DJpamir
Posty: 801 (po ~239 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 1
DJpamir
  19 listopada 2014 (pierwszy post)

Witam,planuje zakup takiego motorka,pieniędzy łącznie z zarejestrowaniem i wszystkimi opłatami będę miał max 5000 zł.
Rozważam wszystkie 4 suwowe typy oprócz skuterów.
Z używanych bym brał cbr r 125 ok 2004r lub aprilla rs 125
A jeśli chodzi o nowe to potrzebuje porady d83dde04
Junak 122 jest najtańszy ale ma tylko 4 biegi,więc raczej odpada
romet Z125,zipp ZV 125,Shineray XY 125vital sport?
czy może jeszcze coś innego?

GÓWNO WIESZ W NOGACH ŚPISZI O KUPIE JEŻA SNISZ

szukajacyMilosci29
Posty: 119 (po ~133 znaków)
Reputacja: -11 | BluzgometrTM: 67
szukajacyMilosci29
  23 listopada 2014

kyp sobie ya,ahe DTR 125 odblokujesz i lecisz. zrobisz go na styl miejski i fajne wylada.

DJpamir
Posty: 801 (po ~239 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 1
DJpamir
  25 listopada 2014

szukam 4 suwowego

GÓWNO WIESZ W NOGACH ŚPISZI O KUPIE JEŻA SNISZ

IGotTroubleOnMyMin
IGotTroubleOnMyMin
  25 listopada 2014

Szukasz cbr 125 i rs 125, tylko powiedz mi od kiedy rs'ki są w 4T. Przy twoim wzroście nawet bym się nie rozglądał za cebrą 125, bo będziesz na niej wyglądał po prostu komicznie, a po drugie będzie Ci strasznie nie wygodnie. Ten motocykl jest dobry dla drobnych dziewczyn. Chinoli żadnych bym nie brał, z tego powodu że często w nich się coś sypie. Nie w każdym, ale skąd masz pewność że nie trafisz na jakąś trefną sztukę?

Dlaczego nie chcesz 2T, np. NSR 125? Dobry motocykl, mało awaryjny, wygodny i jest czym przycisnąć jak na 125'ke. Do tego spalanie w zakresie 6L/100km. Dobrą sztukę wyhaczysz już za 4tyś + opłaty i będziesz zadowolony.

KajoZG
KajoZG
  26 listopada 2014
Konto usunięte
Konto usunięte: CBR 125 ma podobnego kopa co maluch po tuningu, do tego jak kolega wyżej słusznie zauważył, to jest malutki sprzęt głównie dla kobiet, a Ty przy swoim wzroście i masie będziesz stał w miejscu i wglądał komicznie (jak byś siedział na BMX'e) więc bym se odpuścił. RS 125 jak dla mnie to zdecydowany faworyt i zawsze chciałem ją mieć, więc szczerze polecam, ale tak jak IGotTroubleOnMyMin słusznie zauważył, od kiedy RS'ki są w 4T? I czemu wgl. szukasz 4T? Jak ja bym miał kupić 125cc to tylko w 2T (najlepiej RS 40-45km albo NSR 35km) bo w 4T masz we wszystkim po ok 15km (ale przynajmniej nie brzmi jak skuter) Chinole wgl. wybij sobie z głowy, bo spędzisz więcej czasu rozkręcając je w garażu, niż na ulicy. Miałem kiedyś zippa 50cc ale ze sprzęgłem i "normalną" skrzynią (manual) fakt katowałem go, ale mimo to uważam że 2 silniki na 300km (nie pomyliłem się z zerami) zdecydowane przegięcie. Wszystkie chinole są budowane na tych samych częściach więc nie ważne czy kupisz Zippa, Rometa, Benzera, czy cokolwiek innego, spier**** się zanim wyczujesz sprzęgło. Najgłupsza i najgorsza decyzja jaką można podjąć to zakup chinola. Jak na ironię z nowych to ja bym wziął akurat Junaka. Fajny, bo Polski (to coś w stylu jazdy starą Syreną, żadna przyjemność ale jest klimat ;) ale rzeczywiście, czterostopniowa skrzynia biegów to porażka. Przy budżecie 5000zł z nowych motocykli kupisz tylko chinole, więc ta opcja odpada, pozostaje Ci kupić coś używanego w dobrym stanie. Proponujesz CBR 125 i RS 125. Chcesz 4T więc RS odpada, zostaje Ci już tylko CBR, ale to też jest zły pomysł, więc też odpada, czyli musisz zmienić kryteria. Pierdziel te 4T i kup se coś fajnego w 2T. Jak chcesz Hondę to bierz NSR zamiast CBR a najlepiej to weź RS bo jeszcze 10km mocniejsza (w wersji GS) Przy tak małej pojemności dobrym pomysłem jest też supermoto. Małe (ale wyższe) lekkie zwinne no i masz 2 w 1. Zakładasz opony z kostką to masz crossa, założysz opony z normalnym bieżnikiem i masz szosówkę. Do tego krótkie przełożenie, czyli dużo zrywniejszy, bardziej dynamiczny sprzęt niż np. CBR. Lepiej prowadzący się niż CBR. Bardziej uniwersalny niż CBR (bo wjedziesz w teren) No i przede wszystkim tym się pobawidz, a CBR nie. Jedyne co w tym momencie mogę Ci szczerze polecić to przemyśleć zakup 2T. Jeśli zdecydujesz że 2T też wchodzi w grę to można przemyśleć jeszcze kilka innych opcji, jeśli nie to chociaż powiedz czemu nie? Co Ci przeszkadza w 2T? Za duża moc? :D Sam widzisz że 3 osoby polecają Ci 2T i tylko Ty jesteś za 4T więc chyba coś w tym jest ;) Pozdro LwG!


CBR 125 ma podobnego kopa co maluch po tuningu, do tego jak kolega wyżej słusznie zauważył, to jest malutki sprzęt głównie dla kobiet, a Ty przy swoim wzroście i masie będziesz stał w miejscu i wglądał komicznie (jak byś siedział na BMX'e) więc bym se odpuścił. RS 125 jak dla mnie to zdecydowany faworyt i zawsze chciałem ją mieć, więc szczerze polecam, ale tak jak IGotTroubleOnMyMin słusznie zauważył, od kiedy RS'ki są w 4T? I czemu wgl. szukasz 4T? Jak ja bym miał kupić 125cc to tylko w 2T (najlepiej RS 40-45km albo NSR 35km) bo w 4T masz we wszystkim po ok 15km (ale przynajmniej nie brzmi jak skuter) Chinole wgl. wybij sobie z głowy, bo spędzisz więcej czasu rozkręcając je w garażu, niż na ulicy. Miałem kiedyś zippa 50cc ale ze sprzęgłem i "normalną" skrzynią (manual) fakt katowałem go, ale mimo to uważam że 2 silniki na 300km (nie pomyliłem się z zerami) zdecydowane przegięcie. Wszystkie chinole są budowane na tych samych częściach więc nie ważne czy kupisz Zippa, Rometa, Benzera, czy cokolwiek innego, spier**** się zanim wyczujesz sprzęgło. Najgłupsza i najgorsza decyzja jaką można podjąć to zakup chinola. Jak na ironię z nowych to ja bym wziął akurat Junaka. Fajny, bo Polski (to coś w stylu jazdy starą Syreną, żadna przyjemność ale jest klimat ;) ale rzeczywiście, czterostopniowa skrzynia biegów to porażka. Przy budżecie 5000zł z nowych motocykli kupisz tylko chinole, więc ta opcja odpada, pozostaje Ci kupić coś używanego w dobrym stanie. Proponujesz CBR 125 i RS 125. Chcesz 4T więc RS odpada, zostaje Ci już tylko CBR, ale to też jest zły pomysł, więc też odpada, czyli musisz zmienić kryteria. Pierdziel te 4T i kup se coś fajnego w 2T. Jak chcesz Hondę to bierz NSR zamiast CBR a najlepiej to weź RS bo jeszcze 10km mocniejsza (w wersji GS) Przy tak małej pojemności dobrym pomysłem jest też supermoto. Małe (ale wyższe) lekkie zwinne no i masz 2 w 1. Zakładasz opony z kostką to masz crossa, założysz opony z normalnym bieżnikiem i masz szosówkę. Do tego krótkie przełożenie, czyli dużo zrywniejszy, bardziej dynamiczny sprzęt niż np. CBR. Lepiej prowadzący się niż CBR. Bardziej uniwersalny niż CBR (bo wjedziesz w teren) No i przede wszystkim tym się pobawidz, a CBR nie. Jedyne co w tym momencie mogę Ci szczerze polecić to przemyśleć zakup 2T. Jeśli zdecydujesz że 2T też wchodzi w grę to można przemyśleć jeszcze kilka innych opcji, jeśli nie to chociaż powiedz czemu nie? Co Ci przeszkadza w 2T? Za duża moc? :D Sam widzisz że 3 osoby polecają Ci 2T i tylko Ty jesteś za 4T więc chyba coś w tym jest ;) Pozdro LwG!
KajoZG
KajoZG
  26 listopada 2014
Ostatnio edytowany: 1 stycznia 1970

WTF?!?!?!?! Co ja zrobiłem? :D

IGotTroubleOnMyMin
IGotTroubleOnMyMin
  27 listopada 2014

HAhahhah, zacytowałeś się :D

KajoZG
KajoZG
  27 listopada 2014

No chyba tak hahahahaha :D

DJpamir
Posty: 801 (po ~239 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 1
DJpamir
  4 grudnia 2014

pooglądałem,przemyślałem i zmiana planów.
Szukam enduro albo super moto najbardziej bym brał honde varadero tylko nie wiem czy w tej cenie coś znajdę.
Chcę 4T aby był oszczędny,spalanie ok 6l mam w aucie a moto będę jezdził 10x więcej więc musi być oszczędne i dać się wjechać na polne drogi.
jęśli chodzi o junaka 122 to ma on 5 biegów (jakiś błąd w danych był) i nawet o 2 konie więcej od rometa,więc jeśli niec używanego nie znajde w normalnym stanie nie znajde to go kupie chyba.

GÓWNO WIESZ W NOGACH ŚPISZI O KUPIE JEŻA SNISZ

Paulus601
Posty: 1 (po ~252 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
Paulus601
  6 grudnia 2014

Witam śmigam zwykłym Mińskiem z 11 konnym silniczkiem i 4 biegową skrzynią i jestem zadowolony w pojemności 125 cm cudów niema jeśli szukasz rakiety kup sobie coś w pojemności do 350 jeśli masz prawko kat A wtedy będziesz mógł poszaleć.

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.