DJpamir
Posty: 801 (po ~239 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 1
DJpamir
  24 listopada 2010 (pierwszy post)

Witam od pewnego czasu mam problem z przerywaniem silnika.
po odpaleniu zimnego wszystko jest ok natomiast gdy sie nagrzeje do ok 70-90 stopni zaczyna przerywac szczegolnie przy dodawania gazu,na wolnych i wysokich obrotach jest ok,jechac na srednich i nizszych obrotach sie nie da tak szarpie i zdarzaja sie strzaly z wydechu. dzieje się tak przez kilka min i przestaje całkowicie.
Nie zawsze sie to zdarza,ale coraz częsciej.
Znajomy mechanik stwierdził że kable albo wilgoc w kopułce,kable podmienilem na inne używane,w kopułce sucho,minimalny nalot na stykach przeczyscilem papierem i nadal to samo.
samochód to opel vectra A 1,6i z lpg dzieje sie to i na benzynie i na gazie
Co to może być?
czy mogą to być oznaki padającej cewki? czy może świeca ?

GÓWNO WIESZ W NOGACH ŚPISZI O KUPIE JEŻA SNISZ

Pi0tr1976
Pi0tr1976
  24 listopada 2010

Podobne objawy mialem w Astrze jak padał czujnik podciśnienia.

DJpamir
Posty: 801 (po ~239 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 1
DJpamir
  24 listopada 2010

tzn ten z kolektora ssacego co daje informacje do wtrysku?

GÓWNO WIESZ W NOGACH ŚPISZI O KUPIE JEŻA SNISZ

luk0712
luk0712
  24 listopada 2010

na 80% swiece

po prostu słabo palą i na domarciu są

jesli masz gaz radze jakieś lepsze czytaj drozsze lub bardziej markowe

DJpamir
Posty: 801 (po ~239 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 1
DJpamir
  24 listopada 2010

dodam jeszcze że to nie sonda lambda bo była sprawdzana juz na początku.
swiece maja ok poltora roku i nawet 6 tys nie wyjezdzilem na nich

GÓWNO WIESZ W NOGACH ŚPISZI O KUPIE JEŻA SNISZ

luk0712
luk0712
  24 listopada 2010

no ale na gazie swiece idą szybciej
a jezeli kupiłeś takie "słabsze" to niedziwota

DJpamir
Posty: 801 (po ~239 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 1
DJpamir
  24 listopada 2010

najpierw sie to dzialo jak sie nagrzal do ok 70 stopni wylaczylem silnik na kilka min to po odpaleniu tak bylo az nabral 90st
ale teraz to juz nawet bez gaszenia i przy temp 90st trzeba przejechac ok 3 km albo kilk min pogazowac go na postoju dopiero to ustaje

GÓWNO WIESZ W NOGACH ŚPISZI O KUPIE JEŻA SNISZ

Pi0tr1976
Pi0tr1976
  25 listopada 2010
DJpamir
DJpamir: tzn ten z kolektora ssacego co daje informacje do wtrysku?

Dokładnie ten. Jak kombinacje z kablami i świecami nic nie pomogą to podjedź do elektronika samochodowego niech sprawdzi czujniki.
DJpamir
Posty: 801 (po ~239 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 1
DJpamir
  25 listopada 2010

dzisiaj wykrecilem i przeczyscilem wszystkie swiece,wkrecilem przejechalem sie az zaczelo przerywac,wtedy sie zatrzymalem wykrecalem kazda swiece po kolei i żadna z nich nie była zalana.
i co to moze byc?

GÓWNO WIESZ W NOGACH ŚPISZI O KUPIE JEŻA SNISZ

Limon2108
Posty: 1 (po ~126 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 1
Limon2108
  28 listopada 2010

Ja bym obstawial cewkę zapłonową która się przegrzewa i wypadają zapłony jak mówisz ze przerywa i strzela z wydechy ;)

luk0712
luk0712
  28 listopada 2010

sprawdz jeszcze kable

MlodyMosiek19
MlodyMosiek19
  28 listopada 2010

Czujnik halla Ci siada albo jak wyzej napisane cewka.

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.