X6Tomek9X
X6Tomek9X
  25 listopada 2010 (pierwszy post)

Witajcie Koledzy!
Mam o to takie pytańko, proźbe...
Chce zacząć ćwiczyć na siłce, dokładniej to chce nabrać masy i na lato troszkę się wyrzeźbić:mrgreen:
Jestem początkującym, więc proszę o wyrozumiałość:ziober2:
Pomożecie mi znaleźć na allegro dobry sprzęt do ćwiczeń? Najlepiej wszystko to co jest potrzebne w miarę rozsądnej cenie:mrgreen: Kto już ćwiczy to na pewno jest już w tym w miarę doświadczony i wie co i jak:D
Pozdrowionka:D

joker4444
Posty: 32031 (po ~88 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 446
joker4444
  26 listopada 2010

wszystko zależy od tego ile masz kasy i jakie możliwości lokalowe
na pewno podstawa to
- hantelki
-ławka tu zwracaj uwage żeby była dość duża możliwość regulacji oparcia najlepiej aż do pinu i w drugą strone sporo poniżej pozycji poziomej, modlitewnik(bardzo p[rzydatna rzecz) I NAJWAŻNIEJSZE SOLIDNOŚĆ KONSTRUKCJI te marketowe z cienkich rurek to dobre dla dziewczyn albo jako ozdoba w pokoju
-co najmniej 2 gryfy jeden długi prosty i jeden łamany (mocno )
- obciążeń ile tam Ci potrzeba najlepiej więcej żeby nie musieć podczas jednego treningu przekładać ciągle z jednego gryfu na drugi
-jakaś poręcz jak masz miejsce też wskazana i drążek

Oczywiście możesz też sobie kupić wypasiony atlas ze wszystkim A i tak powiem Ci ze najlepsze efekty będą jak zapiszesz się na siłownię :większa motywacja sprzętu pod dostatkiem a i będziesz miał kogoś do ewentualnej asekuracji

X6Tomek9X
X6Tomek9X
  26 listopada 2010

Dziekuje za odpowiedz:-) Chce zrobic sobie siłownię w domu, miejsca mam dość dużo... Zalezy mi na dobrym sprzęcie, nie chce takiego ktory po roku sie rozleci... A mógłbyś dla mnie wyszukać cos na allegro? Byłbym bardzo wdzieczny:-) A do asekuracji bede mial dwoch kumpli, jeden z nich chodzi na siłke juz 6 lat, więc bedzie mi pomagał...

Damjan
Damjan
  26 listopada 2010
X6Tomek9X
X6Tomek9X: Chce zrobic sobie siłownię w domu, miejsca mam dość dużo...