dzidek528
Posty: 1 (po ~29 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 2
dzidek528
  12 stycznia 2017 (pierwszy post)

Jakie macie samochody i mody?

JohnLocke
JohnLocke
  13 stycznia 2017
Ostatnio edytowany: 1 stycznia 1970

Hej,
W sumie miałem zakładać podobny temat... coś w stylu "jak przygotowania do nowego sezonu"

Ja swojego modzę już od dobrych 3lat, więc modów jest już całkiem sporo...
Z takich ważniejszych to:
-zawieszenie pneumatyczne, możliwość sterowania pilotem na kablu bądź bezprzewodowo
-swap silnika (obecnie moc 2x większa niż było oryginalnie)+krótsza customowa skrzynia biegów
-nowy lakier (cała buda, zderzaki zrobione ma tzw"gładkie")
-w środku klatka, rozpórki, fotele kubełkowe, pasy szelkowe, kierownica OMP...generalnie taki środek mocno rajdowy)
-wydech pełen przelot 2"
-felgi skręcane BBS RM 2cześiowe na nowych rantach 1,5" + dość spory naciąg opon

Obecnie przerabiam wydech, będzie down pipe+side pipe na przepustnicy,
oraz robię pod maską cleanlook włącznie ze zmianą koloru komory silnika.

Z grubszych rzeczy chyba tyle...o pierdołach niema co pisać bo miejsca by nie starczyło ;p
Chętnie bym poczytał czym reszta śmiga, pisać !

xkruk
xkruk
  14 stycznia 2017
Ostatnio edytowany: 1 stycznia 1970

CRX 1990'
Zaciski przód 282 + tarcza 260
zaciski tył 260 + tarcza 260
pompa 1" z dużym serwem
motul rbf600
wybebeszone wnętrze
sprzęgło kevlar, lekki zamach 4.4kg, krótkie prawie najkrótsze FD i najkrótsze seryjne biegi 1,2,3,4 + najdluzsza piątka
kolektor 421 supersprint
zestrojony komp
pasy szelkowe, rozpórka przednia górna, rozpórka na słupek B - docelowo xbar
+ semi slick przód średni, tył miękki

Konto usunięte
Konto usunięte: -swap silnika (obecnie moc 2x większa niż było oryginalnie)+krótsza customowa skrzynia biegów -w środku klatka, rozpórki, fotele kubełkowe, pasy szelkowe, kierownica OMP...generalnie taki środek mocno rajdowy) -wydech pełen przelot 2"

po co to wszystko jeśli:
Konto usunięte
Konto usunięte: -zawieszenie pneumatyczne, możliwość sterowania pilotem na kablu bądź bezprzewodowo

Konto usunięte
Konto usunięte: -felgi skręcane BBS RM 2cześiowe na nowych rantach 1,5" + dość spory naciąg opon
JohnLocke
JohnLocke
  15 stycznia 2017

Jedno drugiego nie wyklucza...
Tzn na szutrach cz innych kjs'ach nie poszaleję, ale ćwiartki jak najbardziej można robić.

xkruk
xkruk
  15 stycznia 2017

wykluczać nie wyklucza, możesz też i hak założyć.
Tyle, że na sporym naciągu nie złapiesz trakcji, więc ćwiartki też odpadają - moc też raczej nieduża jeśli wydech 2.0 i zostaje lansowanie się na parkingu

JohnLocke
JohnLocke
  15 stycznia 2017

Nawet jakbym nie miał naciągu, to tak czy siak na cywilnej oponie bym nie stratował...
Jak Ty na co dzień śmigasz na semi slickach to spoko ;p
Wydech był liczony pod silnik, a raczej mody głowicy.
Ale generalnie auto budowane jest tak jak mówisz...pod stanie na parkingach i lansowanie się na zlotach d83ddc4d

xkruk
xkruk
  15 stycznia 2017
Ostatnio edytowany: 1 stycznia 1970

śmigam na co dzień na semi, ale nie robię dużych przebiegów.
Od 22 grudnia 2015 zrobiłem 7200km z czego samochód od maja do września zrobił 8km - tak to myślę, że 10k by stuknęło
Na stojącej wodzie wiadomo, że nie można dać się ponieść, ale spokojnie można jeździć z dopuszczalnym limitem prędkości. Przy takiej pogodzie jak teraz robią się trochę drewnianie i auto plywa bez dogrzania. Jak jest ciepło to spokojnie po mieście można jeździć 50km/h i jak czysto to nawet nie zwalniać przy zakrętach 90*
Jedyny minus jest taki, że auto wyje jak startujący odrzutowiec - non stop dźwięk jakby się jechało po linii na autostradzie - jak jest gładki asfalt to wyje 3x bardziej, ale doznania dźwiękowe w aucie takie, że to tylko jeden z wielu ciekawych dźwięków d83dde04

w ogóle nie napisałeś co to za auto, a po zdjęciu na profilu ciężko wywnioskować :P
Autor tematu też się nie pochwalił d83dde09

JohnLocke
JohnLocke
  21 stycznia 2017

Sej
Coś więcej można tu poczytać...
http://mints.blog.pl/sej-z-poduszkami/

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.