avganik
Posty: 27 (po ~107 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
avganik
  7 listopada 2013 (pierwszy post)

planuje zakup VW LT35 w wersji maxi long z lat 99-04 jaki nalepij wybrać silnik??

Tomanio
Tomanio
  9 listopada 2013

Witam, jeżdzę LT 35 już od ponad roku, jest to juz mój 2 LT w tej Firmie, oby dwa mają silnik 2,5 70KW i bardzo dobrze sb radzą, robię nim setki km tygodniowo, i jak na moja jazde to pali ok 9l/100km. A powiedz przy czym chcesz tego busa używać i do jakich celów, czy zwracasz uwagę na spalanie i na osiągi? :P

vinroc
vinroc
  9 listopada 2013

tam tylko na paski uwazac bo są 2 rozrządy O.o noo zdziwko nie ^^

avganik
Posty: 27 (po ~107 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
avganik
  10 listopada 2013
Konto usunięte
Konto usunięte: Witam, jeżdzę LT 35 już od ponad roku, jest to juz mój 2 LT w tej Firmie, oby dwa mają silnik 2,5 70KW i bardzo dobrze sb radzą, robię nim setki km tygodniowo, i jak na moja jazde to pali ok 9l/100km. A powiedz przy czym chcesz tego busa używać i do jakich celów, czy zwracasz uwagę na spalanie i na osiągi? :P

głównie chcę go używać do transportu i jako holownika do przyczepy 2800kg. czyli zależy mi głównie na mocy i sile a nie jakie ma spalanie. silnik ma być mocy w KW i Nm
Tomanio
Tomanio
  10 listopada 2013

no to w takim razie ja bym brał 2.8 w najmocniejszej wersji, w końcu musi mieć co ciągnąć te prawie 3tonową przyczepę :P a te silniki też wadliwe nie są, a mają dobre przyje.:cenzura:.ie :D

avganik
Posty: 27 (po ~107 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
avganik
  10 listopada 2013

tylko czytałem że ten słabszy silnik ma wiecej Nm niż ten brazylijski co ma ponad 160km

Tomanio
Tomanio
  14 listopada 2013

Trudno jest mi powiedzieć wiesz, ale radził bym wziąść ten 2.8, słabszy lub mocniejszy, wgl te silniki w LT 35 są mało wadliwe.

WujekBeton
WujekBeton
  15 listopada 2013
Konto usunięte
Konto usunięte: wziąść

Wziąć.
Damek55556
Posty: 2 (po ~56 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 1
Damek55556
  27 listopada 2013

Najleprzy jest silnik 2.5 109 km.

ToTylkoYo
ToTylkoYo
  3 grudnia 2013

A dlaczego LT?? Latałem Sprinterem I z 2004 roku. Silnik 2,7 CDi 160 KM 330 Nm. Woziłem nim mięsa i wędliny to nieraz targał po 2-2,5 tony (oczywiście dołożone pióro na tylnim resorze). Jak go dostałem miał 16 000 (szesnaście tysięcy) km 2 lata temu gdy go odstawiłem, bo zmieniłem firmę miał 830 000. I widze, że nadal jeździ, jedynym mankamentem była blacha, co 200tyś musiał być malowany :D W tym okresie miałem tylko 2 awarie skrzyni, to za 3 razem wymienili mi na szybszą i mocniejszą skrzynie od słabszego silnika. A silnik na łańcuszku, ani razu nie zawiódł, no może raz przy 650 000 spod drugiego wtrysku poszedl płyn chłodniczy. mieliśmy także LT z 2,8 silnikiem owszem był mocny i zrywny, ale chyba trafiliśmy na jakiś egzemplarz wadliwy bo co chwile siadała pompa wtryskiwaczy :/ nawet raz sie rozrząd przestawił, szef sie wkur... i sprzedał go. Na jego miejsce przyszły 2 nowe sprintery w 2009r, to co to za gów.. nie będe sie rozpisywał.

regerege
regerege
  16 grudnia 2013

2.5 TDI całkiem sprawnie radzi sobie z Transporterem T4, nie wiem jak to w LT wyglada, w kazdym razie jest bezawaryjny.

avganik
Posty: 27 (po ~107 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
avganik
  16 grudnia 2013

miałem sprintera 316CDI z 2002 z ładunkiem szedł przyzwoicie a przy większych zwniesieniach brakowało mu mocy. LT ma większą pojemność przy mniejszej ilości cylindrów co daje odczuwalny większy moment obrotowy

OnlySkyIsTheLimit0
OnlySkyIsTheLimit0
  27 grudnia 2013

Jak Sprinter to tylko 2,9 Td natomiast 2,5 TDI tylko 5 cylindrowy. Pozdrawiam.

misiek26a
Posty: 21 (po ~49 znaków)
Reputacja: -6 | BluzgometrTM: 0
misiek26a
  7 stycznia 2014

W lt 35 najleprzy jest silnik 2.5 tdi 109 koników

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.