Rock/Metal

Rock/Metal

Co zabiło muzykę..


Oglądałam kiedyś tak zatytułowany program w TV
No jak myślicie co ? Taaa, pieniądze.
;x

Kiedyś nie były tak ważne, natomiast teraz świat zwariował na nich punkcie.
Nie trzeba daleko szukać, popatrzcie na nasz Rząd[o,ironio!]
Polska..
Polska muzyka...
hmm.. co można o niej powiedzieć ?
komercha szerzy sie jak może, a o prawdziwej muzyce ani widu ani słuchu
trzeba szukać, trzeba tropić żeby coś znaleźć
Ale wiecie co?
Obcokrajowcy chwalą nas za dobrą muzykę..
za Acidów, za Nergala i spółkę, za Vadera ostatnio za Delight...
Dziwne prawda ?
A Polacy nawet nie wiedzą ze coś takiego istnieje !
wiem wiem, nie wszyscy...
W naszym kraju królują blondynki
Doda, Małgorzata A (znana jako Gosia xD), Mandaryna
także ognistowłosy Michał W.
i masa kapel typu Blue Cafe czy Verba...
A tam gdzie nie ma pop, jest tanie techno i hiphopolo...
Co słychać na scenie rockowo-metalowej?... hmmm
oprócz paru gwiazdek nie ma nic nowego, ludzie kopiują innych itd.
Ostatnio obserwuje sie wielkie bummm na punkcie Comy...
czy to dobrze czy zle ?? nie wiem
muzyka taka średnia....
Natomiast jest jeden gatunek (prócz Deathi Black Metalu), w którym Polacy są bardzo dobrzy, jest to Progresywny rock.
Gatunek muzyki zupełnie odmienny od brutalnego metalu...
(Powstałae na ten temat notka.)
Teksty ....
Polskie piosenki popowe (ostatnio także hh)
są na jedno kopyto ----> MIŁOŚĆ (inaczej LOVE)
Jedni płaczą ze ktoś ich zostawił, inni znowuż marzą o tym uczuciu,
a jeszcze inni zostawiają partnerów i wszystkie emocje przelewają na papier
(z tego powstają testy, z którymi utożsamiają sie nastolatki)
przypomina mi to trochę czasy Disco Polo.... sieczka z głowy :D
Pieniądze...
Rzecz najważniejsza dla wytworni,
stworzyć takiego wykonawcę który zostanie 'kupiony' przez ludzi
Pseudo Artysta sprzedaje płyty z tego zaledwie 40% idzie do jego kieszeni.
Przykład? -Tokio Hotel

metroseksualne dzieci z gitarami.niby to cukierkowe,niby zbuntowane [?] A,tak naprawdę to shit jakiego mało . haha,nowe wcielenie MT ..
Widać co sie dzieje na scenie światowe muzyki ---> jedna wielka gonitwa za kasą.
Wyszukuje sie nowych sexownych ludzi umiejących śpiewać, aby zbijać na nich fortunę... muzyka sama w sobie jest nie ważna...

Konto usunięte
taka okrutna prawda;] dobrze są ludzie którzy w ogóle słuchają dobrej muzy;] pozdro dla wszystkich klanowiczów;]
17 marca 2009
Konto usunięte
zupełnie się z tobą zgadzam!
16 marca 2009
Konto usunięte
media, media i jeszcze raz media. to dzięki nim, znamy te TANDETNE gwiazdki i świetnych wykonawców. Nie można ich za to potępiać bo to ich praca ... a to że ktoś zbija na muzyce kase to już jest normalne w naszym świecie. dziś na wszystkim się zarabi
13 marca 2009
Konto usunięte
To jest po czesci kwestia naszego spoleczenstwa ;] Metal i pochodne sa dla wiekszosci ludzi zbyt ciezkimi gatunkami do sluchania na codzien. Ludzie lubia slodka komercje, ktora dodaje ich zyciu cukrowego zludzenia szczescia ;]
13 marca 2009
Konto usunięte
ehh...niestety... To co napisane zostało nie mija się z prawdą...NIESTETY...
13 marca 2009
Konto usunięte
a piosenki typu "gulumulu argh argh argh gulu mulu aaaargh" mają w ogóle jakiś głębszy przekaz? oO
11 marca 2009
Konto usunięte
do blastedamsel, takim cudem że nastała era gówna, bynajmniej muzyka która teraz jest promowana nie ma żadnej wartości. Pomijając to, czego wymagamy od ludzi których zachwyca piosenka o pomarańczach w pustej szklance?? Wartościowej muzyki nie zrozumi
11 marca 2009
Konto usunięte
do Geparx ,mówią,że o gustach sie nie dyskutuje,to tylko bezsensowne gadanie, które w praktyce się nie sprawdza. ;]
11 marca 2009
Konto usunięte
zgadzam się. ale dobrze ze na świecie zostało kilka zarąbistych niekomercyjnych zespołów i artystów. przykład w pl? np. chylińska. .
11 marca 2009
Konto usunięte
mądre zdania już tu padły... co ja dodam? obcokrajowcy chwalą nas za dobrą muzykę, ale jacy obcokrajowcy? też jest to maleńki procent, są to ci krórzy akurat tej muzyki słuchają, a więc tacy wyrzutkowie jak my... nie ma co się martwić
11 marca 2009
Konto usunięte
nie wiem dlaczego i za jakie grzechy wybijają się głównie chude, tlenione blondynki z długimi nogami i metrowymi tipsami, których teksty ograniczając się, jak piszesz do miłości, jak teksty wielu zespołów metalowych mają naprawdę wielką wartość..
10 marca 2009
Caliburn69
tez nie jestem fanem ;] a teksty nieraz ciezko zrozumiec bez ksiazeczki. a ze masa zespolow ma slabe teksty (ze wszystkich gatunkow) to sie zgodze, lecz nie stawial bym death itp na pierwszym miejscu. nie widze powodu ;]
10 marca 2009
Konto usunięte
Tyle że fani zespołu się zorientują że nasz kochany artysta "improwizuje". Fanem Obituary nie jestem ale gratuluję pomysłowości. :| W sumie cała masa zespołów death/brutal death metalowych lub deathcore'owych nie popisuje się ambitnością tekstów.
10 marca 2009
Caliburn69
do ekscentrycznie: heh moze cie to zaskoczy, moze nie ale sa zespoly metalowe (z tych wiekszych) ktorym sie zdarzalo pisac teksty w dniu nagran lub w ogole tego nie robic i zdac sie na porykiwanie (vide obituary)
10 marca 2009
Konto usunięte
to podobny przypadek jak J.Granda z 'Dżumy' Camusa! musi stać się jakaś katastrofa, by nakoloryzowane głupie teksty nabrały prostoty i logiki i stały się prostsze w odbiorze. a do katastrofy nam raczej jeszcze daleko. więc do czasu katastrofy mamy li
10 marca 2009
Konto usunięte
Gdzieś w mediach słyszałam wypowiedź jakiejś niby wielkiej gwiazdy popu, napisanie kilku kawałków zajęło jej pół dnia, oczywiście teksty przesycone ambicją. To mówi samo za siebie.. Niedobrze się robi!
10 marca 2009
Konto usunięte
A ja zgadzam się z MrsBungle :) W czasach wojennych/powojennych wybito polską inteligencję. Stąd tylu ludzi słuchających techno. :P Teraz ludzi inteligentnych coraz więcej więc automatycznie i gusta muzyczne się poprawiają :)
10 marca 2009
Konto usunięte
Nie wiem czy chciałbym żeby wszyscy metalu zaczęli słuchać ... Metal na zawsze zostanie kulturą wyrzutków , czy się tym przejmuje ? Odpowiedź prosta ! Nie obchodzi mnie zdanie zwierząt o ludzkiej twarzy ... Pozdrawiam AVE ...
10 marca 2009
Konto usunięte
"Wyszukuje sie nowych sexownych ludzi umiejących śpiewać, aby zbijać na nich fortunę... " no niestety coraz częściej to oni nawet śpiewać nie potrafią..
10 marca 2009
Konto usunięte
Pieniadze szczęścia nie dają
10 marca 2009
Konto usunięte
dużo prawdy, ale nie można dyskryminować muzyki innej niż rock, metal itd. o gustach sie nie dyskutuje .
10 marca 2009
Konto usunięte
sama prawda... jak nie wiesz o co chodzi to chodzi o pieniądze...
10 marca 2009
Konto usunięte
Bardzo pesymistyczna notka ;] ale jest w tym dużo prawdy. Niestety nie liczy się talent, wystarczy że zrobi się głos w studio i już jest się gwiazdą... ;/ np. taka doda lub feel, oni w ogóle czasami śpiewają na żywo? wstyd mi że są z Polski...
10 marca 2009
Oss93
komercha się szerzy , a my nic z tym nie zrobimy... pozostaje nam dobry gust ;)
10 marca 2009
Konto usunięte
przesadzasz ze stwierdzeniem,że wszystko kręci się wokół cukierkowej muzyki.jak na mój gust coraz czesciej spotyka się osoby,które potrafią żyć różnorodniej pod względem muzycznym,dostrzec głębię w innych gatunkach.u nas nie jest jeszcze tak źle. :P
10 marca 2009
BlackCountess
dzisiaj nie trzeba umieć śpiewać żeby nagrać płytę, która będzie się dobrze sprzedawała, za ludzi śpiewają maszynki ;| a co do COMY to mi się akurat podoba to bummmm ;)
10 marca 2009
Konto usunięte
taa racja komercha szerzy się ale na calym świecie, nie tylko w polsce
10 marca 2009
Konto usunięte
Hm, ja bym się nie czepiala np TH, zespol jak inne ; dd ale generalnie z pl sceny muzycznej slucham maaalutko, głownie Maćka Maleńczuka, poza tym rzadko. ;P
10 marca 2009
Konto usunięte
Eee, teraz wszystko jest za kase. Wytwórnie szukają jakichś wytapetowanych lasek, które za grosz nie mają rozumu, a co dopiero mówić o śpiewaniu i zarabiają na nich. Teraz w szoł bizie liczy się wygląd bądź znajomości, nie talent...
10 marca 2009
ARTEMIS222
Jak wypuszczaja na rynek takie szmiry jak feel, to głowa boli, ze by w rok zdobyc taka popularnosc , oczywisce u dzieci. A ile lat Dżem, Perfekt czy Budka Suflera musieli graćżeby sie wybić? Conajmniej z 10 lat.
10 marca 2009
Konto usunięte
hm polska ma dobre zespoły np Behemoth jednak lepiej tego nie promowac bo zaraz sie zeszmaci
10 marca 2009
Caliburn69
sporo jest prawdy w tym co napisalas jednak nie ze wszystkim sie zgodze. po pierwsze chcac zyc z muzyki przewaznie trzeba sie nieco dostosowac. nazywajac muzyka "radiowego" komercyjnym, rownie dobrze mozesz tak nazwac sprzedawce, czy maklera.koniecPo
10 marca 2009
UneCharogne
Smutne, ale prawdziwe... Polacy nie znają dobrych, polskich (!) zespołów, a obcokrajowcy tak...bo to co dobre, jest w ukryciu, nie ma szans na wypromowanie się, kiedy rynek muzyczny zalewają "artyści" którzy nawet śpiewać bez playbacku nie potrafią..
10 marca 2009
więcej komentarzy (28)