ZwyklyBlondynek
ZwyklyBlondynek
  11 stycznia 2011 (pierwszy post)

Witam,

mam takie suzuki:


i nie pisać mi bzdur na temat motocykla, wiem że ten kosztuje grosze, są lepsze, szybsze itp...

Chodzi mi o xenony..
polecacie te z niższej półki:
http://allegro.pl/zarowka-przednia-revo-xenon-5000k-h4-hs1-p43t-i1389833733.html
http://allegro.pl/xenon-hid-motor-tuning-h1-h3-h7-poprawa-widocznosc-i1397349870.html

a może coś z wyższej:
http://allegro.pl/xenon-ksenon-moto-h1-h7-h7r-h4-h3-h8-h9-h10-i-inne-i1408152130.html
http://allegro.pl/japonski-xenon-kit-h1-h4-h7-xenony-motor-poznan-i1373224720.html

Bo problem nie tkwi w zakupie, ale w tym jak to się ma do poboru mocy, czy tak stare motocykle jak mój z 1990 roku wytrzyma to ?? Nie stopi się nic w lampie ??
A jak na to pały ?? Nie zabiorą dowodu ??

Proszę o rzeczowe konkretne odpowiedzi... bo nie znam się na motoryzacji jak niektórzy... :/

kompas93
kompas93
  11 stycznia 2011

nic ci się nie stopi , xenon wydziela mniej temperatury od zwykłej żarówki i dowodu też cie nie zabiorą :)

ZwyklyBlondynek
ZwyklyBlondynek
  11 stycznia 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: nic ci się nie stopi , xenon wydziela mniej temperatury od zwykłej żarówki i dowodu też cie nie zabiorą :)

a co polecasz czy te pierwsze w cenie 25zł (same żarówki) zdają egzamin czy lepiej kupić coś bardziej konkretnego w zestawie ?? za 100-200zł. ??
KORARM
KORARM
  11 stycznia 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: nic ci się nie stopi , xenon wydziela mniej temperatury od zwykłej żarówki i dowodu też cie nie zabiorą :)

Widzę kolego, że nie wiele wiesz na ten temat
Po1 To Xenony zanim się rozświetlą t biorą więcej prądu od normalnej żarówki co za tym idzie większa temperatura co już kiedyś tłumaczyłem na forum.
Oczywiście większa temperatura i jest realne ryzyko, że poszczególne elementy lampy się stopią co wiem z doświadczenia o przeróbkach z chińskich xenonów.
Po 2 To:

Konto usunięte