J023
J023
  22 grudnia 2010 (pierwszy post)

Przymierzam się do zakupu S-type V8 z silnikiem 4.0 lub 4.2 . Miał ktos może styczność z tym samochodem? Chodzi mi głównie o jego wady, i co się w nim najczęściej psuje. Jakiekolwiek informacje mile widziane.

dylsoon
dylsoon
  22 grudnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Przymierzam się do zakupu S-type V8 z silnikiem 4.0 lub 4.2 . Miał ktos może styczność z tym samochodem? Chodzi mi głównie o jego wady, i co się w nim najczęściej psuje. Jakiekolwiek informacje mile widziane.

patrz żebyś sie nie wpiedolił w żadne gówno
bo podejrzewam że to nie nowy jag ma być : )
waldi924
waldi924
  22 grudnia 2010

jak cie stac na s-ke w dodatku z takim motorem to co sie przejmujesz wadami/usterkami. no chyba ze jakis stary rocznik

J023
J023
  22 grudnia 2010
dylsoon
dylsoon: patrz żebyś sie nie wpiedolił w żadne gówno

nie wiem co masz na myśli :)
waldi924 przymierzałem się do XKR z 2002 roku też 4.0 ale silniki z tej wersji podobno miały wadę. Coś tam z tłokami, nie pamiętam dokładnie dlatego pytam bo nie chciałbym kupować drugiego silnika.
SirMatthew
SirMatthew
  22 grudnia 2010

Powiem tak... Jagi to stosunkowo tanie w kupnie samochody ale koszty eksploatacji sa duze.

SirMatthew
SirMatthew
  22 grudnia 2010

Polecam zapoznanie sie z ta strona... Tu sa odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania

http://www.autocentrum.pl/oceny/jaguar/s-type/

J023
J023
  22 grudnia 2010

Widziałem, czytałem i szczerze powiedziawszy to mało informacji tam jest. Coś jest chyba nie tak z forum Jaga bo cały czas wyskakuje mi błąd jak chce się zarejestrować :/

Co do kupna, faktem jest jak pisze SirMatthew, że nie są one drogie. Co do utrzymania, wydaje mi się, że części eksploatacyjne są w miarę przystępnych cenach. Spalanie jak dla mnie jest okej. Pali nie wiele więcej niż obecne V6 a mocy ma znacznie więcej. Boje się jedynie serwisowania tego kota :) Cóż, trzeba kupić i się przekonać

whitestok
whitestok
  22 grudnia 2010

Serwisowanie w polsce Jagów pewnie jest dość drogie a co do wad S-Type to moim zdaniem tylko wygląd :D no ale S-Type już całkiem ładnie wygląda :) A nie myślałeś o XJ8 z tym samym silnikiem z tych samych roczników? Moim zdaniem XJ8 (zwłaszcza XJR) wygląda bardziej dostojnie niż S-Type.

J023
J023
  23 grudnia 2010
whitestok jest ładniejszy, jeżeli chodzi o tył. Jest też większy i cięższy. Mi jednak na razie starczy ten S-type, chociaż rozważam jeszcze X-type .
whitestok
whitestok
  23 grudnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: chociaż rozważam jeszcze X-type .

hehe X-Type to już całkiem malutki no ale 3.0 4x4 w sumie wystarcza :)
J023
J023
  23 grudnia 2010

:) pozostaję przy V8 . Nie chcę V6

whitestok
whitestok
  24 grudnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Nie chcę V6

więc x-type odpada :D ja bym brał XJ8, sumie chciałem sobie już wcześniej takiego sprawić ale doszedłem do wniosku, że za młody jestem na XJ8 i jak już to XK8 bym brał ale to cholerne ubezpieczenie za to auto w uk by mnie "zabiło" :/
J023
J023
  24 grudnia 2010
whitestok nie wiem jak w UK ubezpieczenie ale tu tragedii nie ma. Ja od poj powyżej 2l płacę 1700zł rocznie w tym AC.
A co do XK8 czy mocniejszego XKR to jak wspomniałem wcześniej mają wadliwe silniki. Coś mi się wydaje że S-type ma ten sam silnik 4,0 co jest włożony w XK8
dylsoon
dylsoon
  24 grudnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: jak cie stac na s-ke w dodatku z takim motorem to co sie przejmujesz wadami/usterkami.

piedolenie : )
jak Cie stać na starego, zajeżdżonego trupa, który jest jaguarem, to na 100% musi Cię stać na usterki, bo będą się pojawiać jedna po drugiej < 3
J023
J023
  24 grudnia 2010
dylsoon pojęcia nie mam o co Ci chodzi
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.