DjLukasz
DjLukasz
  4 maja 2012 (pierwszy post)

Siemanko mam taki problem ze mam nowego skuterka firmy Router jest serwisowany zgodnie z jego karta gwarancyjna i problem jest taki ze zdarl mi juz 2 paski w tym za pierwszym razem nic sie nie stalo z wariatorem ani sprzeglem na moje oko pasek wymieniłem na nowy założyłem i po przejechaniu z jakies 20 km może więcej pasek mi siadl tzn rozleciał sie na drobne kawałeczki dodatkowo rolki wtopiły mi sie w wariator . zaprowadziłem skuter do serwisu niby cos nie tak bylo z tarcza sprzęgłowa no ok ale po odebraniu go skuter nie rozwija mi juz za dobrze określonej prędkości na dodatek jak przekroczę 40 km/h to zaczyna silnik wpadać na wysokie obroty a skuter zaczyna zwalniać tak jak by pasek sie ślizgał . nawet jak przejadę paręnaście set metrów tak mniej więcej 300 do 400 strasznie sie nagrzewa mi wariator i sprzeglo nie wspomnie o gorącym pasku .
dodam ze zaden z hamulców nie blokuje mi kola zęby byl jakiś opór tylne kolo tez sie bardzo plynnie kreci tak ze to na pewno nie jest przekładnia napędowa
moje pytanie brzmi tak czy uszkodzone sprzeglo moze powodowac to ze pasek na wolnych obrotach silnika moze (wibrować ,drżeć, pulsować ) co bedzie powodowało ze będzie sie nagrzewać sprzęgło i wariator czy tez wina moze lezec po stronie silnika ze któreś łożysko moze byc nie sprawne i może przycierać sie i nagrzewać wał

PS skuterek mam od roku i wyjechałem na nim 2800 KM na obecnym pasu wyjechałem jeszcze 200 ale przy predkosci 30 km bo powyrzej zaczyna wariować i z obawy na dodatkowe koszty w sprawie paska taka predkoscia sie poruszam

szalona1980
szalona1980
  5 maja 2012

a skad jestes bo wiesz jak bym zobaczył to było by łatwiej

DjLukasz
DjLukasz
  6 maja 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: a skad jestes bo wiesz jak bym zobaczył to było by łatwiej

opisałem problem
vinroc
vinroc
  6 maja 2012

musiał bys rzucić pasek i zobaczyć czy wszystko sie lekko kreci
czy niema czasem jakiegoś luzu (bedzie sie wantowac i hamowac i grzac)

i czy jest wszystko w osi bo to wygląda jakby własnie gdzies cos było z dupy
aa skoro oporów niema i nie hamuje nic to ja bym patrzał czy niema jakiejs wady fabrycznej

PawciuWLKP
Posty: 154 (po ~192 znaków)
Reputacja: 1 | BluzgometrTM: 0
PawciuWLKP
  10 maja 2012

Jak jest na gwarancji,to zaprowadź do serwisu,i powiedz jakie są objawy.Ja bym stawiał na niewłaściwy pasek,albo za słabą sprężynę na wariatorze.

DjLukasz
DjLukasz
  10 maja 2012
PawciuWLKP
PawciuWLKP: Jak jest na gwarancji,to zaprowadź do serwisu,i powiedz jakie są objawy.Ja bym stawiał na niewłaściwy pasek,albo za słabą sprężynę na wariatorze.

najlepsze jest to ze gwarancja nie obejmuje wariatora ani sprzęgła ale zastanawiam sie nad wymiana wariatora i sprzęgła jesli nadal będzie darł to juz nie wiem co zrobię
Fx7700
Fx7700
  13 maja 2012

Czasami jest tak jak talerze sprzęgła nie dociskają odpowiednio pasta, musi być wszystko IDEALNIE dopasowane czyli waga rolek, % docisku sprężyny oraz korektor momentu obrotowego bez fachowego dopasowania elementów skuter po prostu będzie zwykłym odkurzaczem. Ja mam Malage f15 i też miałem podobne przygody ale w porządnej firmie tuningowej tak mi dopracowali wszystko że pomykam już dwa latka i leję tylko olej i benzynę. p.s.. czasami trzeba sporo kasy zainwestować w dobry serwis ale uwierz że będziesz bardziej zadowolony niż serwisu jaki umożliwia Ci gwarancja.

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.