NuTiiiiii
Posty: 70111 (po ~86 znaków)
Reputacja: -1080 | BluzgometrTM: 51
NuTiiiiii
  20 lipca 2011 (pierwszy post)

Witam :ziober2:

Urlop jest to mam trochę czasu pobawić się z wymianami podzespołów w mojej furze.
Skoda Octavia I rocznik 2000, 1.9 Tdi

Chciałbym wymienić tarcze z tyłu i klocki ale zbytnio nie znam się na firmach...
Polecicie jakąś? Fajnie byłoby od razu linki do łalegroo. (mam wersję z ABS)

2 sprawa wymieniłem żarniki ksenonowe D2S. Kupiłem 2 za 300zł Philipsa.

Czasem lewe światło zapala się za 4-5 razem i zmienia kolory od niebieskiego aż po ten właściwy - żółty (4500K)

Gościu mówił, że to wina przetwornicy. Wymienił i było tak samo, ja jednak myślę że to może być starter uszkodzony czy coś.

Jak myślicie ?

I po 3 wymieniam łożysko z tylu z lewej strony. Łożysko jest w całości z piastą.
Bawił się ktoś sam w wymianę czy lepiej jechać do mechanika?

I też jakby ktoś polecił jakieś w miarę dobrej firmy to byłbym wdzięczny.

Każdemu za jakąkolwiek pomoc :piwo:

Piona!

Ballantines rzeźbi to wspaniałe ciało :ziober2:
Oglądanie meczów to nie tylko rozrywka, ale wręcz terapia. Futbol pozwala oswoić i uwolnić emocje - agresję, frustrację i smutek :pilka:

Vinroc
Vinroc
  20 lipca 2011
NuTiiiiii
NuTiiiiii:

co do pierwszego
kup najtansze
to i tak i tak sie wymeczy aa tył to tył nie musi w 100% byc idealny
o przód mozesz sie bardziej martwic (tarcze np z harta - twarde dosc klocki z trw (czy jakoś tak) miekkie wiec tarcze mniej po dupie dostaną)
w jakimś vagu tak ostatnio powymieniałem

2 przetwornica raczej

3 jesli masz prase to baw sie

najlepiej miec 2 samochód samemu wszystko rozkrecić podjechac do mechanika z łozyskiem juz dac 30zł i juz masz po robocie

co do firm no ciezko powiedzieć bo polece Ci firme aa tu bedzie wadliwa seria i dupa
lepiej kupic coś w rozsądnej cenie i tyle bo i tak predzej czy pózniej do wymiany
niz płacić za firme
NuTiiiiii
Posty: 70111 (po ~86 znaków)
Reputacja: -1080 | BluzgometrTM: 51
NuTiiiiii
  20 lipca 2011