MTF
Posty: 1559 (po ~133 znaków)
Reputacja: 22 | BluzgometrTM: 7
MTF
  29 września 2011 (pierwszy post)

Witam, posiadam Seata Ibizę 1.4 2000r

Po przekręceniu kluczyka, zapalają mi się kontrolki, w tym kontrolka oleju po czym sama gaśnie (mimo że silnik nie jest uruchomiony).

Polska instrukcja (którą posiadam) mówi że powinna gasnąć zaraz po uruchomieniu silnika a nie wcześniej

Natomiast Angielska (którą mam także) mówi że kontrolka zapala się na parę sekund..

I w sumie jestem w dupie :( bo to moje 1 auto, nie znam się na tym jeszcze a google mi nie pomagają...

KORARM
KORARM
  29 września 2011

Nigdy nie widziałem, żeby kontrolka oleju gasła wcześniej jak uruchomienie silnika.
Chociaż na wieśwagenach się mniej znam.

Zgaduje, że kupiłeś auto od matacza z tak zwaną "ukrytą wadą"

MTF
Posty: 1559 (po ~133 znaków)
Reputacja: 22 | BluzgometrTM: 7
MTF
  29 września 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: Nigdy nie widziałem, żeby kontrolka oleju gasła wcześniej jak uruchomienie silnika. Chociaż na wieśwagenach się mniej znam. Zgaduje, że kupiłeś auto od matacza z tak zwaną "ukrytą wadą"

samochód kupiłem od zwykłej osoby - nie handlarz.. dokładniej od dziewczyny.. samochód wzięty wprost z podwórka :) więc nie myty i nie szykowany na sprzedaż :) tak więc twoja teoria nie pasuje :)

np. polówki mają tak że gasną przed odpaleniem.. ale o seacie nie mogę znaleźć nic :(
lamiluzje89
lamiluzje89
  30 września 2011

Kontrolka zapala Ci sie podczas jazdy?? Jezeli nie to spokojnie:) tak masz jak na tym filmiku?? http://www.youtube.com/watch?v=hTJfx2SIMC8&feature=related

MTF
Posty: 1559 (po ~133 znaków)
Reputacja: 22 | BluzgometrTM: 7
MTF
  30 września 2011
Konto usunięte
Konto usunięte:

Słaba jakość ale widzę moją kontrolkę która gaśnie przed odpaleniem :)
Mam tak samo :) Czyli wszystko jest cacy :) dzięki Ci :piwo:
tomekjust
tomekjust
  30 września 2011

lamkpa gasnie przed odpaleniem auta,mam takiego samego seacika,jeszce jutro dokladnie sprawdze.pozdro

rodzynekchn