Witam. Chcę uzyskać kilka porad oraz wskazówek od osób , które miały styczność z tym modelem Mercedesa, czy 2.3 + gaz to dobre rozwiązanie ?
lista tematów
W124 2.3 B+G strona 2 z 4
to nie jest klasyk
berlingo takie czasy na trasach czy na mieście kręce że szok, narazie 0 pkt ale ambicje mam
mocne auto wcale nie musi mi pomóc w zebraniu 24 pkt :D
Powtórzę po raz milion, któryś tam, że gaz to do zapalniczek Misza1 napisał Ci co i jak, a jeżeli chcesz jeździć tanio i nie koniecznie w trybie sport to bierz diesla i nie kombinuj, lej do niego olej jadalny albo inne badziewie i do przodu
Twoje podejście do motoryzacji jest zupełnie inne od mojego więc nie będziemy dyskutować czy coś jest klasykiem czy nim nie jest
w124 to klasyk który zyskuje na wartości i jest chętnie kupowany bo żadne nowoczesne auto nie jest tak bezawaryjne i tanie w utrzymaniu panie maćku :D
Konto usunięte: w124 to klasyk który zyskuje na wartości i jest chętnie kupowany bo żadne nowoczesne auto nie jest tak bezawaryjne i tanie w utrzymaniu panie maćku :D
czasu nie oszukasz : )
wujaszek kupił dobie 300d w automacie, jeździ się świetnie, ale trzeba wymienić to, wymienić tamto, porobić blachy bo wszystko pordzewiałe, coś połatać podłoge itd itd itd : )
no ale my mówimy o kolekcjonerskich stanach a nie złomach
a tak pozatym dziś jest ogólnopolski dzień klasyków
To chyba normalne w 18-20 letnich samochodach wiadomo czasu nie oszukasz, ale nie oszukujmy się, że zadbany egzemplarz jest wart więcej niż np. młodsze ,,okulary" w podobnym stanie.
i tak jak każda marka, czy model samochodu, można trafić wśród nich perełki, ale i takie, które może i dowiozą Cię do domu po zakupie.
czyli wychodzi na to ze każdy w124 na świecie to złom i nie ma ani jednego z przebiegiem poniżej 100 tys
ale musze cie zmartwić bo istnieje taki klasyk 33 tys przebiegu
https://picasaweb.google.com/mtmajchrzak/W124KUBA?authkey=Gv1sRgCLCYp5_0pKjx6QE&feat=directlink#