oko666
Posty: 1 (po ~1610 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
oko666
  11 czerwca 2012 (pierwszy post)

W przypadku motocykli o pojemności 600cc wejście
"na gumę" wyłącznie przez rozwarcie przepustnicy jest
często niemożliwe. Dlatego należy zastosować mały
fortel. Gdy obroty znajdą się w zakresie maksymalnego
momentu obrotowego, należy najpierw na chwilę
zmniejszyć gaz tak, aby motocykl "zanurkował" na
przednim kole, a następnie należy mocno gaz odkręcić.
Moc motocykla, połączona z energią rozprężającego się
przedniego resoru, pozwala oderwać przednie koło od
ziemi.
Wchodzenie "na gumę" z wykorzystaniem sprzęgła
polega na podniesieniu obrotów w okolice
maksymalnego momentu obrotowego przy wciśniętym
sprzęgle i następnie na zwolnieniu sprzęgła. Przednie
koło można podnieść już przy małym wciśnięciu
sprzęgła. Wystarczy, aby obroty znalazły się na chwilę w
okolicach maksymalnego momentu obrotowego.
Wchodzenie "na gumę" przy wykorzystaniu mocy
motocykla jest ryzykowne i wymaga optymalnego
doboru gazu. Zbyt mocne przekręcenie manetki gazu
powoduje natychmiastowy upadek na plecy. Poza tym
obroty w zakresie maksymalnego momentu oznaczają
sporą szybkość i związane z nią poważniejsze następstwa
upadku. Wchodzenie "na gumę" ze sprzęgłem jest
możliwe przy dużo mniejszych prędkościach i pozwala
na dużo większą precyzję sterownia poziomem
wychylenia do tyłu.
Przy wchodzeniu na gumę należy usztywnić ramiona,
mocno ścisnąć kolanami zbiornik paliwa i cały czas
trzymać stopę na hamulcu tylnym. Gdy sytuacja
wymyka się spod kontroli, należy nacisnąć stopą
hamulec, a przednie koło powinno szybko powrócić na
ziemię.

siemaszdylara
Posty: 232 (po ~125 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
siemaszdylara
  11 czerwca 2012

ja zamawiam nerki

vinroc
vinroc
  11 czerwca 2012

google?
jezu

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.