witajcie Kochani :) własnie przygotowuje sie do Kupna takiego Autka:) w sierpniu jak dobrze pójdzie ewentualnie wrzesień bede miał na to 14 tyś zł :) interesują mnie najmocniejsze wersje i nie takie aż awaryjne chodzi dokładnie o silniki benzyna 1.8 Turbo wersja 150 koni ewentualnie jak sie trafi to wersja 180 Koni oraz silnik disla wersja 110 Koni i wersja 130 Koni z 6 biegową skrzynia. jesli chodzi o spalanie chciałbym dość mocny samochód z jak najmniejszym spalaniem wiem że w benzynie ciężko to osiągnąc no, ale ta MOC ... piszcie prosze :) Ewentualnie jeśli padnie na disla to chciałbym podkręcić Moc do Około 200 Koni i Zrobić Wizualny Tuning :) wiem że w benzynie można więcej wycisnać no ale te spalanie troche drażni :) poradźcię :)
Audi A3 Disel czy Benzynka ? strona 1 z 3
Wszystko tez zależy ile kilometrów rocznie chcesz nim jeździć. Zależy tez od stanu takiego silnika, osobiscie wybrałbym 1.8 z turbo 150 koni i nim sie bawil w podkrecanie. Silnik diesla ma to do siebie ze owszem jest trwaly ale droższy w eksploatacji a szczegolnie trzeba pamiętać o pilnowaniu terminu co do wymiany oleju gdyz turbiny bardzo zle znosza stary olej. A o 1.8 turbo slyszalem własnie ze są to udane silniki i zadziej sie psują od 1.9 tdi ale to też wszystko zalezy jak sie uda:) A co do spalania to w trasie gdybyś spokojnie jechal to benzynka spalisz litre moze 2 wiecej niz dieslem.:)
słuchaj dzieki że sie odezwałes w ogóle myslałem że Nikt nie napisze :)
czy gaz do takiego turbo nie zaszkodzi zbytnio dla takiego silnika ??? z tymi km to własnie dość dużo bym robił ale też chcem mieć sporą moc pod nogą żeby móc wyprzedzać bez problemu nie tak jak ten z M5 ale podobnie :)
Gaz mu na pewno nie zaszkodzi i będzie miał moc ale jak już to najlepiej zamontować jakąś lepsza instalacje:) No i jak chcesz własnie moc to lepiej kopic benzynę. Diesel się trochę wolniej jednak zbiera.:) Fakt mocy tyle co miał ten gość z Warszawy nie będzie ale i tak na drodze będzie czym przycisnąć:)
sądzisz że po ostrym tuningu da rade wycoągnąc ponad 300 Koni? na pewno program lepszy dolot lepsza wieksza turbina intercooler wiekszy itd
No 300 koni to myślę że dałoby się ale odbiłoby się to na trwałości silnika na pewno a także skrzyni i sprzęgła. Trzeba by było założyć dyferencjał o ograniczonym poślizgu bo to auto z napędem na przód ( cos takiego jak w focusie rs)
wiesz ziomuś nie jestem tam jakimś szaleńcem czy coś mysle że disel da rade i jest oszczędny a to da mi rade go utrzymać wiesz jak jest na stacjach drogo to nie kiedyś ze po 2 zł benzyna była :) chciałbym benzyne ale pali dużo ale noge ciężką bym miał przy takiej mocy :) myśle że 130 koni i chip na 170 koni da mi setke w mniej niz 7 sekund :) i disel fajnie wciska w fotel dzieki niższemu i silniejszemu momentowi obrotowemu :) jechałem Astrą 2.0 TDi i fajnie szła
No wiem ze drogo bo sam sporo jeżdżę i jeżdżę dieslem i zgodzę się ze pali mało ale jeśli chodzi o serwis czy naprawy potrafi szarpnąć po kieszeni chyba ze masz swojego zaufanego mechanika który Ci naprawi dobrze i tanio:) No i jeszcze kwestia żeby historia tego auta była jasna w sensie co było robione kolo niego i w ogóle bo jeśli chodzi o diesle to bardzo łatwo trafić na bubel a później trzeba słono płacić niestety
a czym jeździsz dokładnie ? jaki silnik jaka moc ? wiem wlasnie że szarpie po kieszeni :) miałem sportową wersje Opla Corsy benzyna szła jak burza ale ciężko było utrzymać spalała w mojej nodze 12-13 litrów benzyny :(
Ja jezdze Fordem Focusem C-Max 1.6 TDCI 109 koni:) szalu jakiegos nie ma ale ma zryw no i spalanie 4.4 litra na 100km:)
Ja jestem z Dębicy na Podkarpaciu a TY?:) no tak tam jest tanio ale niestety żyjemy w Polsce i trzeba kombinować.
Okolice Olsztyna dość daleko mieszkasz :) to przeprowadzaj sie tutaj robote załątwie i będziesz tanio miał hehehe