wokalista o jak to nazwałeś "pedalskim głosie" jest jednym z najlepszych amerykańskich gitarzystów więc ma talent.
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Co nie zmienia faktu że wszystkie te zespoły zrobiły karierę nie dzięki talentowi muzyków tylko dobrej reklamie...
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Każdy ma inny gust mi akurat się to podoba. A Ty sobie słuchaj czego chcesz mi to zwisa i powiewa. Po prostu przestań się czepiać innych tylko dlatego, że mają inne poglądy. Bo nie to jest ładne co jest ładne, ale to co się komuś podoba :)
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
BLC... pffff. Comy wolę posłuchać. Zespół jakich wiele... nic nowego... pedalski wokal... zwortka-refren-zwortka... do bólu oklepany schemat... gitary bez polotu.
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Można :) Black List Club
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
BLC?? :)) Można jaśniej... masz 255 znaków do wykorzystania.
30 sierpnia 2008
NightRainbow
ok to mnie tez mozesz wyrzucic ;p nie wiem czemu czepiasz sie fob... jesli ktos ich slucha to nie moze uwazac ze nirvana czy metallica sa super ?. pfff to nie my obrazamy dwa cudowne gatunki muzyki, tylko ty obrazasz nas !. pozdrawiam ;p
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
A od kiedy BLC to komercja?!
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Zgadzam się z lemiszem... media wam mózgi wyprały. Precz z komercyjnym gównem!!!
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
wybacz, ale to, że nie słucham tego co Ty nie znaczy, że lubię komercje! I nie masz prawa decydować o tym, kto ma gust a kto go nie ma :/
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Macie skopany komercyjny gust i tyle znacie tylko to o czym jest głośno w bravo, mtv i innych gównach
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
zatkało mnie... słucham 30stm.. możesz mnie wyrzucić z klanu... ; /
30 sierpnia 2008
xxXBuntowniczkaXxx
jesli sluchaja tylko takich kapel to masz racje ...
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Ograniczeni są Ci, którzy słuchają tylko i wyłącznie jednego rodzaju muzyki albo jednego zespołu, a inne uważają za niewiadomo jakie zło :/
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
mcr to na prawde fajna muzyka :)
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
a ja znam emo którzy słuchają metalliki, to też jest emo? :| nie wiem dlaczego roszczysz sobie prawa do ustalania tego, co może być słuchane przez klanowiczów a co już nie
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
A ja słucham wszystkiego od Pidżamy Porno do Gorgoroth. Czy to znaczy że jestem ograniczony bo nie słucham gej rocka??
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
owszem slucham 30stm. ale nie przesadzajcie przeciez kazdy slucha czego chce!
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
ej no, ale każdy słucha tego co mu się podoba. Myślicie, że jak słuchacie tylko i wyłącznie metalu to jesteście lepsi od innych? Nie. To świadczy tylko o tym, że jesteście ograniczeni.
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
slucham FOB'a i uwazam ze niektore ich kawałki sa fajne ,ale imoł nie jestem i nie bede;/
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Przydały by się mega czystki etniczne (wypierzyć kinderów co znają 3 zespoły na krzyż i myślą ,że są tró) - ale w tedy z klanu zostało by tylko jakieś 10% ludzi którzy słuchają prawdziwej muzyki. Możę lepiej założyć osobny klan dla prawdziwków :D
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Znam emo którzy słuchają Nirvany i co od teraz będzie , że Nirvana to emo?? Ludzie zastanówicie się trochę co wy w ogóle piszecie. Nie lubię emo, ale to też ludzie i mają prawo słuchać czego chcą. Muzyka jest ponad podziałami i jest dla wszystkich!
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Łahahhaha, toś mi poprawił humor swoją głupotą. Bez komentarza, przyjdź za 15 lat jak się zastanowisz co piszesz w ogóle. Out. Będę się za Ciebie modlił abyś nie błądził już. ;}
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
sądzisz ze tu są osoby ktore słuchaja aby tych zespołow ktore sie pojawiły w blogach ? czasem zdazy sie posłuchaj nawet popu jakiegos. wiec ehh . daruj sobie.
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
ale emo slucha takich zespolow i taka jest rzeczywistosc, ze gdzies tam "Pete" powiedzial ze graja punk/rocka kogo to obchodzi?! emo i tak tego slucha i tak
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
FOB mają całkiem fajnie kawałki i to raczej nie jestem emo. To media tak nazwały ich muzyke kiedy to emo zaczeło być takie modne. Pete w którymś wywiadxzie mówił, że jego band gra punk-rocka
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
ja pierdole ludzie troche tolerancji Emo przyznam że nie lubie ale nie naciskam na to co z nimi będzie czego oni sluchaja i chuj wie co wiecej tak więc jak chce sobie sluchac fallow czy 30stm ich sprawa
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
ja też nie lubię tych zespołów ale cóż... Nie wiem jak można słuchać np Metaliicy i FOB :/ bo ja jak sobie porównam muzykę tych zespółów to jednak widzę sporą różnicę ;]
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Gosciu ma cos z garem,nie sluchajcie go
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
taa bo my jesteśmy truee a oni nie xDD żałosne to trochę naprawdę...
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
ja tez nie lubie fall out boy...no ale co zrobic -.-
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Fucking imą xD metal barbie no łaaaadnie wrrr pomyłki genetyczne ;)
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Nie chce mi sie wyminiac wam prawdzizwych kapel rockowych a nie jakiś ciot w obścisłych gaciach i pomalowanymi ryjami i grzywkami do pasa. Masz całkowitą rację!! Jebać ich!!
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Jak przedmówcy tez słucham róznych zespołów m.in. 30stm. Przeszkadza ci to? trudno
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Teraz się dzieciaki tłumaczą. Spójrzcie prawdzie w oczy - macie chujowy gust. Pozdrawiam.
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
sa gusta i gusciki. ludzie w tym klanie sluchaja wszystkiego po trochu, od alternatywy, lekkiego rocka, do black metalu. wszystkio w pewnym sensie jest ze soba powiazane, wiec nie widze powodu by sie czepiac ;]
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
No cóż jedyne co na to można powiedzieć to, to że ograniczenie niektórych czasami jest powalające i tyle...a i zgadzam się z enjoyment:)
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
heh, emo? ludzie kochają osądzać innych. nawet jeśli emo, to nie jest to jakaś odmiana rocka? czy jesteś tak ograniczony? nie wszystko da się tak łatwo zaszufladkować...
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Wypowiem sie krotko i na temat: hehehhehe hahahaha hohohoh hihihi buahahaha to wszystko
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
każdy ma swój gust... ja słucham różnych zespołów a między nimi fob i 30stm, i nie rozumiem czego uważasz że te zespoły są emo. Zespół Alesana też uważasz za emo?
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
wszystko juz zostało powiedziane - więcej tolerancji ludzie
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
też słucham Iron Maiden :P a poza tym to, że tyle ludzi słucha fob, mchr czy 30stm znaczy, że mamy ich wywaliać z klanu ? nazwa jest rock/metal więc faktycznie, te zespoły nawet nie dorastają do pięt AC/DC czy Iorn, Metallica, ale to też rock..według
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
a ja słucham iron maiden metallici behemotha dimmu borgir(itp), ale też Michaela Jacksona i Dżemu (żeby nie było,tu nie porównuje jednego do drugiego)
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
według mnie to nie są zepsoły emo. Poza tym mchr sama czasami słucham ;]
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Niech sluchaja czego chca...Ja nie slucham tylko behemotha czy Metallicy. Sl;ucham tez Happysad, Suchy Chleb Dla Konia,a czasem zdarzy sie ze slucham Apologize ;] To moze odrazu mnie z klanu wywalisz?? Troche luzu ;D
30 sierpnia 2008
Izunia269
to sie nazywa rock alternatywny... analfabeto muzyczny ktory slucha kilka zespolow i mysli ze swieci...a po drufie glupku nie jestesmy toba wiec nie sluchamy tylko ich...ja osobiscie slucham wiele rockowych zespolow i metalowych a 30stm,fob,mchr sa s
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
według mnie niemasz racji ;) niektóre piosenki FOB albo MCHR są spoko
30 sierpnia 2008
Anda
Jak już masz szczery zamiar na kogoś najeżdżać, to wzbogać swój mózg w wiedzę, o czym się wypowiadasz, bo nawet nazwy zespołu napisać nie umiem poprawnie.
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
kwestia taka czy ktoś słucha tylko tego pokrojów zespołów, czy również innych, "lepszych". zresztą, to jest tylko klub na jakimś tam serwisie randkowym, a nie elitarna grupa "tr00" metali. zawsze możesz taką założyć jak coś nie pasuje. troche luzu. ;
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
wystarczy na nich spojzec ;]
30 sierpnia 2008
Mateoosh01
FOB maja wiele fajnych piosenek, graja nietypowo, zas Jared leto z 30stm Bardzo konkretnie wydziera paszcze a MCR to akurat juz troche podchodzi pod emo ktore tez jest podgatunkiem rocka.
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
lol. Jak sie nie znasz na mzyce to nie pisz takich rzeczy. Kazda muzyka typu Rock i Metal moze byc przyjeta bez wzgledu na rodzaj. Pozatym od kiedy to wszystko to jest emo?? Emo moze byc np Bring me the Horizon
30 sierpnia 2008
DarkMeeby
Od kiedy MCR, czy 30TM to emo? :zonk:
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Zgadzam się z Brixx2
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Słucham tego co chce, i kompletnie nie uważam, że 30stm to muzyka emo ; / Może wokalista trochę przypomina emooszołoma, ale słucham tego co śpiewa, anie przyglądam się jemu ; / Po za tym to NIE muzyka emo, ale ROCK ALTERNATYWNY ; //
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Mi się zdarzy posłuchać 30stm i mcr. Przecież to dobra muzyka z silny ładunkiem emocjonalnym, stąd lubiana przez Emo. Nie wstydzę się przyznać, skoro już ktoś to poruszył. Ale i tak wolę stary polski rock. Spasuj człowieku, trochę tolerancji...
30 sierpnia 2008
juttus
Masz całkowitą rację...
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
E tam ja lubie słuchac MCR lub jak ty to nazwałeś Mhr, ale słucham też rocku mam się wynosic z klanu ?? -.-''
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
I to jest troche dyskryminacja, ja czasem słucham 30stm i nie jestem EMO^^ No ale każdy ma prawo do własnego zdania, na tyle na ile nie urazi ono innych!
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Poza tym Ciekawy skrót od My Chemical Romance - Mhr MoHeR? :D ( żeby nie było, ja się nie nabiiijaam.;P)
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Ile w was nienawiści ;p Rock to Rock podgatunki tez sie w to zalicza , a trzeba tolerowac to czego sie nie lubi ... Twórco tematu jezeli ty nie sluchasz light rocka nie jezdzij po tych co słuchaja ;p osobiscie jednak wole cięzsze brzmienia ;>
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
30STM Niektóre kawałki moga być, ale MCR nie . Ale każdy ma swoje zdanie i swój gust i trzeba to uszanować.:) Są to jakieś gatunki rock'a, a o ile mi wiadomo klan nazywa się ROCK/metal ,więc czemu niby takie osoby nie miały w nim być. Skromne me zdan
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
dla mnie to nie są typowo emo zespoły. nie słucham ich, ale przecież to rock. w nazwie czy też opisie nie ma 'nie przyjmujemy tych, ktorzy słuchają mcr, 30stm' czy też innych ...
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Ja sie zgadzam z Jaqub666. zaliczyc 30stm albo MCR do rocka to jak podpisać umowe według której rockowcy i metalowcy stają się EMO. Takie zespoły tylko obrażają zespoły rockowe typu DEEP PRUPLE czy AC/DC
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Popieram niemożebnie. Prawdziwy metal i rock nigdy nie zbliży się do emo bliżej jak na kilkaset mil morskich ;]
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Popieram :P precz mi z FOB, TH itp xDD
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
popieram, popieram! ja jestem za...
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Sam czasami słucham MCR ale rzadko:) Wolę "dojrzalsze" zespoły :]
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Rock rock, punk-rock, może mu chodzi o to że nie lubi mieszania rocka z podgatunkami takimi jak punk czy pop ;d Wy też jesteście nietolerancyjni bo nietolerujecie jego zdania.
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
30stm dla mnie nie jest EMO ale lubie 4piosenki...a my chemical romance matko jak mozna tego sluchac fuuj xD
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
No bez przesady. ;p słucham ich czasami. Nie da się ciągle słuchać ciężkich dzwięków. [[;
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Brawa na stojąco... A mcr albo fob, to nie rock? To, że ktoś jest metalowcem, nie uprawnia go do nietolerowania lżejszego rocka jak ww zespoły... Jedno słowo mi się nasuwa na myśl... Ograniczenie
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
a co cię to obchodzi? sypiasz z nimi? czy po prostu żal cię sciska, że w "wielkiej metalowej rodzinie-społeczności" znajdują się oseski?
30 sierpnia 2008
wredneewisko
ha ha to się nazywa tolerancja na poziomie betonu, gratuluję klapek na oczkach i bezmyślności i pozdrawiam wszystkich co nie myślą tak jak autor wypowiedzi
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Uuuu Ty faktycznie jesteś TRUE..i very SMART. Skoro wg Ciebie FOB czy MCR to nie rock... xD
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
ales Ty ograniczony.sluchaj sobie "Twojego" rocka,bo przeciez wszyscy Ci ktorzy nie sluchaja tego co Ty nie sa TRUE ;/
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Zdecydowanie się zgadzam z przedmówcą. Zespoły te też grają rocka. Rock ma tyle podgatunków co gwiazd na niebie. Trochę tolerancji :)
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Ja słucham lekkiego rocka... ale nie takiego xP Uwielbię szwedzkie zespoły :D a ogólnie nie lubię amerykańskich grup.. jest kilka, których mogę posłuchać, ale większość gra w amerykańskim stylu za którym nie przepadam...a już totalnie nie przepadam z
30 sierpnia 2008
Konto usunięte
Bardzo ciekawe pytanie, na początku też słuchałem lżejszego rocka (to się zmieniło na szczęscie), ta muzyka należy do podkatunków i osoby jej słuchjące mają prawo tu być, nikt nikomu nic nie narzuca.
30 sierpnia 2008
więcej komentarzy (187)