DJpamir
Posty: 801 (po ~239 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 1
DJpamir
  16 listopada 2011 (pierwszy post)

Witam,chce sobie kupić subwoofer skrzynie,albo tube.
Nie mam wzmacniacza i nie znam się na tym,więc chce kupic subwoofer aktywny z jakiś tanszych. Czytałem o nich opinie że nie są zbyt fajne,dlatego zdecydowałem sie na zakup używanego(kiepska jakosc,to chocaż niech za grosze bedzie) ::mrgreen::
Radio mam jvc 4x50W i w przednich drzwiach głośniki 13cm piooner,na tył mam 16cm PEIYING 1610C(nawet nie wiem czy je zakładać jeśli będzie tuba)
Samochód to seat toledo liftback,będzie w nim wogóle słychać ten bas z takich aktywnych tub? ::mrgreen::
znalazłem 4 modele,mysle ze da sie je wyrwac za ok 50-60zl
co z tego by było najlepsze?
1-tuba aktywna Tonsil sas150
2-AKTYWNA TUBA DIBEISI BAS EXPLOSION 25cm
3-Aktywna TUBA SUBWOOFER Manta SB-2500A
4-Skrzynia MANTA SB-1010A
Wydaje mi się że tonsil by był z tego najlepszym wyjsciem,tylko nie sądze żeby go chcieli sprzedać w takiej cenie jak podałem ::mrgreen::
Możecie podać jakieś propozycje subwoofer plus wzmacniacz,ale cena zestawu ma być max do 150zł! i głośnik najlepiej 25cm

GÓWNO WIESZ W NOGACH ŚPISZI O KUPIE JEŻA SNISZ

laurenth1981
laurenth1981
  16 listopada 2011

Lepiej zalej se bak do pełna, a nie kupuj tego badziewia :P

DJpamir
Posty: 801 (po ~239 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 1
DJpamir
  16 listopada 2011
Konto usunięte
Konto usunięte:

zatankowac to mam,ale chciałbym troche chociaż bassu ::mrgreen::
na razie mam tylko w przednich drzwiach PIONEER TS-G1316
a z tych 16cm PEIYING 1610C co na tył chce zamontować to jest gorszy bas niz z tych mniejszych w drzwiach.

GÓWNO WIESZ W NOGACH ŚPISZI O KUPIE JEŻA SNISZ

kaziu4442
Posty: 471 (po ~240 znaków)
Reputacja: 3 | BluzgometrTM: 2
kaziu4442
  17 listopada 2011

Co do cen to nie orientuje sie teraz dokladnie. Tonsil to dobre glosniki i wbrew przekonaniu sa lepsze niz sie wszystkim wydaje. Sony pionier itp wysiada jak dla mnie przy tonsilu.

DJpamir