MatiLW
MatiLW
  10 czerwca 2014 (pierwszy post)

witajcie Kochani :) własnie przygotowuje sie do Kupna takiego Autka:) w sierpniu jak dobrze pójdzie ewentualnie wrzesień bede miał na to 14 tyś zł :) interesują mnie najmocniejsze wersje i nie takie aż awaryjne chodzi dokładnie o silniki benzyna 1.8 Turbo wersja 150 koni ewentualnie jak sie trafi to wersja 180 Koni oraz silnik disla wersja 110 Koni i wersja 130 Koni z 6 biegową skrzynia. jesli chodzi o spalanie chciałbym dość mocny samochód z jak najmniejszym spalaniem wiem że w benzynie ciężko to osiągnąc no, ale ta MOC ... piszcie prosze :) Ewentualnie jeśli padnie na disla to chciałbym podkręcić Moc do Około 200 Koni i Zrobić Wizualny Tuning :) wiem że w benzynie można więcej wycisnać no ale te spalanie troche drażni :) poradźcię :)

matti722
matti722
  10 czerwca 2014

spoko pionteczka:)

WujekBeton
WujekBeton
  11 czerwca 2014

Żałuję, że czytałem ten dialog...

adiluki
Posty: 1972 (po ~312 znaków)
Reputacja: 55 | BluzgometrTM: 205
adiluki
  11 czerwca 2014
MatiLW
MatiLW: Ewentualnie jeśli padnie na disla to chciałbym podkręcić Moc do Około 200 Koni

???
MatiLW
MatiLW: Zrobić Wizualny Tuning :

???[
quote=MatiLW]wiem że w benzynie można więcej wycisnać no ale te spalanie troche drażni :) poradźcię :)
jedno z drugim sie wyklucza
ToTylkoYo
ToTylkoYo
  12 czerwca 2014
MatiLW
MatiLW: chciałbym podkręcić Moc do Około 200 Koni i Zrobić Wizualny Tuning :)


Po co kombinować?? Dołożysz z 3-4 tyś więcej i masz juz oryginalnie porobioną S3 ;) A jak sam będziesz grzebać to mozesz więcej zepsuć niż polepszyć :D
MatiLW
MatiLW
  12 czerwca 2014

mówisz wersja S3 2205 koni około 20 koła stoi :) móglbym ją podkręcić do 300 koni ?

ToTylkoYo
ToTylkoYo
  13 czerwca 2014

Powiem tak, aby podkręcić Diesla potrzeba tylko programu i nieraz lepszej turbinki, to mały wydatek, ale żeby porabiać benzyniaka to juz jest wyższa szkoła i potrzeba nie tylko kompa i programy, ale także osprzęt mechaniczny inny niż oryginał. Co generuje wielkie koszta. I dlatego zaproponowałem tobie kupno już S3 zmodyfikowanego fabrycznie. Chyba lepiej mieć w tej samej cenie oryginała, niż samemu sie bawić i coś rozj.... :P

x420kruk2
x420kruk2
  13 czerwca 2014
MatiLW
MatiLW: myśle że 130 koni i chip na 170 koni da mi setke w mniej niz 7 sekund :)

nie sądzed83dde09
MatiLW
MatiLW
  15 czerwca 2014

S3 kupie chyba ale wyłącznie wersje 220 koni i troche podkręce do 250 koni . fakt że dużo pali ale GAZ założe i będzie dobrze :) no i 20 koła trzeba na dobra S3 2003 rocznik

WujekBeton
WujekBeton
  15 czerwca 2014

Czy tylko mi, TOTALNYM DEBILIZMEM wydaje się kupno auta, gazowanie go i jednoczesne podnoszenie jego mocy do 300km?

MatiLW
MatiLW
  15 czerwca 2014

nie bede podnosił mocy :) wtedy :D

ToTylkoYo
ToTylkoYo
  15 czerwca 2014

No nie po to sie kupuje mocne auta, aby potem je gazować O_o Takie silniki nie są przystosowane do gazu. Skoro cię nie stać na auto takiej klasy i mocy, to moze kup sobie Tico. Bo chwaląc sie wszędzie w koło, że mam S3 z 300KM wspomagane podtlenkiem LPG doprowadzi większość ludzi do śmiechu :/ A jak pojedziesz na jakiś zlot Audi to cie chyba wyproszą :P To chyba lepiej kup sobie zwykłe A3 z 1,8 i rób co chcesz ;)

MatiLW
MatiLW
  15 czerwca 2014

nie no stać mnie na S3 i na utrzymanie raczej też :) wiec wybór padnie raczej na S3 :)

MatiLW
MatiLW
  15 czerwca 2014

nie no stać mnie na S3 i na utrzymanie raczej też :)

x420kruk2
x420kruk2
  15 czerwca 2014

nie widzę nic złego w lpg. Dobra instalacja nadaje się nawet pod turbo, a w dodatku nie ma żadnego spadku mocy, ale żebyś zaczął wychodzić na plus musisz zrobić "trochę" kilometrów

WujekBeton
WujekBeton
  15 czerwca 2014
MatiLW
MatiLW: stać mnie na S3

To stać czy chcesz gazować?

Konto usunięte
Konto usunięte: nie widzę

Pomijając sprawy eksploatacyjne, itp. to tak jak pisał ToTylkoYo, jak macie gazować sportowe samochody to lepiej kupcie sobie coś małego...
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.