witam chce kupić samochód do 15 tys. diesel. myślałem nad LAguną 2 lub Mondeo 3.
odpada passat. wiecie coś na temat tych dwóch?? lub co polecacie w tej cenie ciekawego
diesel do 15tys strona 2 z 3
nie chciał byś znać mojej opinii o oplach
ja w 406 czułem się tak jakby miał się zaraz rozlecieć
a w passacie jak w czołgu
nie kupuj szmelcwagena b5 bo to ci sie co chwile bedzie sypało juz lepszy B5 FL bo jest troche poprawiony a lagune juz odrazu sobie odpuść a mondeo nie będzie lepsze. Moze honda accord lub galant w automacie? przynajmniej są bezawaryjne i z jhakiego segmentu ma byc to auto?
fan bmw i nie słyszał o tym?
przecież każdy wie ze nie powinno sie kupować bmw w dieslu i na pewno jak kupisz 2.0 d to sie rozsypie
http://www.autocentrum.pl/autorentgen/bmw/seria-3/e46/pekajacy-wal-korbowy-w-modelu-320d-136km-628480582/
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=80693&start=0
"najczęściej wał pęka w autach walonych przodem" popieram w 100% :D
Seat Toledo II 1.9
Skoda Fabia 1.4 TDI / 1.9 TDI / 1.9 SDI (do 15 tys dostaniesz 2002, 2003 rocznik, a jak dobrze poszukasz to i 2004)
Ewentualnie cos z japoncow- Mazda 626 V generacji.
W VW bym nie szedl majac ta kwote. Zbyt popularne i zbyt wiele pseudo mechanikow pchalo tam lapy ;]
ale z drugiej strony jakby szukać auta które nie ma typowych dla siebie usterek nie kupiłoby się żadnego :) tak tak nawet vw się psuje i ma swoje typowe wady dla danego modelu wiem zabiłem tym wielu polaków dla których te auta są bezawaryjne nie trzeba nawet oleju zmieniać i klocków nic nawet płynu do spryskiwaczy starczy na wieczność :D
niby galant to klasa WYŻSZA ale wymiary pasują do segmentu D więc uj wie jak to jest :D
mój znajomy właśnie lekko uderzył przodem i po kilku tygodniach pękł mu właśnie wał a tak pozatym to chyba w każdym bmw będą pekały te wały bo bmw bezwypadkowe nie istnieje :D
są auta bezwypadkowe , ale trzeba też pojąć to że są pewne różnice między autem powypadkowym a po drobnej stłuczce :D
ogólnie od siebie dodam szkoda że w naszych czasach auta projektuje się z myślą o tym a by dana część w aucie psuła się często i taka część ma bardzo wysoką cenę co przekłada się na zyski firm produkujących auta , niestety kiedyś konstruktorzy aut mieli za cel zrobić auto solidnie , dzisiaj za cel mają zrobić auto nic nie warte
ja kupiłem focusa, i nie narzekam, silnik 1.8 tddi, nie ryzykowałem z tdci, zbiera sie niezle:) i z mojej strony go polecam
galant ( http://moto.allegro.pl/galant-vi-1996-18292 ) to klasa średnia :) poprzednie wersje do średniej nie należały.