Jaras19883
Jaras19883
  8 stycznia 2011 (pierwszy post)

witam
mam problem ze swoja cordoba... wszystko zaczelo sie od pompy wspomagania ktora mi całkiem stanela i spalila pasek klinowy, oczywiscie pompe kupilem jest wymieniona zalana nowym plynem ale przy odpalaniu silnik nawet nie chcial zagadac... mechanik który rozebrał rozrząd zobaczył ze przestawil sie on o 3 ząbki poniewaaz puścił napinacz prawdopodobnie od silnych drgan jakie mial silnik gdy pompa sie zablokowała... moje pytanie do was jest takie czy wystarczy wymienic wystarczy wymienic tylko kompletny rozrzad i czy głowica moze byc cała czy i glowica tez bedzie do roboty?? jest to silnik 1.4 8V na wielopunkcie. podobno rozrzad bezkolizyjny... jezeli mial ktos podobny przypadek to bede wdzieczny za kazda informacje. z gory dzieki i pozdrawiam

ramok23
Posty: 10 (po ~195 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
ramok23
  8 stycznia 2011

nowy rozrząd i bedzei smigał .Nie jestem pewny czy jest to silnik bez kolizyjny ale jak sie przestawił o trzy zeby to na pewno zawory proste

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.