Witam szukam Jakiegos speca od Swapów
dokładnie chodzi mi o zrobienie swapa przy VW Polo 6n chce włożyć coś takiego http://allegro.pl/kompletny-silnik-2-8-vr6-golf-iii-passat-b4-skrzyn-i2013508386.html
lub http://allegro.pl/silnik-vw-passat-golf-2-8-vr6-i2010186261.html
Moje pytanie czy to zmieści mi się pod maska ???
i czy zna kytos jakiego kolo co by to zrobił w Krakowie ???
widziałem cos takiego na YT http://www.youtube.com/watch?v=_iblaWHrl18
Swap silnika VW Polo -> vr6 strona 2 z 2
ja tak myslę czy nowych kielichów nie założyć :):)
silnik juz jest :) :) od sharana :D kompletny po wymianie rozrzadu itp woiadomo i taak całego musze rozebrac :) dałem niecałem 2 tys ze skrzynią od kumpla :) mysle że czas w jakim zostanie zrealizowany swap to około miesiaca ;D narazie jeszcze autkiem jerzdze :Dale jak juz ten bedzie gotowy do wstaawki to bedziegites :D
i teraz zasadnicze pytanie jak pojade na przeglad czy podbija mi go ?? jak nie zgłosze w wydziale komunikaci ze zmieniłem silnik ???
z tego co mi się wydaję to nie .
bo w serii nie było tych silników w tym samochodzie i będzie trzeba "spawać" nowe uchwyty itd . wtedy czeka Cię rzeczoznawca i przegląd dopiero wydział komunikacji i nowy dowód . no i opłaty jak za 2.8 :) to ze silnik po wymianie rozrządu .. coś mi się nie widzi ... jest na pojedynczym czy podwójnym łańcuchu na wałkach ? generalnie rozrząd powinien wytrzymać 250 000 i tyle wytrzymują .. łańcuszki nie mają tendencji do pękania ale ślizgi po takim przebiegu są już w misce :)
dziewczyna widzę ma więcej w głowie niż Ty, pakując się w taki pomysł bez jakiejkolwiek wiedzy na ten temat. :)
ze swapem masz od ciula roboty, polecałbym wrzucenie największej dostępnej jednostki dla tego modelu i zabawy z nią - najtaniej i najpewniej. nie musisz bawić się w zmiany wiązek i dobierania czy modzenia komory, szczególnie, że oddając to komuś robisz sobie niezłą niespodziankę - spartaczyć robotę nie trudno, a okres dziecięcy bez jakiejkolwiek wiedzy o budowie swapu i silnikach zje Cię na tyle, że auto obrzydnie Ci po m-cu.
Co wy tutaj piszecie? TO nie jest 200sx ze rb czy sr wejdzie.. auto samo w sobie gowno wazy a ty chcesz wrzucac vr6 gdzie jest okolice 200 koni..? to nie stany ze zrobisz tutaj wszystko .. musialbys konwersje napedu zrobic.. skrzynia wszystko.. nie jest takie proste.. wiec po prostu wybij se to z glowy a jak chcesz miec zjadacza asfaltu kup se malucha i wstaw 1.2 8v z punto bo juz temat obcykany.. -,-'
no chyba Cię pohieło :) jaa juz mam go na kanale rozgrzebanego :)a ty mi o takich pierdołach piszesz :) ja tam niewiem czy mnie się znudzi raczej nie to jest 2 polóweczka moja i nie chce zadnej innej :) może i mnie zje sfap ale niema to jak uczyć sie na własnych błędach....
zrobie :) mysle ze jak będe miał teraz wolne i będzie ciepło :) to do połowy lutego wyrobie sie :) pozatym jesli chodzi o napęd prawie wszystko będzie zmieniane :) i co z tego ze ma praawie 200 KM ??? fajnazabawke będe miał na polskie drogi :)
popiszemy o tym jak go skonczysz ;)
nie wiem dokladnie o ile ciezsza jest vr6ka od zwyklej jednostki z polo, ale jesli waga bedzie przekraczac norme, to dupa bedzie Ci latac jak w trabancie
zupelny brak wyobrazni i wnioskujac z postow - obycia z mocnymi autami
co oznacza, podejrzewam setke w mniej niz 7 sek. fajnie to brzmi jak sie tego slucha, gorzej z opanowaniem. mam nadzieje, ze poszerzysz chociaz auto i dasz mu przyzwoite kola, zeby to to sie trzymalo za zakretach i nie mielilo w miejscu?
ale co ja tam wiem, w koncu mam tylko malucha...