mlodystopro
mlodystopro
  20 sierpnia 2012 (pierwszy post)

Witam. Powoli zaczynam szukać motoru dla siebie. Myśle o r6,cbr f4 ewentualnie jakiś gsx.
Miał ktoś z was doczynienia z wymienionymi sprzętami ?

MuyBueno
MuyBueno
  22 sierpnia 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: Myśle o r6,cbr f4 ewentualnie jakiś gsx.

Bierz litra , co się będziesz rozdrabniał .... :rotfl:

A tak serio.
Oficjalnie serio 1 moto ?
Masz jakieś pojęcie jeśli chodzi o ścigacze ?
mlodystopro
mlodystopro
  22 sierpnia 2012

Nie to będzie ma być pierwszy motor z większych.. Ponad rok jeżdze dr350 wiem ze to cross ale moc ma. Miesiąc jeździłem banditem bez prawka tak wiesz. Próbowałem sie kłaść na zakretach nawet po czasie mi wychodziło. Kilka razy jeździłem gsx650. Więc ogl to nie będzie pierwszy ścigacz na którym będę siedział ; D

Sillance
Sillance
  23 sierpnia 2012

o r6 zapomnij zje cie.. za bardzo agresywna nie wybacza po r7 jest to model który na prawdę jako amatorom trudno opanować.. jeżeli bierzesz się już za "przecinaki" brałbym jakiegoś naked'a po pewnym okresie będziesz wiedział czy nadal chcesz iść w stronę leżenia na baku czy bardziej turystyczna jazdę fazerk'a ..

DAMIANYZFR1
DAMIANYZFR1
  23 sierpnia 2012

kupuj litra

bedzie eliminacja wstępna.

mlodystopro
mlodystopro
  25 sierpnia 2012

Nie chce litra. Czytać nie potrafisz ?

LimeGreen
LimeGreen
  26 sierpnia 2012

Jeździłem na wszystkich wymienionych przez Ciebie sprzętach i myślę, że najlepszym wyborem na pierwszy motocykl z Twojej listy będzie Cbr-ka. Kumpel ma model F4iSport, bardzo lekki i zwinny a co najważniejsze na początek - ma bardzo fajne oddawanie mocy, równe i przewidywalne. Jedyną jego wadą jest chyba spalanie , pali chyba najwięcej z 600-tek.

Skoro jeździłeś rok na Crossie 350 nie jesteś totalnym świeżakiem i jeżeli tylko będziesz jeździł z głową , niespodzianek być nie powinno :)

Pozdro , Krzysiek.

mlodystopro
mlodystopro
  27 sierpnia 2012

Tak myślałem że cbr to najrozsądniejszy wybór..

A co myślisz o r6 ? Ale na początkek przygody z morotami to chyba za dużo ?
Tylko raz miałem okazje sie tym przejechać i powyżej 10tyś obrotów to dzieje sie coś strasznego nagle zaczyna strasznie ciągnąć. Nie wiem co to zauważyłeś. W końcu podobno najmocniejsza 600setka z tego co wyczytałem.

ewelunnnia
Posty: 102 (po ~223 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 12
ewelunnnia
  27 sierpnia 2012

A ja bym radziła kupić rower taniej wychodzi i nie tworzy spalin i będziesz zdrowszy i bardziej sexi. Choć z drugiej strony laski na rower nie zarwiesz więc wybierz model robiący lepsze wrażenie:)

słodka

mlodystopro
mlodystopro
  28 sierpnia 2012
ewelunnnia
ewelunnnia: A ja bym radziła kupić rower taniej wychodzi i nie tworzy spalin i będziesz zdrowszy i bardziej sexi. Choć z drugiej strony laski na rower nie zarwiesz więc wybierz model robiący lepsze wrażenie:)


Bardzo inteligentna wypowiedź ; D Brawo
Avatar użytkownika kanterxkanterx
Posty: 8524 (po ~52 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 16
kanterx
  29 sierpnia 2012

r6 za agresywna jak na pierwsze podchody ze motocyklami tego typu.
CBR nie zawodna i przyjemna do jazy.
Ogólnie ja bym zaczął od XJ 600 . Bardzo fajny motocykl. Mało awaryjny, wygodna w długie trasy, mocy nie brakuje.

Konto usunięte
Konto usunięte: r7

r7 ??? pokaż mi te moto

a jeszcze jedno motor masz w pralce.

Duszę mam motocyklisty
Autami nie gardzę
Mercedes w123 2.4D :)

Hoshiko
Hoshiko
  29 sierpnia 2012
ewelunnnia
ewelunnnia: A ja bym radziła kupić rower

d83ddc4d
LimeGreen
LimeGreen
  30 sierpnia 2012
kanterx
kanterx: r7 ???


Oczywiście, że istnieje Yamaha R7 , lecz wątpię , że ktoś z was kiedykolwiek ją dosiadał gdyż jest to egzemplarz wyścigowy, którego wypuszczono bodajże 500 sztuk by spełnić wymogi homologacyjne F.I.M ;)

Konto usunięte
Konto usunięte: A co myślisz o r6 ?


kanterx
kanterx: Ogólnie ja bym zaczął od XJ 600


Dokładnie tak. Lub nawet od dwugarowego Kawasaki Gpz 500S. Rozumiem, że chciałbyś coś w sportowych plastikach , jednak na tych motocyklach ładnie byś się `zatrybił` :)
piesleszek1
piesleszek1
  30 sierpnia 2012

Dla każdego co innego, jeździłem starą r6 i osobiście nigdy w życiu nie kupił bym tego motocykla do codziennej jazdy. Kupiłem coś podobnego, tzn z tym samym silnikiem, fazera 600, motocykl wygodny ręce na nim nie drętwieją ;p. Jeżeli natomiast szukasz tzw. ścigacza porozglądaj się za f4i jak koledzy pisali to taki mix turystyka ze ścigiem, gsx-a 600 k1 bądź k4, k6 w zależności od budżetu.

mlodystopro
mlodystopro
  1 września 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: jeździłem starą r6 i osobiście nigdy w życiu nie kupił bym tego motocykla do codziennej jazdy


Ale aż tak źle jest ? Czy po prostu Ci sie nie podobał ?

Znalazłem dosyć ładną cbr we wtorek jade ją zobaczyć.

http://allegro.pl/honda-cbr-600-f4i-sport-2002r-nie-gsxr-r1-r6-i2575211851.html
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.